Polako sa cetkom za kosu u ruci Laganim koracima sam se približavala dnevnom boravku iz koje je dopirao zvuk.Ja sam jedina budala koja bi provalnika napala cetkom za kosu.
Polako sam otvorila vrata i bila spremna na sve,a onda sam se iznenadila.
"James,što radiš tu"
"O,Ela...Ja ovaj,trebam tvog brata."zbunjeno je rekao prolazeći rukom kroz kosu.
"Prvo,nije mi brat,drugo,jesi li ti toliko glup pa nisi mogao pokucati kao normalan čovjek na vrata ili ti je zabavno glumiti provalnika"
"Valjda sam samo glup"rekao je približujući mi se"ili samo glumim"sapnuo mi je na uho
"Ivan je u sobi"rekla sam hladno,a on je samo otišao do njegove sobe.
Kad je ušao u njegovu sobu maslonila sam uho na vrata i pokušala ćuti o čemu pričaju.Mislim tko još dolazi u pet ujutro i još ne pokuca na vrata već uđe kroz prozor.
Odustala sam od presluskivanja jer ionako ništa nisam čula i otišla u krevet.
IVAN
Budim se netko me drma i zaziva moje ime,otvorio sam oči.
"James,koji vrag?"
"Stari moram ti nešto važno reći"
"Budalo to si mi mogao reći i sutra ili me jednostavno mogao nazvati,uostalom kako si ušao?"
"Tvoja sestra me pustila"
"Prvo nije mi sestra,drugo što je to što mi imaš za reći?"
"Znaš braću Tower?"
"Te budale,šta s njima"
Inače braća Towers su bili najpopularniji dok ja nisam zauzeo to mjesto od tada kuju planove protiv mene i pokušavaju mi uzet tu titulu.
"Žele ti smjestiti nešto opako,Max ih je ćuo kako ti misle nešto stavit u ormaric ili torbu,mislim nešto ilegalno,ali ne znam šta"
"Samo neka pokušaju"
"O da,spominjali su Elu"
Na samo spomen njenog imena nešto mi je stalo u grlu,ne znam zašto,ali jednostavno sam osjećao bijes od neznanja.
"Idem stari,pazi se"rekao je James i izašao iz sobe.
Nisam mogao spavati pa sam otišao do njezine sobe,samo da provjerim je li uredu.Polako sam otvorio vrata i došao do kreveta,nije je bilo.
"Gdije bi mogla.."mrmljao sam a onda sam iza sebe čuo glas.
"Khmm,izgubio si se"rekla je naslonjena na štok,voljela me provocirati,a meni to uopce ne bi smetalo.
"Ulovila si me"digao sam ruke i napravio iznenađen izraz lica"nisam htio stvarno nisam htio uči u sobu svemoguće."glumio sam
"Dosta mi je provalnika za danas,ajde izlazi iz nje sobe"rekla je sam smiješkom na licu.
"Mislim da ne znam put do moje sobe,može li me ova pametna osoba ispred mene odvesti?"zazao sam je
"Budalo jedna"rekla je i počela me gurati iz njezine sobe i gurnula me u moju toliko jako da sam pao na pod pri ulasku
"Au,znaš možda su me pretukli,ali ne moraš me još i ti"
"Ajde bebo u krevet"rekla je i pružila mi ruku da ustanem,ustao sam,legao u krevet,a kada je krenila izlaziti rekao sam joj.
"A pusa za laku noć"rekao sam imitirajući djete.
"Samo sanjaj dječaće"rekla je i izašla iz sobe,pametna mala..
YOU ARE READING
Bad Girl vs bad Boy
RomanceEla se vraća u RH zbog mamina vjenčanja.Dobiva polubrata Ivana kojeg mrzi,ali to nije sve saznaje mračnu istinu o svom biološkom ocu te otkriva puno tajni i misterija.