16.

3.9K 191 12
                                    

                             ELA

Probudio me hladni povjetarac koji je stvarao propuh. Ustala sam se te zatvorila prozor. Obukla sam traperice te običnu crnu majcu. Kosu sam pustila i počešljala.Baš kad sam uzimala mobitel sa police srušila sam kutiju koju mi je misteriozni motorista dao. Ostavila sam mob te polako počela odmotavati kutiju.

U kutiji sam pronašla minijaturni kovčeg sa lokotom na kojoj  se nalazio papirić na kojemu je pisalo:

"Brani je svojim životom, ključ je kod tebe"

Pretražila sam cijelu jebenu sobu da bih našla ključ od moje sobe i vrećicu cipsa staru mjesec dana.

Sišla sam do kuhinje te ugledala Lili(macku)kako grebe po vratima.

"Što je sada"dosla sam do nje i otvorila vrata, nije se pomaknula ni milimetra. Samo me gledala svojim okicama.

"Ista si ko Ivan samo izmišljaš "krenula sam zatvorit vrata,ali onda je nešto zasustalo u grmlju ispred kuće.

Izašla sam i zatvorila vrata kuće.(još da sam se u tom trenutku sjetila kako se vrata sama zakljucavaju. )Polako,sitnim koracima sam se približavala grmu. Nagnula sam se da bolje vidim, ali pošto sam ja  inače jako spretna osoba izgubila sam ravnotežu i očito pala na nekoga u grmu.

"Aaaaauu"netko je zajaukao

"Šta..."okrenula sam se i ugledala dobro poznato lice.

"Ela...sta radiš tu"zbunjeno me upitao

"Šta ti radiš tu"svoj kaziprst sam uperila  prema njemu.

"Ja ovaj.... Nije te briga"ustao je te u tišini krenuo prema kući.

I ja sam se ustala te hodala par metara iza njega dok oboje nismo stali ispred vrata.

"Ela jesi li ti to zatvorila vrata"pogledao me

"Da i"zbunjeno sam ga upitala

"Jebemu,Ela"

"Što je sad opet???"gledala sam u njega

"Inače ako nisi znala ova vrata se sama zakljucavaju"

"Hoćeš reći da smo zapeli"pogledala sam u Ivana.

"Da"prosao je rukom kroz kosu

"gdije su starci?"Upitala sam

" otišli su negdje kako bi potpisali neke papire..vracaju se sutra"odgovorio je

On  se samo okrenuo i krenuo preama kraju ulice.

"Gdje si sada krenuo"potrcala sam i došla pored njega.

"Kod Jamesa je moj rezervni ključ"odgovorio je te samo nastavio hodati, nastala je neugodna tišina.

Kad smo već skoro stigli započela sam razgovor.

"Što si radio tamo"

"Di?? "zbunjeno je upitao

"A u dvorcu kralja Artura, u grmlju"

"Aha ma...ovaj...nije bitno.."prošao je rukom kroz kosu.

Stigli smo ispred Jamesove i Lucasove kuće. Ivan je prišao vratima te samo ušao unutra.

"Moronuu.. Dolazi vamoo !!! " zaderao se

James je polako dolazio po  stepenicana trljajuci oči. Posto je bio samo u boxsericama te imao raščupanu kosu zaključila sam da se tek sad probudio. Podigao je pogled i kad me ugledao vragolasto se nasmijesio.

Bad Girl vs bad BoyWhere stories live. Discover now