(SUBOTA)Jutro je zrake sunca padaju mi na oči i bude me.Ah,konačno subota.Danas mi je u planu izvoditi svakojake spačke,a moja žrtva bit će nitko drugi nego moj braco.No prvo idem jesti.
Spustila sam se u kuhinju i uzela mlijeko i pahuljice.Nakon doručka,uzela sam šlag iz hladnjaka i zaputila se prema Ivanovoj sobi.
U trenutku kada sam mu htijela razmazati šlag po licu njegova ruka me zgrabila,a ja sam pala na njega.
"Ne ovaj put Elice"
"Budalo pusti me"
"Ne bez puse"prstom je pokazao na obraz.
"Samo sanjaj"nakon tih riječi razmazala sam mu slag po licu i tu je nastao rat.On je uzeo šlaga sa svojeg lica i razmazao ga po mojemu.U toj zbrci povukla sam ga i oboje smo završili na podu.I tako smo neko vrijeme lezali,a onda sam se sjetila kako naši dolaze sa medenog mjeseca.
"Bolje da se očistimo starci nam uskoro dolaze"Ivan je rekao čitajući mi misli
Nakon što sam se umila spustila sam se u hodnik gdje je stajao Ivan.
"Opet čista"rekla sam više za sebe
"Zapravo imaš još tu"
"Ček idem to obrisa.."
"Ne moraš..evo ja cu"
Priblizio mi se i stavio mi ruku na lice,ali umjesto rukom stavio je svoje usne na moje.
"Budalo što radiš"gurnula sam ga
"Nisam htio da šlag propadne"
"Perveznjače"i dok sam mu htjela još što šta reci oglasilo se zvono na vratima,starci su stigli.
"Hej"rekla je moja mama i zagrlila me.
Nisam ništa stigla reći,a oni su već otišli u sobu uz ispriku da su umorni.Je da baš,a ja sam kraljica engleske.
"Ti umišljeni..."Ivanu sam htjela očitati bukvicu,ali me prekinuo
"Kasnije,Elice"i otišao je,i da imao je onaj zavodnicki osmijeh kada je izlazio.
Kako ga mrzim.
***
(Nedjelja)
Danas je utakmica sezone i da pogodili ste moj "brat" igra.Njihov tim igra protiv kluba "Kobra".Ne bi ni išla da mi stara nije počela srat kako smo sada obitelj i bla,bla,bla.
Došla sam do njihovog trenera, tj.mog oćuha koji je bio trener(ako još niste shvatili oni,zapravo mi smo jako bogati).
Ekipe su počele izlaziti,a kao kapetan je izašao Ivan.Kada je druga ekipa počela izlaziti i kada sam vidjela tko je kapetan smraćilo mi se pred očima.Kapetan"Kobri"bio je glavom i bradom Travis moj "dečko".Ovo će biti gadno..
I igra je počela,Travis je zabio gol,a onda zatim i Ivan.Posljednjih par minuta je ostalo i Travis me primjetio.Namignuo mi je vodeći loptu.Ivan je to vjerojatno vidio i svom snagom se bacio na Travisa koji je završio na podu.Ivan se ustao ,a Travis je ostao ležati na zemlji držeći se za nogu.Doktori su stigli i odveli Travisa u bolnicu.Ona budala je otišla kući.
***
Ljutito sam otvorila vrata kuce i otrčala do Ivanove sobe snažno otvorivši vrata.
"Koji je tebi vrag,misliš li ti ikad svojim glavom!"derala sam se na njega.
"Taj kreten je to zaslužio!"sada se i on derao.
"Ti maloumni kretenu"
"Nisam ja kriv što ti ne vidiš kako te on iskorištava,samo da bi mene povrijedio!"
YOU ARE READING
Bad Girl vs bad Boy
RomanceEla se vraća u RH zbog mamina vjenčanja.Dobiva polubrata Ivana kojeg mrzi,ali to nije sve saznaje mračnu istinu o svom biološkom ocu te otkriva puno tajni i misterija.