Ήμουν τουλάχιστον 2 ώρες έξω και τώρα είχε βραδιάσει. Τελικά ήταν καλή ιδέα να βγω έξω όσο καθόμουν μέσα στο σπίτι όλο και πιο πολύ φούντωνα. Μπήκα στο σπίτι και όπως τον "καλό" παλιό καιρό ο Shawn είχε φέρει τους φίλους του και τα έπιναν.《Μην πίνεις άλλο ρε βλακα πως θα τραγουδήσεις αύριο 》λέει ένας από τους 3 φίλους του.
《Να τραγουδησεις;》 πετάγομαι και καλά ανηξερη.
Το βλέμματα έπεσαν πάνω αλλά μόνο ο Shawn δεν γύρισε. Κρατούσε αρκετή ώρα στο στόμα του μια γουλιά και δεν έλεγε να την πιει. Έκλεισε τα μάτια σαν να την απολάμβανε και μετά γύρισε προς τα εμένα. Φαινόταν ζαλησμενος αλλά λογικά του αρεζε.
《Ναι θα τραγουδισει το καμάρι μας 》λέει πάλι ο ίδιος φίλος του και του ανακατεύει τα μαλλιά.
《Danae πάμε στο δωμάτιο και έρχομαι 》 τον διακόπτει ψυχρά και άρχιζα να θυμώνω που με διεταζε μέσα στο σπίτι μου. Παρόλα αυτά όμως πήγα και έπειτα από λίγο τον είδα που ήρθε στο δωμάτιο μου . Έκλεισε την πόρτα και τότε ήταν που άρχισα να ανησυχώ.
《Να ανησυχήσω; 》 τον ρωτάει και αυτος χαμογελάει.
《Όχι όλα είναι μια χαρά απλά ήθελα να σου τα εξηγήσω λίγο πριν κάνεις τις ερωτήσεις σου》 είπε αλλά ξανά συνέχισε.
《Μίλησα και γω με τον παραγωγό...Σε αυτό το χρονικό διάστημα που μένουμε μαζί αλλά και πιο πριν ασχολιομουν με την μουσική και νομίζω το έχεις διαπιστώσει και από την κυθαρα. Είχα ανεβάσει ένα μικρό cover και για κάποιον λόγο πήρε πολλα views και likes κάτι που όχι μόνο εμένα με ενθουσίασε αλλά και την δισκογραφική που με κάλεσε οπότε ακόμα όλα πάνε καλά...Ίσως και να κάνω μια καριέρα 》 είπε και δεν ήξερα να χαρώ ή να αρχίζω να γελάω.
《Δεν θα πεις κάτι? 》 ρωτάει
《Τι να πω ....δεν έχω λόγια ...μπράβο Shawn 》 είπα τελικα και τον αγκάλιασα μια αρκετά περίεργη συμπεριφορά από μένα που ξάφνιασε και εμένα και αυτόν. Αντί όμως να με σμπροξει από πάνω του ένιωσα τα χέρια του να τυλίγουν την μέση μου .
《Εεε Shawn αντέ ρε ελα 》 ακούγεται ένας από τους φίλους του. Και έτσι ξεκόλλησε απότομα.
《Ευχαριστώ 》 είπε και έφυγε.Γουααατ τι φάση περνάω ;
Πρέπει να ξανά βγω δεν μπορώ να κάθομαι εδω μαζί του .Αλλά ήδη είναι 12:00 οπότε αποφάσισα απλά να κλειδωθεί στο δωμάτιο.Το πρωί άργησα να ξυπνήσω οπότε με ξύπνησε ο θόρυβος της εξωπόρτας πράγμα που σημαίνει πως ο Shawn πάει στην δισκογραφική.
YOU ARE READING
Mercy On Me
Teen FictionΉταν τότε που τον φιλησα για πρώτη φορά και τα χείλη μας ήταν λες και αγκαλιάστηκαν και σαν να κολλησανε μεταξύ τους τόσο πολύ που ούτε να τα ελέγξουμε δεν μπορούσαμε. Δεν κουνηθηκαμε, δεν κοιταχτηκαμε , κλείσαμε τα μάτια και αφήσαμε τις ψυχές μας ν...