7.Part

4.8K 198 7
                                    


Ponedjeljak,najgori dan u tjednu,iako svi dani u tjednu su koma,ali ponedjeljak je posebno grozan.Imam kemiju,a nastavnica je vještica kaku još niste vidjeli.

Nisam htjela ići sa Ivanom u školu pa sam išla motorom.

***

Zvonilo je za početak sata.Sjela sam u zadnji klupu,a Sara pokraj mene.

Sat je prolazio sporo dok u učionicu nije ušla ravnateljica.

"Dobar dan djeco,Ivane bi li mogao doći u moj ured"

Ovo me iznenadilo,ravnateljica sigurno ne bi zvala Ivana zbog nečeg dobrog.

Pitam se što je ovog puta ucinio.

IVAN

Što sam sad napravio pa me ova krava zove u svoj ured.

Ustao sam se sa stolice i pošao za ravnateljicom.

Ušao sam u ured i na stolici sam ugledao Troy-a,imao je veliku šljivu na oku,ne znam odakle mu ali svaka cast onomu ko je to ucinio.

"Sjedni"rekla je ravnateljica rukom pokazujući na stolicu.

Sjeo sam i pogledao Troy-a,imao je nekakav vražji cerek

"Ivane,imamo pritužbu na tebe,zbog tuče"

"Kakve tuče"nije mi bilo jasno

"Troy je rekao kako si ga napao iz čista mira,te je rekao da se drogiraš"

"Molim,jeste li vi normalni,zašto bi ga ja napao"branio sam se,taj lazljivi gad.

"Bi li mi predao ruksak"rekla je,a Troy je samo šutio sa smiješkom na licu,kako bi mu sada izbio taj cerek s lica.

Dao sam joj ruksak,a ono što je izvadila me šokiralo.Iz MOG ruksaka je izvadila susenu travu(drogu).

"To..Nije moje"

"Ivane žao mi je ali moram te suspendirat"

"Znate što,nosite se i vi i ovaj mamlaz ovdije"

Nakon toga otišao sam do kluba "Dark".

ELA

"Ela,Ela"vikao je netko iza mene.

Okrenula sam se, bio je to Teo.

"Da"

"Treba mi hitna pomoć,inače padam"uznemireno je rekao.

"U redu,u čemu je problem"

"Treba mi pomoć iz likovnog"da vjerovali ili ne Teo je antitalenat
za likovni,a ja sam profic.

"U redu koji je zadatak"

"Moram nacrtati bilo kakvu sliku,ali mora biti za pet"

"Dođi do mene sutra,oko osam"

"Vidimo se".

***

Zvono na vratima se oglasilo.Spustila sam se stepenicama,bio je to Teo.

"Ej,uđi"

Išli smo u moju sobu i pripremili
boje i papir.

"Pa što misliš crtati"

"Ne znam,imaš ideju"slegnuo je ramenima.

"Pa imaš dosta tema,npr. Priroda,čovjek..."

"Smijem li nacrtali tebe?"ok,ovo me iznenadilo,ali bio je tako sladak dok me gledao.

"Pa...u redu."

I tako smo započeli s radom.I ja ne bi bila ja, nisam mogla odoljeti a da ga ne zaprljam,tu je nastao rat i za par minuta bili smo umrljani bojom.Najednom smo zastali i gledali se,a onda me poljubio..

                       IVAN

Otkljucavam vrata,jedva,nekako sam se uspio popeti po stepenicama.Glava me ubija.
Ulazim u svoju sobu,ne slučajno ulazim u Elinu sobu i vidim nju kako se ljubi s onim malim,mislim da se zove Teo.

Osjecaj koji me  u tom trenutku preplavio bio je odvratan,jednostavno sam odjednom osjećao bijes i tugu.

Zatvorio sam vrata,uzeo motor i otišao samo da sam što  dalje od nje..

                        ELA

Kada mi je došlo do mozga što je učinio gurnula sam ga od sebe.

"Oprosti..moja greška"rekao je i pognuo glavu.

"U redu je"odgovorila sam.

Dovršili smo sliku,a Teo je  Otišao kući.

Upalila sam film i zavalila se u krevet.Oko pola dva u noći zazvonio mi je mobitel.Ivan je zvao,što sad on hoće

Ja:što hoćeš

            On:dobar dan jesam li dobila Gospodina Igora.

Prvo sam odmakla mobitel od uha kako bih se uvjerila da je to Ivanov broj,i bio je.

Ja:ne..ovaj tu je njegova sestra,nešto se dogodilo.

              Ona:nazalost vas brat imao je nesrecu i prevezen je u bolnicu.

Ja:molim...dolazim......

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bok ljudi!
Ovaj nastavak je malo kraći,tako da oprostite mi ponestalo mi inspiracije.:-) :-) :-) :-)

Bad Girl vs bad BoyWhere stories live. Discover now