Nalazim se ispred ogledala te gledam svoju kombinaciju za glupi praty one fufe. Sad se sigurno pitate šta mi bi pa sam odlučila ic na taj tulum pa recimo da sam puno pričala,a malo razmišljala.Uzela sam torbicu te kad sam čula zvoni izjurila sam iz sobe i molila boga da ne sretnem Ivana negdje srećom nije ga bilo pa sam s lakoćom došla do vrata te ih otvorila na vratima je stajao Lucas
"Hej"lagano se nasmijesio te me odmjerio"prelijepa si
Pogledala sam svoju običnu plavu haljinu te crne starke još kad dodamo da mi se nije dali šminkat..
"Hvala"rekla sam možda nekako pre odsutno"pa idemo li?"
"Da ovaj hajde"
Party je bio par kuca dalje od naše pa smo krenuli pješke i da pogodili ste cijelim putem je vladala neugodna tišina dok ju Lucas nije razbio.
"Što si mi htjela reci"podigla sam glavu i pogledala ga
"Kada"znala sam o čemu priča.
"Znaš ti dobro imam osjećaj da me nisi samo htjela pozvat na glupavi party"
"Imaš pravo"uzdahnula sam i u trenutku kad sam u mislila reci istinu prišla nam je neka gospođa Ak je tako mogu nazvati jer je njezin stil odjevanja bio više tinejdžerski negi za gospodu.Imala je crnu suknju(traku za kosu), i kratku majcu koja je otkrivala previse(takoder traka za kosu )
"Dobrodošli uzivajte"gurnula nas je u gomilu te smo se razdvojili.
Bilo je oko stotinjak ljudi..ma kod ja zajebavam bilo ih je milion.svi su skakali i pjevali,neki su već bili pijani, a da i ne spominjem koliko se njih zvalilo.Uspjela sam se probiti do nekog malog mjesta u kutu vrta na kojem nije bilo toliko ljudi. Sjela sam na betonsku klupicu te duboko udahnula.
"Tek si stigla,a već ti je dosta"podigla sam pogled i ugledala gospodina budalu.
"A ti si tu zato sto"
"pozvan sam"hladno je rekao a ja sam ga odmjerila,poderane traperice te običnu crnu majcu u kojoj su joj mišići došli do izražaja.
"aha"bilo je sve što sam rekla,a onda sam primijetila oko njegovog vrata ogrlicu sa malim ključem. Kljucem za koji sam bila sigurna da može otvoriti
onu moju skrinjicu."pa došla si sama ili"pocesao se po vratu.
"Ne ovaj došla sam s Lucasom"maknula sam pogled te potražila Lucasa u gomili.
"Naravno da jesi"promrmljao je kroz zube.
"El' tu si"iz gomile je izašao Lucas sa dvije čaše punca u ruci.
On i Ivan samo su se prostrijelili pogledima te se Ivan okrenuo i otišao.
Lucas je očito sad loše volje mi predao času te sjeo pored mene.
"Mislim da znam šta si mi htjela reci"rekao je gledajući u jednu tocku.
"Š-s-što? "promucala sam jer sam znala da ovo nije trenutak kad lik kaže nešto što mu uopće nisi htio rec i oda se postedis neugodnosti.Ne,tocno je znao što sam mu htjela reći, osjetila sam to.
"Ne voliš me i želiš prekid"podignuo je pogled"zar ne"
Oborila sam glavu ne rekavši ništa.On se samo ustao te otišao. Ne znam zašto nisam ništa rekla, zaustavila ga probala mu objasniti.
Krenula sam kroz gomilu kako bih otišla kući, ali odjednom su me neki likovi dignuli te stavili na stol na kojemu su već plesale dvije cure. Ja sam samo stajala i pokušavala razumjeti Što se događa. Ivan je to očito primijetio pa se ubrzo našao pored mene na stolu.
"Jesi li dobro?"upitao me zabrinuto, a onda kao da me nešto opicilo po glavi samo sam ga poljubila bez razmišljanja. Poljubac je bio dug, mislim da sam čak primijetila i par bljeskalica.
Brzo sam odvojila usne,sisla sam sa stola te brzo potrčala prema izlazu.
Utrcala sam u kuću te se brzinom svjetlosti našla u sobi. Kliznula sam te sjela na pod. Dok sam u ruci držala kljuc.Kljuc za koji sam sigurna da otvara malu kutijicu,ali poljubila sam ga... I mogu vam reći osjećaj je bio vrhunski.
Ljudi ako ima gresaka oprostite,pisem ovo pred ponoć i još sam dns imala rod i crknuta sam... Oprostite na čekanju.
Ostavite vote i komentirajte 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
YOU ARE READING
Bad Girl vs bad Boy
RomanceEla se vraća u RH zbog mamina vjenčanja.Dobiva polubrata Ivana kojeg mrzi,ali to nije sve saznaje mračnu istinu o svom biološkom ocu te otkriva puno tajni i misterija.