2.

6K 240 2
                                    


Aaaaaaaaa,vrisnula sam.Probudila sam se sva mokra,a onda sam vidjela Ivana kako se valja po podu od smijeha.

"Idiote"rekla sam brišuči vodu s očiju.

"Nisam ja kriv što spavaš ko top"jedva je odgovorio kroz smijeh.

Pogledala sam na mob koliko je sati i ustala iz kreveta.

"Kasnimo!"skočila sam s kreveta i vadila robu iz ormara.Baš sam se krenula presvlačiti,a onda sam primjetila da Ivan još stoji u sobi.

"A da iziđeš iz moje sobe."rekla sam stavivši ruke na bokove.

"A što ako ne želim."

Uzdahnula sam i otišla se obući u kupaonicu.Malo sam se zadržala jer sam si morala osušiti kosu,nisam se našminkala jer nisam voljela kada se ljudi sminkaju.Uzela sam torbu,izašla iz kuće i sjela u auto u kojem me čekao Ivan.

***
"Da ti objasnim kako stvari stoje ovdje"započeo je razgovor dok smo se vozili prema skoli

"Kako stvari stoje"rekla sam zbunjeno.

"Ostavit ću te malo dalje od škole,a ti ćeš se praviti kao da me ne poznaješ,ok"

"Molim?"nisam mogla vjerovati što je on to sada rekao.

"Ovdje izlaziš"rekao je.

Izašla sam iz auta i nastavila pješice.Mislim tko još izbacuje sestru iz auta i govori da se pravim kao da ga ne poznaje,glupost.Došla sam u školsko dvorište,vidjela sam Ivana kako sjedi na klupi,a u krilu mu je sjedila neka plavuša.I da me neki glas nije omeo ne bih shvatila da doslovno buljim i
u njih kao tele u šarena vrata.

"Naviknut ćeš se"rekao je glas iza mene.

Okrenula sam se i vidjela crnokosu djevojku zelenih očiju.

"Oh,da naravno"zbunjeno sam odgovorila.

"Ja sam Sara,ti su očito nova ovdje"

"Ela"odgovorila sam

Zvonilo je pa je Sara otišla,a ja sam kasnila na sat jer nisam znala pronaći učionicu.Kada sam je pronašla pokucala sam i ispričala se što kasnim.Sjela sam na prazno mjesto i izvadila knjige iz kemije.Profesorica je bila stroga,a sat dosadan.Nisam bila baš ljubitelj kemije pa sam crtkarala po bilježnici.

***

Sjedila sam za stolom u kantini i pokušavala shvatiti kako stvari stoje.Onda mi se pridružila Sara.

"Ej"pozdravila me

"Bok"rekla sam dok sam gledala u Ivana i njihovu ajmo reći bandu.

"Bolje bi bilo da ga ignoriraš"

"Molim,zašto?"znatiželjno sam pogledala Saru

"Ti očito ne znaš tko su oni"

"Ne, trebam li znati"

"Oni su ajmo reći kraljevi srednje"

"Što?"prasnula sam u smijeh.

"Ozbiljna sam,Ivan i Viktorija su zajedno,a Ivan je stekao reputaciju kao bad boy"

Ok,ova informacija me iznenadila,zapravo bila sam ljuta.Od svih ljudi na svjetu moja mama je morala odabrat Igora i njegovog sina idiota,predivno.

Nakon nastave krenula sam pješice kući Ivan me nije moga odvesti jer je nekamo otišao sa Viktorijom.I bolje da je,došla sam do raskrižja i naišla na mali problemčić,ma šta mali veliki problem nisam imala pojma u kojem smjeru trebam ići.Bila sam ljuta.Zvala sam mamu i Igora,ali nitko se nije javljao nisam imala izbora pa sam nazvala Ivana.

"Trebaš nešto Elice"nismo ni započeli razgovor,a već me nazivcirao.

"Budalo samo mi reci put do kuće i nemoj me zvati Elica"rekla sam ljutito

"Ooo,Elica se izgubila"namjerno je to učinio,kako ga mrzim

"Oćeš li mi reći ili ne"

"Ja ću te odvesti dođi do kluba Dark"rekao je i poklopio mi.

Ne znam ni di živim,a trebala bih znati gdije se nalazi taj klub "Dark".

Nazvala sam Saru i ona mi je objasnila gdije se nalazi.

Došla sam do crne zgrade na kojoj je pisalo "club Dark".
Ušla sam u zgradu,zrak je smrdio na cigarete i alkohol,odvratno.Vidjela sam Ivana kako sjedi u kutu.Mislila sam da je otišao s Viktorijom,ma baš me briga.Podigao je ruku kako bi ga vidjela.Došla sam do stola i sjela.

"Zašto sam morala doći u ovu rupetinu?"iznervirano sam rekla.

"Ne bih ovo mjesto nazvao rupetinom,ali kako ti hoćeš."rekao je mirnim glasom i otpio sadržaj iz čaše.

"Možemo li sad otići"rekla sam nestrpljivo

"Oooo,Ivanee"rekao je neki dečko dok je prilazio stolu i sjeo,ma krasno

"James što ima"Ivan je odgovorio,a onda me taj James skužio

"Tko je dama"jel on to upravo rekao dama,skoro sam umrla od smijeha.

"Prije vrag"rekao je Ivan smijući se.Ja sam ga kupila laktom u rame.

"Ovo je Ela moja..."Ivan je oklijevao a onda na posljetku ipak rekao"..sestra"

"Ok sad ste se ispričali,ali možemo li sad otići"rekla sam ustajući se sa stolice.

"No dobro,James trebaš prijevoz"

"Može"odgovorio je

U autu je vladala tišina ja sam sjedila na stražnjem sjedalu i dopisivala se sa Sarom.Kad smo stigli negdje na početak ulice James je izašao.

Ušla sam u kuću i bacila ruksak u hodnik,popela sam se stepenicama i bacila se na krevet.

***

Probudila sam se oko dva sata ujutro,spustila se u kuhinju i navalila na komad čokoladne torte.Kad sam ga skoro cijelog pojela dobila sam ideju kako se osvetiti Ivanu....

Bad Girl vs bad BoyOù les histoires vivent. Découvrez maintenant