Polako mi se priblizio tako da su nam se čela spojila.....znala sam da je krivo, ali nisam znala koliko....Kad su nam se usne skoro spojile u kabinet je ušla ona likusa iz svlačionice.
"Gdje si ti sa tom loptom"zakrestala je i kad je vidjela Ivana zastala je i gledala nas.
Ja sam se trznula i htjela otići, ali Ivan se nije ni pomaknuo.Gledao me ravno u oči kao da me proučava.
"Ivane dušice što se događa? "zakrestala je
"Ništa ja i Ela smo malo porazgovarali znaš kao brat i sestra"brzo je rekao te izašao iz kabineta.
Ona napuhana me samo pogledala frknula nosom te otišla. Uzela sam loptu s poda te otišla u dvoranu.
Ako ćemo iskreno to se nije moglo bi nazvat nogometom jer smo samo ja i Sara htjele igrat dok su one fufice stajale pored držeći mobitele u rukama i 100% slikale dečke misleći da ih nitko ne vidi.
Pa posto nas nije bilo dovoljno za nogomet imali smo slobodan sat. Ja i Sara smo sjedile u kutu dvorane dok su one fufice stajale par metara od nas i nešto pričale, a onda je jedna od njih namjerno glasnije rekla.
"Kako je nije sram biti u vezi s bratom"jedna je rekla
"Da,sigurno je otac nije dobro naučio.. joj pa da pa ona nema oca"ok ovo me pogodilo ne znam zašto tako jako,ali je.
Ustala sam se te okrenula onu koja je to rekla i daaa..naravno da je to bila ona koja nam je upala u kabinet.
"Kučko jedna plastična odakle ti pravo da spominješ mog oca"sad se oko nas skupilo puno ljudi, ali nije me bilo briga.
"Kako je ono umro tvoj tatica"pravila se da razmislja"kao lopov"
Sad mi je prekipjelo,lupila sam ju šakom toliko jako da je pala na pod. Pogledala me te me sa svojom nogom potepla te skočila na mene čupajuci me za kosu.Mislim stvarno ni tući se ne zna,ali ako ćemo tako onda dobro uhvatila sam ju za kosu te sam sad ja bila na njoj ona me onda ogrebla svojim trometarskim noktima po ruci,toliko jako da mi je krv išla.
U trenutku kad sam ju htjela odalamit šakom još jednom iz skupine su se progurali Ivan i profesor te nas razdvojili. Ivan me uhvatio za struk te odvukao van iz dvorane.Hladan zrak me zapljusnuo te sam se malo smirila.
"Što je bilo ono?"pogledao me prikazujući prema dvorani
"Ne tiče te se "hladno sam rekla te krenula otići,ali me uhvatio za ruku tei izazvao bol.Naglo sam trgnula ruku te se uhvatila za ogrebotinu.
"Da tiče me se nisi joj smijela ono napravit"zaderao se
"Zašto.. Hm."unijela sam mu se u facu"zbog tvoje fufe od cure"
"Ne..Ela nisi me shvatila"prosao je rukom kroz kosu i puhnuo
"Sve sam ja shvatila jako dobro"
Okrenula sam se i otišla...
* * *
Nakon dugog razgovora kod ravnateljice odlučila je da će mi dati samo opomenu zbog mojih ocijena.
Sara je otišla sa svojima pa sam izgubila prijevoz..krasno.
Stavila sam slušalice ne obazirući se da bol u ruci.
Ušla sam u kuću i tek tad primijetila kako mi je krv od ogrebotine zaprljala majcu.Popela sam se te otvorila vrata od sobe u kojoj sam zatekla Ivana kako nervozno lupka nogom od pod. Kad me vidio naglo se ustao te mi stavio ruke na ramena.
"Jedi li dobro? "pogledao me, a ja sam sakrila ruku iza leđa. Primijetio je to te me lagano primio za ruku te pogledao ogrebotinu.
"Da nije to nista"pokusala sam maknuti ruku iz njegove, ali jednostavno nisam mogla.
"Sjedi tu i da se nisi ni pomakla"
Pokazao je na krevet te izjurio iz sobe. Ne znam kad je došao ili je li uopće došao jer sam bila pre umorna te se samo mrak stvorio.
***
Jutro je budim se u svom krevetu sto je logično jer sam tu i zaspala,ali sam pokrivena...Otkrijem se i primjetim kako mi je ruka u zavoju,to je čudno.
Ustanem se te krenem prema vratima,ali se zatepem i padnem preko nečega. Okrenem se i ugledam Ivana kako u sljedećem položaju spava naslonjen na moj krevet. Nije valjda cijelu noć pazio na mene, kako slatko... ne ovaj to uopće nije slatko.
"Debilu jedan! "trgnuo se i pogledao me te se lagano nasmijao"što je smijesno"rekla sam još uvijek sjedeći na podu.
"Dugo ti je trebalo nakon pada da vičeš na mene"podignuo je obrve"o čemu patrdon komu si razmišljala?"
Ustala sam se s poda te popravila kosu. "O ničem bitnom"brzo sam izjurila iz sobe.
IVAN
Potepla se za mene i pala,kada je vidjela za što se zatepla neko vrijeme me promatrala,jel to značilo da osjeća nešto za mene?? Ili joj stvarno ne značim ništa??
Oglasilo se zvono te sam se spustio dolje. Na vratima je bila Niki nasa susjeda(sjecate se one koja mi se nabacivala i ušla nam u kabinet, ee to je taa) .
"Ejj jesi za kavu ili nešto?? "odmah me napala s pitanjima kako netko može biti toliko naporan???
"Šest ujutro je"hladno sam rekao i pokazao na sat
"Pa da se razbudiš malo"stavila mi je ruke oko vrata
"Dovoljno sam ja budan"promrmljao sam nisam se ni trebao petljati s njom
"Nisi me ni pitao kako sam nakon što me tvoja sestra istukla"prosla mi je rukom kroz kosu.
"Nek te istukla"promrmljao sam pokušavajući maknuti njene ruke s mene.
"Pa mogli bi se onda ovdje malo pridružiti"krenula je uči, ali sam stavio ruke na stok."Pa dobro onda, ali samo da znas organiziram tulum sutra pozvan si.. "
Otišla je,a ja sam naglo zatvorio vrata. Gdje mi je pamet bila kad sam se spetljao s njom.. Kvragu i sve ja volim Elu i to se neće promijeniti zamjenici je nekom kurvom..
-----------------------------------------------------------
Ljudi 3. Smo u romansi....hvala svima..
Oprostite na pogreškama..
Ostavite vote i komentirajte... 😘😘😘😘😝😝😝😝😝
YOU ARE READING
Bad Girl vs bad Boy
RomanceEla se vraća u RH zbog mamina vjenčanja.Dobiva polubrata Ivana kojeg mrzi,ali to nije sve saznaje mračnu istinu o svom biološkom ocu te otkriva puno tajni i misterija.