17.

3.7K 185 9
                                    


IVAN

Došao sam do kuće te polako otvorio vrata koja su bila lagano odskrinuta kako bih ja mogao uči u kuću.
Prema zvuku vode pretpostavio sam kako se tušira pa sam otišao u dnevnu te iz džepa izvadio ključić i onaj papirić koji mi je onaj lik dao.

Kljuc sam stavio u džep a papiric sam rastvorio...na papiru je bilo napisano :

"brani ga svojim životom.. "brava" je u blizini"

Okej.... Ove je bilo jako čudno.,zapravo u zadnje vrijeme je sve čudno. Moje ponašanje, Elinoponašanje. Zašto je život tako kompliciran. Bacio sam papiric u kos za smeće te se zaputio prema svojoj sobi. Kad sam se popeo stigla mi je poruka od Jamesa.

"Dolazim do tebe nadam se da neću vidjeti nešto što ne trebam 😂"

"Kretenu...."

I dok sam tako pisao poruku zabio sam se u Elu.Podignuo sam pogled i vidio kako jednom rukom trlja glavu,a drugom drži peškir.

"Pazi kuda hodas"ljutito je rekla te se ustala.

"Opet sam ja kriv"uśao sam u svoju sobu te sjeo na krevet dok je ona stala ispred mene

"A ne ja sam sama pala"mahala je i držala nešto zlatno u ruci

"Što ti je to u ruci"namrstila se te pogledala prema svojoj ruci.

"To je..... Kvaka?!?!!!! "

"Elaa"prosao sam rukom kroz kosu"Dobro znaš kako je kvaka na mojim vratima bila strgana"

"pa odakle  da ja to znam"iznervirano je rekla  bacivsi kvaku na pod

Sjela je na moju stolicu i dalje pridržavajući peskir.Sjedili smo neko vrijeme u tišini i u trenutku kad sam htio započeti razgovor zacuo sam Jamesov glas.

"Ivaneeee!!! "

"Tko je to? "Ela se naglo ustala.

"To je James..ibavit će nas odavde"

Okrenula se te otvorila moj ormar. Iz ormara je izvadila moje bijele boxserice te crnu majcu. Kad je izabrala zatvorila je ormar i okrenula se prema meni.

"Što??.... Ne da mi se Jamesu objašnjavati što smo radili u sobi iako nismo ništa radili i zašto sam ja u peskiru."brzo je rekla te otišla u moju malu kupaonicu u sobi.

"James ovdijee!!!!"viknuo sam kako bi me mogao cuti.

U istom trenutku James je uletio u sobu te se bacio na krevet.

" hej stari"pozdravio sam ga moleći boga da Ela sad ne izađe.

"Čuo sam ženski glas"podignuo je obrvu"jesi konačno našao nekog"

"Pa.... Znaš... Ovaj"nisam znao što da kažem.

U tom trenutku Ela je izašla iz kupaonice sa mojim boxsama i majcom... Jamesu je na licu izbio vragolasti cerek dok sam ju ja gledao. Izgledala je bas slatko....

ELA

Ušla sam u kupaonicu te navukla Ivanovu odjecu.Mirisala je tako dobro.Ne znam što mi se događa u zadnje vrijeme kao da imam buhe koje mi stalno skaču u dnu trbuha kad ga vidim. Izašla sam te ugledala Jamesa koji je razvukao zločesti cerek kad me vidio.

"Ela"glumio je iznenadenost"pa nisi valjda

"Ne James, nisam"prekrizila sam ruke preko prsiju

"Ivane kako si mogao odbiti"stavio je ruku preko usta.

Ivan se samo nasmijao  i gledao me, što je ako smijem primijetiti bilo jako čudno.

"James prestani propitkivati ili.. "

"ili što Elice"dignuo se s kreveta te stao ispred mene.Morala sam podignuti pogled posto je bio za glavu visi od mene.

"ili ti neću više dozvolit da jedeš ovdije"

Otvorio je usta tako da bi  mu konj stao unutra.Na moju izjavu Ivan se nasmijao jer je znao da James većinu vremena provodi kod nas.

"No dobro pobijedila si"sjeo je na krevet spustivši glavu. Ja sam se pobjedonosno nasmjesila.

"Idem ja sad"krenula sam izaci iz sobe,a onda mi je Ivan  šapnio na uho dok sam prolazila pored njega.

"Ako se misliš  presvuc..nemoj...izgledas slatko u ovome"

Ja sam ubrzala hod i otišla do kuhinje,uzela sam mlijeko te u njega sipala pahuljice.Kad sam baš završavala drugu porciju u kuhinju su došli James i Ivan.

"Što je za jelo"James je pitao

"Mislila sam pravit palačinke"stavila sam zdijelicu u sudoper.

"Mmmm"obojica su reagirali u isto vrijeme

Uzela sam brašno te ga  ispala u zdijelu.Kad sam se okrenula da uzmem sol Ivan je uzeo saku brašna i sve to posuo po mojoj kosi.

"Kretenu!!"sad sam i ja uzela te ga pogodila,onda sam osjetila jak udarac po straznjici.

"James!!!! "tu je nastao rat za manje od minute svi smo bili prekriveni brasnom.

"Predajem  se"svi smo u glas rekli

"Idem se otusirat"krenula sam prema stepenicama "da ste to pocistili"

Oni su se počeli smijat,ali se nisam obazirala na njih.

                            IVAN

Rekla nam je da pocistimo te krenula prema stepenicama.Kad se okrenula ja i  James smo primijetili njegov i moj otisak dlana na njenim guzovima.Mislim da bi smo se upisali od smijeha da netko nije pokucao na vrata.Otisao sam te otvorio vrata.

"Hejjjj!!! "

Bila je to neka djevojka smedkaste kose  smeđih ociju.Jos bi i izgledala normalno kad ne bi imala crveni ruz te neki top koji je par brojeva manji te hlacice koje su bile dosta prekratke.
Ali mogla bi biti za jednu noć.

"Bok"pozdravio sam

"Ja sam vaša nova susjeda pa sam vas došla upoznati."cijelo vrijeme dok je to govorila je kako da to kazem,ajmo reci izbacivala svoj dekolte.

"Drago mi je"namjestio sam lažan osmijeh,sto je više govorila počela mi se manje sviđati,glas joj je bio sve skvicaviji i skvicaviji.

"Pa.. Mogli bi se druskati nekad"
Počela je petljati po svojoj kosi te mi se priblizila.

"Da ovaj.. Vidimo se imam posla"
Gurnuo sam ju te zatvorio vrata.

Uhhh pomalo je naporna, a tek kakav glas ima Ela  ima puno bolji glas i tijelo i.... O čemu ja razmišljam. Debilu izbi si ju iz glave.

Netko se zaljubio!!

Ne, Nisam se zaljubio.

Jesi ,jesi!!!

Ne, moram joj pronaći zamjenu.Moram ju zaboraviti.

-----------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

6  IN ROMANCE.... Hvala ljudi!!! ❤

Nadam se da niste dugo čekali nastavak. Komentirajte i ostavite vote😉😉😉😘😘.

Bad Girl vs bad BoyWhere stories live. Discover now