Έχει περάσει ένας μήνας από τότε και παντού ακούω την φωνή του. Στην τηλεόραση στο ραδιόφωνο ...παντού το τραγούδι του. Καθησα αγανακτησμενη στον καναπέ και ξανά έπιασα την κυθαρα. Την κοιτούσα αρκετή ώρα μέχρι που άρχιζα να παίζω . Το αποφάσισα θα πάω να του την δώσω δεν θέλω να έχω τίποτα δικό του. Πήρα τηλέφωνο την φίλη μου (Ellie) για να ψάξει για την διεύθυνση του μιας που η δουλειά της είναι αυτή.
Μόλις έφτασα εξω απο το σπίτι του δίστασε να μπω. Ίσως να μην είναι εδώ ίσως να είναι αλλά όχι μόνος του . Τελικά πήγα και χτύπησα κουδούνι. Το σπίτι δεν ήταν τεράστιο αλλά αρκετά μεγάλο για ένα άτομο. Η πόρτα άνοιξε και εμφανίστηκε αυτός μια φόρμα από κάτω ...Μόνο.... δάγκωσα διακριτικά τα χείλη μου και τον ξανά κοίταξα.
《Danae? 》 είπε και χαμογέλασε.
《Shawn...Εμμ ήθελα να σου δώσω αυτό...》
《Μόνο αυτο?》 Είπε αι με κοίταξε με νόημα.
Κοροϊδεύει κιόλας το βλαμμένο εγώ έκανα τόσο κόπο να έρθω? ??
《Ε και να πω ένα γεια》 κατέληξα.
《Έλα περνά μεσα》είπε γελώντας και μη και μέσα. Καθίσαμε στο σαλόνι.
《Λοιπόν.... Την κυθαρα δεν την ξέχασα 》 λέει και με κοιτάει ξανάααα.
Ναι τι μας λες δεν το καταλαμε.
《Ναι το κατάλαβα...Απλά δεν την θέλω...εννοώ ότι δεν παίζω δεν ξέρω να παίζω 》 είπα και κοίταξα κάτω.
《Εγω γιατι νομίζω πως ξέρεις να παίζεις και μάλιστα πολύ καλα;》είπε και άρχισε να γελάει.
《Τιι πως το ξέρεις; 》 είπα και τον κοίταξα με γουρλωμένα ματιά.
Πριν καν μιλήσει το τηλέφωνο του τον διέκοψε.
《Ναι;... Αα να σε μισή ώρα θα είμαι εκεί ναι ναι αντέ γεια》 είπε βιάστηκα στο άτομο που τον είχε πάρει τηλέφωνο.
《Ίσως καλύτερα να φύγω 》 είπα και Σηκώθηκα.
《Να μας ξανά έρθεις 》είπε και σηκώθηκε απότομα μπροστά μου.
《Ναι οκ τώρα που έμαθα την διεύθυνση 》είπα προσπαθώντας να γελάσω.
Πριν ανοίξω την πόρτα με πιάνει από το χέρι . Όπως εκείνη την μέρα στο σπίτι που είχα μπει στο δωμάτιο. Αναμνήσεις πολλές αναμνήσεις.
《Είσαι σίγουρα καλά? 》με ρωταει και με πλησιάζει.
Ήμουν σίγουρη ότι μπορούσε να νιώσει την ανατριχισμενη μκυ επιδερμίδα.
《Νναι μμμια χαρά 》είπα και τράβηξα το χέρι βγήκα έξω αλλά πριν καλά καλά περάσω την πόρτα με ξανα έπιασε. Γύρισα και τον κοίταξα.
《Danae δεν ξέρω πως θα το πάρεις αλλά. ...μου έλειψες 》 είπε και χαμογέλασε.
《Χάχα και μενα》 είπα προσπαθώντας να το κάνω κάτι αστείο και όχι μια αμηχανη στιγμή.
《Σοβαρολογω θέλω να έρθεις να μείνεις μαζί μου 》
Τι ξεστόμισε μόλις τωρα;
YOU ARE READING
Mercy On Me
Teen FictionΉταν τότε που τον φιλησα για πρώτη φορά και τα χείλη μας ήταν λες και αγκαλιάστηκαν και σαν να κολλησανε μεταξύ τους τόσο πολύ που ούτε να τα ελέγξουμε δεν μπορούσαμε. Δεν κουνηθηκαμε, δεν κοιταχτηκαμε , κλείσαμε τα μάτια και αφήσαμε τις ψυχές μας ν...