Ležim u krevetu i buljim u strop. Zar je stvarno otišao, samo tako, a ja sam budala propustila jedinu priliku da se oprostimo.
Mislim da sam tako razmišljala nekih pola sata, a onda sam čula otvaranje vrata.
Ivan je ušao i legao pored mene jer zna da me živcira kad to napravi.
"Što hoćeš rekla sam i dalje gledajući u strop"
"Pa da vidimo"pravio se da razmislja"želim odvesti moju sekicu na piće"
"Nije mi do pića"hladno sam rekla
"Dobro, onda idemo kod Jamesa i Lucasa"
"Što je tebi"rekla sam te okrenula glavu te ga pogledala ravno u oči
"Ništa, zašto"pogledao me i upitao
"Nemoj ti meni zašto uvijek me provociraš i sad tu kao 'idemo se družit sekice' "ustanem se u sjedeći položaj i prođem rukom kroz kosu.
"No dobro ima taj jedan tulum... "krenuo je objašnjavati
"Nastavi"rekla sam te prekrizila ruke preko prsiju
"E pa vidiš lik koji organizira tulum kapetan je nogometne momčadi. I sad sam ja slučajno rekao kako imam curu pa je on rekao da ju povedem"
"I što sad hoćeš da ti glumim curu??? " sarkastično sam odgovorila
"Pa zapravo...da"pogledala sam ga u šoku
"Jel to mene popularni 'bad boy'moli da mu budem cura"glumila sam iznenađenost"Oh,naravno da neću pristati koji je tebi"pogledala sam ga
"Molim te uciniti ću sve što kažeš"kleknuo je i zagrlio mi noge.
"No dobro"pristala sam
"Hvala sekice"
"ali pod uvjetom da mi prestaneš krasti novac iz sobe"kad sam to izgovorila pogledao me u čudu, pa nisam ja od jučer
"Kako si saznala"
"Jako si loš u prikrivanje tragova ispao ti je kondom"
"Znao sam da sam prvo trebao uzeti novce na onda obuci jaknu"
"No dobro kasnije se kaznjavaj,a sad me pusti na miru"
"Dobro, vidimo se navečer"
Kad je izašao iz sobe stigla mi je poruka od Sare.
"Dolazi do mene odmah!! "
"Što se dogodilo"
"Objasniti ću ti sve,ali prvo dovuci svoje dupe ovamo"
"Ok, stižem za par minuta"
Uzela sam jaknu te sjela na motor.
Nakon par minuta našla sam se ispred zgrade u kojoj Sara živi. Ušla sam i pošto je sa Sarin stanom bio na jebenom 16 katu-jesam li spomenula kako im lift ne radi-morala sam ići stepenicama, sve do 16 kata!!!Nakon polasatnog penjanja uspjela sam doći ispred vrata Sarina stana.
Nisam se ni trudila pokucati već sam samo ušla. Zatekla sam Saru u kuhinji kako radi kavu i nešto si mumlja u bradu."Oprostite gospođice zamišljena,ja sam tu"rekla sam nadajući rukama
"O...Ela stigla si"trgnula se.
"Da što je bilo toliko važno da mi nisi to rekla preko telefona. "
"Pa vidiš ja ovaj..ma znaš "
"Što znam"
"No dobro, Atom me pozvao na dejt"
"I ja sam se zbog toga penjala 16 katova"podigla sam obrvu.
"Pa zapravo ne, ovo je stiglo za tebe"
Pružila mi je paket veličine kutije umotan u smeđi papir dok je na poleđini pisalo moje ime."Zašto bi to netko poslao tebi"upitala sam
"Ma daj sigurno je zabuna, a sad ideš mi pomoći odabrati odjeću za dejt"
Uhvatila me za ruku te odvukla u svoju sobu.Ostatak vam ne vrijedi ni prepričati, ali bilo je naporno i trajalo je do negdje pola osam navečer.
* * *
Sada sam se nalazila u sobi dok je Ivan ležao na krevetu.
"Što kažeš na ovu"pokazala sam mu plavu haljinu
"Ne previše zatvoreno"
"Zašto ne mogu jednostavno obuci bilo koju haljinu"okrenula sam se prema Ivana koji je ležao na mobitelu buljeci u mob.
"Zato što želim ostaviti dobar dojam"
Ostavio je mobitel te se ustao u sjedeći položaj."No dobro onda ti izaberi bilo koju mene bas briga"poludila sam.
"Sad kad već spominješ..imam jednu haljinu"odgovorio je
"I sad mi to kazes"nasmijao se na moju izjavu
"Čekao sam da poludiš"sa smiješkom je otišao iz sobe te se vratio odbacivši mi haljinu.
***
"Nema sanse da u ovom idem"
Ušla sam u Ivanovu sobu u haljini koju mi je dao.
"Zapravo rekla si da ćeš obuci bilo sto"zlobno se nasmijao"Usput izgledaš sexsi"nadodao je.
Mislim da su mi obrazi poprimile rižu boju.Ako se pitate kakva je to haljina morala bit da mi Ivan da takav kompliment ne pitajte se. Pogledajte.
Sjela sam na suvozačevo mjesto te smo se zaputili prema tomu. Jao boze molim te da ona rulja u školi sazna za ovo.
YOU ARE READING
Bad Girl vs bad Boy
RomanceEla se vraća u RH zbog mamina vjenčanja.Dobiva polubrata Ivana kojeg mrzi,ali to nije sve saznaje mračnu istinu o svom biološkom ocu te otkriva puno tajni i misterija.