15.

3.7K 185 20
                                    

Auto se parkirao ispred ogromne vile.
Izašla sam iz auta i stala pokraj Ivana.
On me pogledao i nasmijao se.

"Zašto se smiješ"

"Na takvu haljinu obukla si starke?!! "smijao se dok sam se ja mrštila.

"Nisam luda da nosim štikle..u čemu je tu problem"odgovorila sam

"Pa problem je u tome što si niska"i dalje je imao glupavi osmijeh na licu

"Znaš mogu ja i otici"okrenula sam se,ali me uhvatio za podlakticu te okrenuo

"Ne.. evo neću te zezati"uozbiljio se

Vrata nam je otvorila neka zenica koja
je valjda bila sluškinja tamo. Odvela nas je do stražnjeg dvorišta gdje se nalazila cijela nogometna momčad.
Pogledala sam uokolo i nisam ugledala ni jednu curu.

"O prijatelju"pozdravio ga je pretpostavljam voda momcadi"Ti si sigurno anđeo koji je pao s neba"

Jel on to upravo iskoristio foru staru 100godina!!! Koji amater, jao boze pomozi.

"Da ovo je Ela"zbunjeno je rekao, zapravo nikad ga nisam vidjela tako zbunjenog, izgleda... Slatko.

Ovo je naj čudniji dan u mom životu ja stojim praveći se da sam Ivanova cura dok 11 deckiju bulji u mene.Creppy!

Otišla sam do kuhinje po vode kada mi je prišao lik iz momčadi.

"Koliko?"upitao me

"Molim"

Ovo će biti zanimljivo.

"Koliko ti je platio"

"Nije mi platio"otpila sam gutljaj vode

"Ma daj takav anđeo se ne nalazi na ulici"

Jesu li svi nogometaši toliko glupi pa imaju iste fore ili??

"Nego jesi za vino?"

"Ne,želim ostat trijezna kad se svi napijete."nasmijao se te zaobišao šank približivši mi se

"Pametno, mogu ti pokazati nešto?"

"Ne"pokušala sam ga odgurnuti rukama, ali bezuspješno.

Počeo me ljubiti,nisam ga mogla odgurnuti od sebe napravio mi je ljubavni ugriz te je u trenutku kada su mu se usta spustila na moje poprsje došao Ivan te ga odgurnuo od mene i lupio šakom.

Poznavajući Ivana sigurno bi došlo do tuče,ali sam ja stala ispred njega.

"Ivane"pogledala sam ga u oči"nije toga vrijedan, idemo."

Ramenom se sudario s vodom momcadi te otišao do auta dok je onom liku momčad pomagala da ustane.

U autu je vladala neugodna tišina. Ušli smo u kuću te sam ja sjela na šank dok je Ivan gledao u pod očito razmišljajući.

"Hvala"tiho sam rekla te me on pogledao.

Prišao mi je te me pogledao u oči.

"Ne bih si oprostio da ti se što dogodi"rekao je stavljajući mi pramen kose iza uha.

Nasmijala sam se"Zašto si tako reagirao"upitala sam ga

Dugo je šutio,a onda mi je šapnio na uho.

"Zato što te volim"

Sve se dogodilo brzo te su nam se usne spojile. Bile su tako m eke i tople nisam se ni snašla. Mislim do prije par dana smo se praktički mrzili, a sad se tu ljubimo.

"Djeco jeste to vi"zaculi smo mamin glas iz hodnika te odvojili naše usne

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Djeco jeste to vi"zaculi smo mamin glas iz hodnika te odvojili naše usne.

"Da gospođo"Ivan je viknuo iz kuhinje.

IVAN

Gledao sam u njene oči, tako obične,a s druge strane tako čarobne. Ne znam kako se ovo dogodilo,kako sam se zaljubio. Jednostavno je drugačija i to me privlači. Obožavam ju provocirati bas zato sto je slatka kad se ljuti, a tek njen osmijeh.

"Pa.. Trebala bih ići u tvoju.. Ovaj svoju sobu..bok"zbunjeno je odgovorila te doslovno istrcala iz kuhinje.

"Ivane dušo zašto nisi u krevetu"Trgnuo sam se na glas Eline majke(moje maćehe)

"Ma nisam mogao spavati pa sam došao nešto popiti"

"Dobro, slušaj me tvoj otac ide u tri ujutro na poslovni put,a ja moram s njim zbog potpisivanja papira doći ćemo prekosutra ujutro"

"Što mogu napraviti? "

"Pripazi na sestru i po mogućnosti sebe"

"Uredu"krenuo sam stepenicama do sobe,ali me njezin glas zaustavio.

" I Ivane.. Nema tuluma..jasno"

Nasmijao sam se"Jasno"

Bacio sam se na krevet i buljio u strop. Ne znam što mi je bilo jednostavno nisam mogao zaspati.
Ustao sam se te otišao do njene sobe, ne znam zašto,ne znam kako našao sam se pored njenog kreveta. Gledao sam ju kako se sklupčala u onoj svojoj majci ,kad bolje razmislim uvijek nosi tu mušku majcu.Da joj to nije od dečka ako je ja ću.... Što ću ja ..joj Ivane što ti je napravila pa trabunjas.

Pokrio sam ju dekom te zatvorio prozor.A onda sam ugledao siluetu kako gleda prema njenom prozoru.

Istrčao sam van,i nije bilo nikoga. A onda mi je netko stavio ruku na usta te me odvukao u grmlje.

Kada sam se okrenuo nisam mogao vjerovati koga vidim...

-----------------------------------------------------------

Bok ljudi samo sam vam htjela zahvaliti na 1k pregleda na priči.

Puno bi mi značilo da komentirate.

Bad Girl vs bad BoyWhere stories live. Discover now