5.Part

4.7K 230 3
                                    


Nešto me zgrabilo  i ja sam vrisnula.Osjećala sam kao da me netko bode iglama po leđima.Smirila sam se i pokušala napipati stvar na mojim leđima.A onda sam otkrila što je to.Bilo je to malo mače koje se  kanđama držalo za moju majcu.
Lagano sam ga skinula i primila u ruke.

"Ej,maleni a kako si ti dospio ovdje"govorila sam mu.

Onda sam primjetila otvoren prozor pa sam pretpostavila da je ušao kroz njega.

"Idemo ti dati nešto za jelo sigurno si gladan."

Spustila sam se u kuhinju,ali kad nisam našla mlijeka otišla sam do dnevnog boravka.

"E jel znaš di ima mlijeka"pitala sam Ivana koji je još uvjek mokar sjedio na kauču

"Ne zašto"okrenuo se prema meni"šta ti je to u rukama"rekao je pokazujući na malo sivo mače što sam držala u rukama.

"Mačka,nekako je ušla u kupatilo dok sam prala zube"jednostavno sam rekla

"Mlijeko je pored frižidera,a ovaj ja sad idem do sobe bok"rekao je i potrčao u sobu

Izgledao je pomalo uplašeno da bi čovjek pomislio kako se boji mačaka,to bi bilo urnebesno.
Otvorila sam mlijeko i isipala ga u malu zdjelicu.

"Izvoli"rekla sam i stavila zdjelicu i mače na  pod.
Mislila sam pitati mamu da ga zadržimo kad se vrate,bio je presladak imao je velike plave oči i sivkasto prošaranu dlaku.

"A sad kako ćeš se zvati"rekla sam uzevši mačku u naručje.

Ušla sam u svoju sobu i pustila Lili da hoda po mojoj sobi.

Da od svih lijepih imena ja sam ju nazvala Lili.

"Pa laku noć Lili"legla sam u krevet,a Lili je skočila na njega i  legla.

***

Zvonilo je za kraj trećeg sata i ja sam se zaputila prema dvorani.Imali smo tjelesni i to je bio jedini sat  koji sam imala sa Sarom,Ivanom i Jamesom.

Danas smo trčali štafetu u timovima,ja sam bila sa  Sarom i braćom Towers.Braća Towers su blizanci,zgodni blizanci,koji su kako sam čula bili najpopularniji u skoli dok Ivan nije zauzeo to mjesto.Ivan i braca Towers  su se streljali pogledima,mislim da bi se poubijali  kad bi mogli.

Profesor je zazviždio,a ja sam počela trčati,predala sam štap   Travisu(jednom od braće),a on je nastavio dalje.Na kraju je Sara trčala i naš tim je pobjedio.

Nakon tjelesnog imala sam slobodan sat pa sam se otišla prošetati.Ostavila sam ruksak u ormariću i otišla do školskog  dvorišta.Sjela sam na zid i  započela sa čitanjem knjige  koji sam posudila u knjižnici.

"Slobodno se pridružimo?"

Podigla sam pogled i ugledala  Travisa i Troya(braću Towers).

"Slobodno"rekla sam i opet počela čitati.

Bilo je jezivo , Troy  mi je sjeo sa desne,a Travis sa lijeve strane.

"Imamo prijedlog za tebe"rekao je Travis

"Slušam"zainteresirano sam rekla i zatvorila knjigu

"Znamo da ne podnosiš Ivana,pa bi li ga htjela učinit ljutim"

Bili su u pravu nisam podnosila Ivana,ali opet nekako sam se premišljala.

"Zvuči dobro"rekla sam,bilo bi zanimljivo  vidjeti Ivana ljutog."Kakav je plan?"

"Travis i ti ćete svima reći kako ste u vezi,a kada Ivan sazna za to poludit će"Objasnio je Troy

"Može"pristala sam jer ionako sam htijela  malo provocirati Ivana,a ovo je bilo kao  naručeno.

Bad Girl vs bad BoyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang