"Beskorisno je"viknula sam i sjela na pod sobe.
Već tri sata trazim onu kutijicu,mislim kad konačno nabavim ključ i napravim nešto ludo da dođem do njega onda je nema.
Ustala sam se sa poda te otišla skinuti sminku,kad sam bila gotova umila sam se te obukla pidžamu.
Kad sam napokon legla u krevet osjetila sam glad. Naravno pa zašto ja ne bih bila gladna u dva u noći. Svaka cast Ela. Sišla sam,ušla u kuhinju te otvorila frizider i pogodite šta bio je prazan.Naravno da je prazan posto tarci svaku noc veceraju u restoranima i onda si iznajme sobu u hotelu i...... Da ubiti shvatili ste. Mislim da od kad sam se doselila nisma bas pretjerano komunicirala sa mamom ili Igorom,ustvari s Igorom sam jedva pet rečenica progovorila.
Uzela sam tetrapak mlijeka i kad sam htjela otpopiti sadržaj primjetila sam u dnu hodnika mala vrata.
To je čudno mislila sam da sam prvi dan obišla sve prostorije.Ostavila sam mlijeko te se polako približavala vratima. Sad mi je ruka već bila na kvaki te sam se spremala otvoriti vrata.
"Što ti misliš da radis?"trznula sam se te iza sebe ugledala Ivana kojemu su vrhovi kose i dalje bili rozi.
"Ovo je i moja kuca inače mislim da imam pravo istrszivati"
"Ako želiš mozes istrazivati moj krevet,ali kloni se ove prostorije"nasmijesio se
"hah, budalo"lagano sam ga odgurnula,a posto nije imao majcu primjetila sam kako je topao.
Ma o čemu ja razmišljam,jeste li primjetili kako nije spomenuo poljubac.Mislim nije koda je trebao, ali... Ma jebes sve trebao je.
IVAN
Podignute glave otišla je vjerojatno nazad u sobu.Uhh,tata bi me ubio da je ušla u sobu. Ali jeste li primjetili kako nije spomenula poljubac.
Stavio sam ruku na vrat i puhnuo,cekaj malo.. Gdje mi je ogrlica. Ne, ne, ne, ne, ne... Mrtav sam ako je ona pronađe. Ajde Ivane misli, pa da Party.
Uzeo sam trenirku i istrcao iz kuće. Kad sam već stigao do pola zacuo sam vrisak iz naše kuće.
Ela.
Naglo sam se okrenuo i brzinom svjetlosti krenuo nazad. Ispred kuće se nalazio crni kombi.Neka dvojica likova su gurali Elu u auto dok je ona vrištala i opirala se.
Prišao sam jednom od njih i snazno ga opalio šakom, on je pao na pod te kad sam krenuo na drugoga osjetio sam tupi udarac u potiljak te mrak.
* * *
Polako sam otvorio oči. Nalazio sam se na travnjaku ispred naše kuće. Ošamucen. Glava me bolila kao da mi je stampedo potrčao kroz nju.Ustao sam se i sjetio se prijašnjih događaja. Elu su oteli... Pred mojim očima... A ja nisam mogao učiniti ništa..bio sam slab.
Moram ju vratiti, moram. Uzeo sam mob i nazvao Tatu.
"Bolje ti je da je hitno"cuo sam hrapavi zadihani glas.
"Elu su oteli"rukom sam prolazio kroz kosu"
"Ivane bolje ti je da nije zajebancija"
"Misliš da bih se zajebavao"povisio sam glas"ucini nešto,tvojom krivicom je oteta"poklopio sam sjeo na motor i odjurio, moram posjetiti starog prijatelja...
-----------------------------------------------------------
Znam da dugo nije bilo nastavka, ali toliko sam zablokirala da ono razapnite me. Nadam se da vam se sviđa i da niste odustali.
I hvala što smo nekako bili #1 u romansi.
Ostavite vote i komentirajte. 😇😍😘😘😘.
YOU ARE READING
Bad Girl vs bad Boy
RomanceEla se vraća u RH zbog mamina vjenčanja.Dobiva polubrata Ivana kojeg mrzi,ali to nije sve saznaje mračnu istinu o svom biološkom ocu te otkriva puno tajni i misterija.