23

754 75 9
                                    

Μπήκαμε στο σπίτι μου σχεδόν λεχανιασμενοι.

Κοιτουσαμε ο ένας τον άλλον .

Τρέχαμε ένα ολόκληρο τετράγωνο για να ξεφύγουμε από τους παπαράτσι.

Μόλις καταλάβαμε τι είχε γίνει πριν λίγο ξεσπασαμε σε γέλια.

Τον παρατηρούσα πως έλαμπε από χαρά . Πως ήταν πριν και πως τώρα . Τόσο υπέροχος τόσο χαρούμενος. Γυαλιζαν τα μάτια του από ευτυχία.

Εγώ ευθύνομαι γιαυτό;!

Όταν κατάλαβε ότι τον κοιτάω, σοβαρεψε και με πλησίασε. Είχε όμως ακόμα αυτό το ελαφρύ χαμόγελο στο πρόσωπο του που δεν καταλάβαινες αν ήταν πονηρό ή απλά χαιρόταν και προσπαθούσε να το κρύψει.

Χαϊδέψε το μάγουλο μου τρυφερά και ένωσε τα χείλη μας.

Ξανά αυτή η ζεστασιά. Ένιωθα το στομάχι μου να σφίγγεται και να γίνεται κόμπος. Άραγε αυτό είναι έρωτας; Πραγματικός. Αληθινός έρωτας.

Άνοιξα τα μάτια μου τον κοίταξα.
Με κοιτούσε με αυτό το ανήσυχο βλέμμα. Σας να βρήκε την ευτυχία και τώρα να την χάνει.

Ήθελα τόσο να ξανά νιώσω τα χείλη του να ακουμπούν τα δικά μου. Αυτή η υπέροχη υφή του.

Με ξανά πλησίασε λες και διάβαζε τις σκέψεις μου. Ένιωθα την αναπνοή του να κτυπάει πάνω στα χείλη μου. Τόσο βασανιστικό. Περίμενε εκεί και πλησίαζε άλλο. Ήταν τόσο επώδυνο. Καθόταν εκεί περίμενε. Περίμενε εμένα. Ένιωθα σαν είχε περάσει ένας αιώνας όταν τον εσμπρωξα και τον κόλλησα πάνω μου. Ένωσα τα χείλη μας για άλλη μια φορά, πιο παθιασμένα από ποτέ . Τόσο καιρό αυτό ήταν το που χρειαζόμουν. Το φιλί του.

Με εσμπρωξε προς τα πίσω με αποτέλεσμα να πέσουμε στον καναπέ. Ένιωθα το χέρι του μέσα από την μπλούζα μου να χαϊδεύει την πλάτη μου ενώ τα φιλιά του είχαν μετακινηθεί στον λαιμό μου αφήνοντας κάποιες φορές σημάδια πάθους.

Η ανάσα μου έβγαινε βαριά. Ένιωθα ότι η ψυχή μου ανέβαινε προς τα πάνω και ήταν έτοιμη να βγει από το σώμα μου. Η καρδιά μυ χτυπούσε τόσο γρήγορα και δυνατά που έκανε το στήθος μου ανά ανεβοκατεβαίνει στον ρυθμό της.

Τα φιλιά του όλο και πιο κάτω. Άρχιζαν να φτάνουν στο στήθος.

Το μυαλό μου επανήλθε στην θέση του. Οι αμφιβολίες ξανά ήρθα και αυτές. Με ήθελε μόνο γιαυτό; μόνο για μια ετικέτες πράξη; και μετα; τι; θα με παρατήσει και απλά θα έχει άλλη μια καινούργια εμπειρία στην συνείδηση του;

《Shawn...》προσπάθησα να μιλήσω αλλά η φωνή μου ίσα που έβγαινε από το σώμα μου .

Το έβλεπα με πόσο πάθω μρ φιλούσε . Δεν τον σταματούσε τίποτα.

Ήθελα να κλάψω.
Από την μία τον ήθελα τόσο και από την άλλη όχι.

Δεν ήθελα να τον χάσω. Ακόμα και αν χρειαστεί να το ρισκάρω.

Σήκωσα το κεφάλι μου ψηλά κοιτώντας το ταβάνι και τον άφησα να με κάνει ότι θέλει.

Χωρίς αισθήματα από μένα χωρίς να νιώθω το άγγιγμά του χωρίς να του πω ότι ...... είναι ο πρώτος που μυ το κάνει αυτό.

Τίποτα δεν τον κρατούσε πίσω τώρα .

Like , comment & share
Please ♡♡♡♡♡♡

Mercy On MeWhere stories live. Discover now