Μπήκα εξουθενωμενη στο σπίτι και προς έκπληξη μου όλα ήταν όπως τα είχα αφήσει. Καθαρά και περιποιημένα. Τέλεια!
Έτρεξα και έπιασα το τηλέφωνο στα χέρια μου να καλέσω την Μιράντα. Η φίλη που έλεγα πριν.
《Μην παίρνεις κανεναν》 άκουσα από το βάθος του διαδρόμου.
《Ε;》 απόρησα και κοίταξα προς το μέρος σου.
《Πήραν οι γονείς σου τηλέφωνο, σε τρεις ώρες θα έχουν φτάσει Toronto 》
Ωχ όχι.
《Θεέ μου και συ τι τους είπες όταν σε ρώτησαν ποιος εισαι》
Φυσικά και δεν ήξεραν ότι μένω με άλλο άτομο και μάλιστα με αγόρι. Είχα ξεκαθαρίσει στον Shawn πως οι γονείς μου είναι πολύ αυστηροί θέλουν να είμαι δυναμική και ανεξάρτητη χωρίς να χρειάζομαι την βοήθεια κανενός να μπορώ να διατηρώ τον εαυτό μου μόνη μου μόνο για αυτό είναι περήφανοι για μένα δεν τους νοιαζουν τόσο οι βαθμού όσο για την δυναμικότητα μου. Του είχα πει πως αν φτάσουμε ποτέ σε τέτοια κατάσταση θα αναγκαστεί να μείνει σε κάποιον φίλο του για λίγο μέχρι να φύγουν αλλά μάλλον τα πράγματα πήγαν κάπως αλλιώς.
《Το αγόρι σου φυσικά 》 είπε και με έβγαλε από τις σκέψεις μου.
《Τιιι πας καλά παιδάκι μου είπαμε ότι αν έρθουν θα ξεκουμπηστεις από δω μέχρι να φύγουν! 》
《Ναι αλλά σηκωσα το τηλέφωνο και με άκουσαν τι ήθελες να τους πω δηλαδή; 》
Τώρα εδώ έχει και ένα δίκαιο.
Δεν μίλησα .《Ίσως αν τους πω ότι μόλις χωρισαμε?》 Πρότεινα μια ιδέα
《Εεε???》
《Όχι ε; Μμμ αν τους πω ότι είσαι πετυχημένος επιχειρηματιας και έπρεπε να πας σε επαγκελματικο ταξίδι;》
《Τι λες παιδάκι μου; 》 συνεχίζει να ρωτάει προσπαθώντας να μπει στην συζήτηση με τον εαυτό μου.
《Πρότεινε και συ μια λύση 》
Τον "διέταξα" και συνέχιζα να σκέφτομαι.《Εύκολο! 》 απαντάει και χαμογελάει.
Σταματάω και τον κοιτάω. Θεέ μου σε παρακαλώ ας μην την πετάξει πάλι την βλακεια του. Για κάποιο λόγο νιώθω πως αυτή την φορά θα πει κάτι σωστό δεν γίνεται.
《Θα μείνω εδώ και θα παρατήσω το αγόρι σου》
Και ναι τώρα εινα που έχασα τη πίστη μου για τα καλά.
《Που είπαμε θα πας επαγκελματικο ταξίδι Ντουμπάι ή Βραζιλία?》
《Έλα τώρα είναι το πιο πιστικο που μπορούμε να κάνουμε ηρεμισε 》
《Τι να ηρεμισω παιδάκι μου πας καλ..》
*ΝΤΙΝ ΝΤΟΝ ( Ήχος κουδουνιου 😂💪)
Κοιταχτηκαμε και οι δύο αλλά κανείς δεν περίμενε κανέναν.
Πήγα σιγά σιγά και κοίταξα το ματάκι.
Τώρα πλέον θα ορκιζόμουν πως είχα γίνει κατακόκκινη.
Κοίταξα τον Shawn που με κοιτούσε με απορία.
ΣΗΜΕΙΏΣΕΙΣ
1) το αγόρι που θα έβγαινε ραντεβού από το Throw back δεν ηταν Σον . Ο Σον την βρηκε μετα στο πάρκο και την παρηγορισε το λέω μήπως μπερδευτηκατε.
2) Συγγνώμη για το Τ9 στο παρτ 2 παρατήρησα είχα πολλά λαθάκια. :( ♡Please
LIKE, COMMENT, SHARE ♡
YOU ARE READING
Mercy On Me
Teen FictionΉταν τότε που τον φιλησα για πρώτη φορά και τα χείλη μας ήταν λες και αγκαλιάστηκαν και σαν να κολλησανε μεταξύ τους τόσο πολύ που ούτε να τα ελέγξουμε δεν μπορούσαμε. Δεν κουνηθηκαμε, δεν κοιταχτηκαμε , κλείσαμε τα μάτια και αφήσαμε τις ψυχές μας ν...