" Ela jebemu ne tako" da to je bio Ivan koji me pokusavao nauciti kako drzat pistolj.
Pokusavala sam ja shvatit sve te njegove savjete i neke njihove izraze,ali glava mi je jednostavno bila prepuna.Sve se tako brzo dogodilo.Saznanje da je na onom stiku nesto stvarno bitno me zabrinjavala jos pogotovo cinjenica da mi je otac ziv te da cu se uskoro morati sukobiti s bandom u kojoj je Travis.Mozda cak upotrijebiti i pistolj ili umrijeti u pokusaju...
" Elice znamo da izgledas jako seksi u tom crnom kombinezonu al to ne znaci da ces neprijatelje time oborit s nogu" doviknuo je James te je imao opet onaj jezivi smijesak na licu kojeg sam tako mrzila.
Samo sam mu pokazala srednjak,uzela pistolj u ruke te namjestila ruke onako kako mi je Ivan pokazao te zapucala.Pogodila sam tocno u metu na sto je James zacudeno gledao dok sam se ja samodopadno smijeskala.
Lucas i Aron bili su u nabavci oruzija i nekih zaliha te je Aronu trebao novi laptop kako bi uspio probiti sifru koju je moj otac postavio na stik.
Eh da posto je meni sve to bilo novo Ivanu i ekipi trebalo je podosta kako bi mi to sve objasnili,a da se ne izbezumim ko kakva ludakinja( napila sam se drugi dan jer zasto ne ionako je to bio jebeno savrsen povod za pit). I tako par dana je prolazilo dok su me te budale pokusavale pripremit na konacni obracun i konacno otkrit sto je na stiku.
Uz svu tu strku samo sam razmisljala kako bih dala sve za onaj normalni tinejdzerski zivot...
"Evo nas!" cula sam Arona i Lucasa kako se deru sa vrata.
James i Ivan pomogli su im pripremit i raspakirat stvari dok sam ja bila zaduzena za stik.Posto sam ga sakrila na mjesto koje se nije nalazilo u kuci morala sam otic po njega.Uzela sam kacigu i zaputila se prema vratima.
"A kuda ti mislis da si krenula Elice" Ivan je stavio ruku na vrata ne dopustajuci mi da prodem.
" Po stik debilu pusti me" ljutito sam ga pogledala,a on se na to samo nasmijao.
"A nene ja idem s tobom nema sanse da ga jos izgubis takva spretna."
Iako sam bila pomalo ljuta zato sto misli kako se ne mogu brinuti sama za sebe i za stik jel dopustila sam mu da pode sa mnom jer je imao pravo.
Sjela sam na motor te pogledala u ivana koji je stajao pored mene prekrizenih ruku dok mu je sunce obasjavalo lice.
Jebem mu sve zasto izgleda toliko dobro.
Gledajuci ga tako nisam ni shvatila kako mi je odrzao cijeli govor o tome kako je jako opasno se vozit na motoru u slucaju pucnjave i...i..nemam pojma sta je govorio usta su mu se pomicala dok sam ga ja gledala takvog neopisivo zgodnog, ozbiljnog i pomalo zabrinutog....ili sam mozda krivo mislila.
Sjecate se onog jezera gdije smo se kupali nakon shoppinga s deckima.E bas tamo sam sakrila stik.
"I gdje si ga sakrila ?" Ivan je upitao gledajuci okolo.
"Nije li ocito " pogledala sam ga nekako sarkasticno i pokazala na jezero.
" SAKRILA SI STIK U VODUU??? JESI LI TI NORMALNA" njegov izbezumljeni pogled bio je pomalo smijesan pa sam se odvalila smijati.
Nisam nista drugo ni rekla vec skinula majcu i hlacice te uskocila u jezero.
IVAN
Nisam mogao vjerovati da je nesto od zivotne vaznosti sakrila na tako riskantno mjesto.Samo se bezbrizno nasmijala i uskocila u vodu.
Izgledala je toliko slatko i nekako samouvjerrno.Da stvari nisu ovoliko komplicirane pa bila bi samo moja.Nebi joj nitko ni prisao svega mi...
Dok je ona trazila stik zacuo sam cudne zvukove u grmlju.Bez razmisljanja sam izvadio pistolj i sakrio se iza obliznjeg drveta.Netko je zapucao te sam uzvratio.Skrenuo sam pogled prema elinoj odjeci kako bih se uvjerio da ju nece primjetiti i shvatiti kako je netko sa mnom.
Ponovno sam cuo pucanj,ali ga i osjetio.Onesvjestio sam se..Jedina misao u glavi bila mi je ona.....
ELA
Uronila sam u hladnu vodu i zaplivala u dubinu.Na dnu jezera sjajila se mala srebrna kutijica u koju sam stavila stik.
Kada sam je se napokon domogla zaplivala sam nazad prema povrsini te kad sam zacula pucnjeve i sakrila se ispod mola.Bila sam zabrinuta za Ivana jer broj ispaljenih metaka nisam mogla izbrojiti.
Nastala je tisina,a zatim i novi pucanj.Tada je sve utihnulo te sam zacula samo povik koji je govorio 'pretrazite ga i odvedite u kombi.'
Ivan....Nesto mu se dogodilo...
Jedva sam suspregnula suze te kada sam bila sigurna da nikoga nema izisla iz vode i vidjela lokvu krvi pored jednoga drveta najblizeg jezeru.
Otrcala sam do auta te se odvezla u vikrndicu bande 'Tiger' u kojoj su se nalazili Aron,James i Lucas.U suzama sam utrcala u glavnu prostoriju i jedva prepricala sto se dogodilo.
"Hej El' sve ce biti uredu" rekao je Lucas cvrsto me zagrlivsi.
"Moramo otkriti sto je na tom stiku" odlucno sam rekla kad sam se napokon smirila.
Satima smo pokusavali provaliti u stik no bezuspjesno.Aron je pokusavao hakirati sustav,koristo je razne komplicirane kodove koje nisam mogla razumjeti ali bez pozitivnog ucinka.
Od silnog umora smo zaspali.
Mala djevojcica trci po livadi smijuci se i valjajuci se po travi dok njen otac pusta sarenoga zmaja koji na djevojcičinu licu izaziva osmijeh.Zacuje ocev glas koji govori "Nikada nemoj zaboraviti ono sto uistinu jesi."....
Probudila sam se.Bio je to samo san,no ipak bio je dio jednoga sjecanja iz moga djetinjstva kojega se slabo sjecam.Trgnula sam se potpuno se razbudivsi se.
"Znammmm!!" Uzviknula sam te su se Aron,Lucas i James probudili.
Iz Aronovog sam krila uzela laptop te jednostavno unjela moje puno ime i prezime.
Eveline Nicolette Jackson.
"Nicolette ha,bome napaljujuce,pristaje Elice" dodao je James namignuvsi mi
"Zasto Elena?" upitao je Lucas pritom mislivsi na Eveline jer je ime koje bas i ne slici mojemu imenu.
Slegnula sam ramenima"stara me uvijek zvala Elena bez nekog osobitog razloga pa sam kao dijete navikla na to ime"
Istina je da ni ja sama nisam znala ZASTO BAS TO IME...shvatila sam kako je moj otac htio sacuvati moj identitet od druge bande,ali sto ako sam krivo shvatila??
"Usli smoo!" Viknuo je Aron te smo svi pogledi u ekran na kojemu se nalazilo.......
_________________________________________
E pa hellou evo mene opet i nastavka koji sam trebala napisat mozda prije jedno dvije godine ali jebiga ne ide sve po planu.
Hvala onima koji su bili cak i previse strpljivi i nestrpljivi pa evo vam i taj predugojebenoocekivani nastavak.
Volim vas ,poy😘
P.S. ako je malo sranje nastavak ja se ispricavam vec sam pisat zaboravila na ovo cudo.😉
YOU ARE READING
Bad Girl vs bad Boy
RomanceEla se vraća u RH zbog mamina vjenčanja.Dobiva polubrata Ivana kojeg mrzi,ali to nije sve saznaje mračnu istinu o svom biološkom ocu te otkriva puno tajni i misterija.