(Travis)
Otvaram vrata i ulazim u mali hodnik, skidam tenisice te se zaputim po stepenicama do očeve sobe.
Pokucam po teškim drvenim vratima i kad čujem "uđi" uđem u prostoriju.
"Stigao sam"kazem te pogledam prema osobi koja sjedi u kožnom naslonjacu.
"Troy mi je rekao kako te uhvatila, dok si ju pratio"
"Nije bil.... "
"Ne zanima me upropastio si cijelu misiju zaljubivši se u tu malu"procistio je grlo te nastavio"Plan je bio jednostavan-natjerati ju da se zaljubi u tebe,saznati da li zna za svog oca i pobrinuti se da ne sazna,a što si ti napravio zaljubio se!!! "
"Oprostite gospodine "
"Nesposobnjakovicu,ako sazna gdje joj se nalazi otac mi ćemo biti unisteni"
"Pobrinuti ću se za to"odgovorim
"Ne imam sposobniju osobu od tebe i tvog brata, vas šaljem u London sutra u zoru"
"Oce ne smijes"usprotivio sam se
"Napravit ćeš kako ja kažem i gotovo"lupio je šakom od stol"Van!!"
ELA
"mislim da bi trebala obući ovu crnu, ili ipak ovu crvenu"da to je bila Sara koja kada je čula kako me Lucas pozvao na tulum postala je uzbuđenija od mene.
Ja sam sjedila na krevetu te pokušavala objasniti Travisovo ponašanje. Prvo prekine sa mnom pa želi da smo zajedno, a on je taj koji je to započeo. I još ode bez riječi.
"Ela slušaš li me uopće "iz razmišljanja me prekinula Sara
"Da ovaj može ova"
"Muko moja"nasmijala se"evo idi ju isprobati.
Kad sam izisla iz kupaone Sara je imala iznenađen izraz lica.
"što nešto ne valja ili, trebam li se presvuci?"zbunjeno sam upitala
"Stara ova haljina ti je vrh ima da padne na guzicu"nasmijale smo se.
Nakon dva sata spremanja konačno smo se uspjele sredit ja sam nosila ovu haljinu:
Dok je Sara odabrala ovu:
YOU ARE READING
Bad Girl vs bad Boy
RomanceEla se vraća u RH zbog mamina vjenčanja.Dobiva polubrata Ivana kojeg mrzi,ali to nije sve saznaje mračnu istinu o svom biološkom ocu te otkriva puno tajni i misterija.