Spavam te osjećam kao da me netko nosi,ali sam preumorna kako bih otvorila oči. Najednom osjetim hladnoću.Otvorim oči i shvatim kako se nalazim u bazenu brzo izronim na površinu te se oslonim na rub bazena te pogledam dobro poznato lice."Nisi to upravo napravio??"
"O da, jesam"zlocesto se nasmijao te ušao u kuću.
Dobro,dobro ako ćemo tako igrati bolje da me se čuva.Izasla sam iz bazena te iscijedila kosu.Usla sam unutra te se popela na kat. Ušla sam u sobu te iz ormara izvadila ovu kombinaciju:
Ušla sam u Ivanovu sobu te prislonila uho na vrata wc-a kako bih provjerila da li se gospodin Idiot tusira.
Da tuširao se. Uzela sam škare te mu napravila mali rez na šavu hlača tako da puknu.😈😈😈
I još sam napravila jednu spačku prije no što se otišao tuširati.Cula sam otvaranje vrata te sam legla na pod te se sakrila ispod kreveta.
LOSA IDEJA!! Ispod kreveta je bilo svacega kondoma,gaca,carapa i.. štooo!! Moj grudnjak?!?!! Od kud njemu moj grudnjak..Ostavila sam grudnjak jer je on ušao u sobu psujuci hehe eto mu kad se petlja sa mnom.
"Kako ću ja tu malu ubiti jednog dana kako se usudila uopce mi to napravit. "mrmljao je.
Vidjela sam samo kako je peskir pao na pod.. Bravo Ela samo moli boga da se ne saginje.
Uhh imala sam sreće izašao je iz sobe te sam se brzo izvukla te otrcala dolje.
Tamo je stajao Ivan sa šiltericom na glavi."Hmm"dosla sam do njega"Zasto nosis kapu pa vani nema sunca"nasmijala sam se. Bio je ljut mislim da mu je para iz ušiju izlazila.
"Možda zato što mi je netko stavio boju za kosu u sampon!!"rekao je.
"Ma nije tako strašno"skinula sam mu šiltericu te pala na pod od smijeha izgledao je li oni flamingosi.
Ušli smo u auto i dok je on imao ozbiljnu facu na licu ja sam se još uvijek smijala .
Nakon par minuta stali smo ispred frizerskog salona.
"Što radiš pa zakasnit ćemo u skolu"
On se samo zločesto nasmijao "Ako sam se ja mogao ofarbat onda možeš i ti"
"Nema sanse"rekla sam, ali on je izašao iz auta dosao te otvorio suvozaceva vrata.
"Bome ideš "uhvatio me , "izvukao" iz auta te prebacio preko ramena.
"Ne idiote spusti me"lupala sam ga po leđima, ali očito nije pomoglo.
Ušli smo u salon te me on spustio na frizersku stolicu. Dobili smo čudne poglede frizerki te ljudi koji su tamo čekali.
"Dobar dan"pozdravila je uljudno frizerka"Kakvu frizuru mlada dama želi? "
Nisam ni stigla reci kako se uopće ne želim 'frizirat',ali me gospodin idiot prekinuo.
"Želi se ofarbat u plavo"pogledala sam ga pogledom kojim bih ga najrade ubila da mogu.Nisam se ni snašla,a već sam imala plavu kosu koja zapravo i nije tako loše ispala, ali u svakom slucaju izgledala je bolje od Ivanove.
Izišli smo iz salona te sjeli u auto.
"I jesi sad sretan"pogledala sam ga, a on se samo nasmijao te si stavio šiltericu na glavu.
Putem do škole je vladala tišina, ali ne ona neugodna ja sam tipkala po mobu dok je on vozio...Kad smo izašli iz auta puno njih me čudno gledalo ja sam se samo smijuljila Jel sam mislila da i u onog debila gledaju,ali kad sam ga pogledala skuzila sam da ima šiltericu pa mi je osmijeh nestao s lica. No ubrzo se pojavio kad sam mu je naglo skinula te otrcala do Sare. Pola njih je umiralo od smijeha dok je mali dio njih bio zacuden.
"Ti si mu ovo napravila"pogledala sam u par zelenih ociju.
"Da sviđa ti se"
"Pa izgleda slatko"pogledale smo se te prasnule u smijeh.
* * *
Nakon treceg sata imali smo odmor ja i Sara smo sjedile na travi dok su dečki igrali nogomet.
I dok smo mi to pričale prišao mi je Lucas,poljubili smo se te je on sjeo do mene.
"Nova boja kose? "upitao je
"Da"kratko sam odgovorila i pogledala Ivana
"Ti i James ste u vezi?!?!!? "Sara je upitala nekako više tužno nego iznenadeno, a ja i on smo se nasmijali.
"haha, ne ovo je Lucas Jamesov brat blizanac"
"Aha "odahnula je te se nasmijala"trebala bih poći"ustala se te otišla sad sam ostala sama sa Lucasom.
"Je li ono Ivan?? "Zbunjeno je upitao pokazujući na flamingosa
"Da duga priča "pogledala sam ga,stajao je naslonjen na zid pričajući sa nekom zenskom koja se doslovno zalijepila na njega. Primijetio je to te ju je poljubio,uhh namjerno to radi, ali ako ćemo se tako igrati onda dobro.
Sad sam se ja okrenula prema Lucasu te ga poljubila.Nakon sto nam je ponestalo zraka odvojili smo usne te još malo popričali posto je on morao ići u skolu.Inace Lucas ide u tehničku školu.
* * *
Zadnji sat, tjelesni konačno nakon svih onih sati dosade nešto barem malo zanimljivije.Ušla sam u svlačionicu gdje je bila ona likusa koja se ljubila sa Ivanom. Stavila sam ruksak na klupu te ju odmjerila.Imala je kratke hlačice (ako se to moglo tako nazvati) te bijelu majcu sa V izrezom koja je bila par brojeva manja.
Pogledala me te otišla.Usla sam u dvoranu te me profesor poslao po nogometnu loptu jer ćemo igrati nogomet.Usla sam u kabinet te prekopali cijeli ormar nisam nasla loptu.
"Ovo tražiš? "okrenula sam se i ugledala onog flaminga naslonjenog na vrata sa loptom u ruci.
"Da"posegnula sam da uzmem loptu,ali on se izmaknuo te sam se ja 'naslonila'na njega. Brzinom munje sam napravila korak unazad.
"Ako ju želiš onda ju uzmi"pruzio ju je,i kad sam ju krenula uzeti opet ju je izmaknuo.
"Tako cemo"upitala sam i ugrizla se za usnicu
"Tako cemo"ponovio je
Skočila sam te mu uzela šiltericu s glave i stavila je na svoju.
"Hej vrati "pokušao ju je uzeti ali sam napravila korak unazad naslonivsi se na ormar.
Pustio je loptu te je lijevu ruku stavio na ormar pored moje glave dok je desnom šiltericu okrenuo naopako. Polako mi se priblizio tako da su nam se čela spojila.....znala sam da je krivo, ali nisam znala koliko....
YOU ARE READING
Bad Girl vs bad Boy
RomanceEla se vraća u RH zbog mamina vjenčanja.Dobiva polubrata Ivana kojeg mrzi,ali to nije sve saznaje mračnu istinu o svom biološkom ocu te otkriva puno tajni i misterija.