19.

3.4K 191 10
                                    


Pa da vidimo situacija je ovakva James i ja stojimo na vrhu stubista te čujemo Elu kako se približava. Mislim to ne bi bio toliki problem da James nije imao njen grudnjak u ruci.

"Što ćemo sad"James je uplašeno upitao

"Sakri to idiotu"gurnuo sam ga nazad u Elinu....fak gurnio sam ga u moju sobu.

"Gdje je James"upitala je suzeci oči.

"Ovaj James je..."stavio sam ruku na vrat"On je otišao... Na Wc..da  na Wc. "spetljao sam se,a ona me samo sumnjicavo pogledala te se spustila do kuhinje.

"Jel otišla"James je izvirio iz sobe

"Da kretenu, gdje je???"upitao sam ga,a on se samo zločesto nasmijao te potrčao prema kuhinji.

Potrčao sam kako bih ga uhvatio, ali on je naglo  skrenuo u kuhinju,a ja sam se zabio u veliki ormar u hodniku .

"Ivane djete jesi dobro"upitala me gospođa Lara(Elina mama)

"Ma da nije to nista"ustao sam se sa poda te ušao u kuhinju gdje su Ela i James jeli palačinke.Sjeo sam pored Ele,ali ona se samo ustala te izašla van  uz ispriku da ju Sara treba. Je mos mislit.Mislim da me izbjegava ili mi se tako čini,ali ako ćemo se praviti da se ništa nije dogodilo onda dobro...

                             ELA

Zabio se u ormar i pao na pod.Izgledao je tako slatko sjedeći na podu sa onim svojim smiješkom na licu. Koliko god se trudila mu se pribliziti osjećala bih se da je tako daleko tako krivo to što radimo kao da je ta ljubav između nas kriva.

Sjeo je pored mene, a ja sam pokupila ruksak i izišla iz kuće.Moram ga zaboraviti,naći mu zamjenu. Nazvala sam Lucasa te smo se dogovorili da se nađemo u parku pored jezera.

Stigla sam tamo prije pa sam sjela na travu i uzela mobitel da pregledam ima li obavijesti.Stigla mi je samo jedna poruka s nepoznatog broja.

"Prestani zanemarivati svog oca dijete, probudi se i uoči tragove koje imaš "

Prvo sam mislila da se radi o sali,ali onda sam se sjetila onog malog "kovčega" koji mi je onaj motorista dao,je li moguće da je moj otac živ..

"El' hej"Lucas mi je prišao s leđa poljubivsi me u obraz prekinuvši moje razmišljanje. "Znaš El' trebao bih ti nešto reci"pogledao me.

Ne znam što je rekao jer sam iza njega uočila Ivana koji gleda prema nama. Okrznula sam ga pogledom te spojila Lucasove i moje usne. Ivanova reakcija na to bilo je bacanje kacige motora te ljutito odlaženje u kafić.Kad smo odvojili usne Lucasov pogled bio je zbunjen, ali opet nekako pun nade.Mrzim što mu ovo radim, ali moram zaboraviti Ivana, moram.

"Znači li to da"upitao me,a ja sam ga zbunjeno pogledala

"Što..ovaj koje je bilo pitanje "spetljano sam rekla Jel nisam čula ništa o onome što je pričao.

"Haha,pitao sam te hoćeši mi biti cura"nasmijao se te me zagrlio.

Ja sam se samo nasmijala"Da znala sam to"promrmljala sam više za sebe.

  
                             *  *  *

Nakon duge šetnje s Lucasom stigla sam kući  gdje  sam vidjela Ivana-očito pijanog-kako sjedi na kauču i mulja nešto.Nije mi bilo do prepirke pa sam polako na prstima krenula prema stepenicama, ali sam se zatepla na tepih te pala uz glasan prasak.

Ustao se te šta ispred mene gledajući me sa smiješkom.Ustala sam se i krenula prema stubistu,ali on je stavio svoju ruku na zid te me u tome spriječio.

"Tako se igraš Elice "približio mi se

"Ivane.. Pijan si odi u krevet"stala sam na prvu stepenicu,ali me uhvatio za nadlakticu te se nasmijao.

"Ako hoćeš rat...i dobit ćeš ga...

-----------------------------------------------------------

Ljudi znam da je nastavak kraći,ali kao da imam veliki kamen u glavi pa nemam inspiracije...no bitno da je nastavak tu...

Ostavite vote i komentirajte.😘😘😘😜😜😜😜😜😜

Bad Girl vs bad BoyWhere stories live. Discover now