《Θα μου λείψεις τόσο αχώνευτο πλασματακι 》άκουσα την φωνή της και ένιωσα τα πρώτα της δάκρυα να αγγίζουν την επιδερμίδα μου.
《Και εμένα απαίσιο τερατακι 》απάντησα με το ίδιο ύφος.
Και ναι το καλοκαίρι περνά. Περνά γρήγορα και η Ellie πρέπει να φύγει. Θα πάει στην Νέα Υόρκη αφού εκεί εργάζεται. Και θα μείνω πάλι μόνη.
Άκουσα την πόρτα να κλείνει και αφήσαμε η μία την άλλη από την αγκαλιά για να δούμε ποιος ήταν.
《Είναι όλα ετοιμα》 άκουσα τον Shawn καθώς ξανά άνοιξε την πόρτα .
《Θα ερθεις στο αεροδρόμιο;》με ρώτησε η Ellie.
《Μακάρι να μπορούσα αλλά έχω να υπογράψω κάτι χαρτιά και μέχρι το μεσημέρι πρέπει να είναι έτοιμα 》είπα μια δικαιολογία.
Δεν είναι ότι δεν θέλω αλλά πρώτα πρέπει να ληξω ένα θέμα.
Μόλις έκλεισε η πόρτα και ακούστηκαν η πρώτοι ήχοι του αυτοκινήτου του Shawn άρπαξα το τηλέφωνο.
《Cameron; η Danae είμαι 》
[...]
《ΤΕΛΙΚΆ ΕΊΝΑΙ Ή ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ Ο SHAWN MENDES ΣΕ ΣΧΈΣΗ; 》 ακούγεται ο εκφωνητής του ραδιοφώνου λίγο πριν το τραγούδι του αφηνωντας έτσι το ακροατήριο σε περιέργεια.
Ο Cameron έκλεισε αμέσως το ράδιο.
《Το άκουγα αυτο》είπα και τον κοίταξα -και καλα- με πειραγμένο ύφος .
《Εγώ αυτά τα βρίσκω αηδίες. Μα καλά βγάζουν την προσωπική τους ζωή προς τα έξω και μια μέρα τα παιδιά τους θα βλέπουν τα καμώματα τους》σχολίασε ο Cameron.
《Ίσως να μην μπορούσαν να το κρατήσουν εννοώ πως παντού τους παρακολουθούν 》
《Αν είσαι διακριτικό τίποτα δεν δε βρίσκει 》 είπε και μου έκλεισε το μάτι.
Το αυτοκίνητο σταμάτησε. Είχαμε έρθει στην θάλασσα που γνωριστηκαμε .
《Λοιπόν γιατί μου είπες να έρθουμε εδώ; 》ρωτησε κοιτώντας με στα μάτια.
____________________________________
Καταρχήν να ξεκαθαρίσω τα πρόσωπα
Camer/Ellie/Karla/Danae/Shawn
SPOILER 💫 : κάποιο πρόσωπο θα φύγει μήπως θα έρθει καινούργιο;
Ναι το ξέρω πως είπα ότι θα ξανά ανεβάσω μετά τις εξετάσεις αλλά ..... ανέβασα
Αυτό!LIKE , COMMENT, SHARE
PLEASE ♡♡♡♡♡♡♡
YOU ARE READING
Mercy On Me
Teen FictionΉταν τότε που τον φιλησα για πρώτη φορά και τα χείλη μας ήταν λες και αγκαλιάστηκαν και σαν να κολλησανε μεταξύ τους τόσο πολύ που ούτε να τα ελέγξουμε δεν μπορούσαμε. Δεν κουνηθηκαμε, δεν κοιταχτηκαμε , κλείσαμε τα μάτια και αφήσαμε τις ψυχές μας ν...