17

687 82 4
                                    

Σε όλη την διαδρομή έβλεπα το χαμόγελο της Ellie σε σημείο να παρεσυρθω και να χαμογελάω και γω.

《Σταμάτα να χαμογελάς 》 της είπα και γέλασα.

《Γιατί;》είπε και γέλασε μαζί μου.

《Δεν έχει νόημα》 είπα και κοίταξα το πάτωμα χωρίς να χάσω το χαμόγελο μου.

《Τι εννοείς; 》 είπε και με κοιτάξω μισοκλεινωντας τα μάτια της.

《Ο Shawn έχει γίνει διάσημος πια σίγουρα μετά από τόσα χρόνια κακης συμπεριφοράς θα παρεξηγηθεί για τα αισθήματα μου》είπα και εκεί ήταν που καταλαβ ότι δεν έπρεπε να πάω τελικά.

《Danae》 μονολογισε και με πήρε στην αγκαλιά της .

《Ellie απλά βοήθησε με να τον ξεπεράσω και όχι να γίνει κάτι μεταξύ μας. Σε παρακαλώ 》 είπα και ήμουν έτοιμη να βάλω τα κλάματα.  Ήταν απλά ένας ενθουσιασμός ήμουν σίγουρη γιαυτό.

《Καλά》είπε και χαμογέλασε.
《Όμως θα πάμε και όχι για τον Shawn αλλά για μας》 είπε και μου έκλεισε το μάτι.

《Μου υποσχεσε πως αν κάνει την παραμικρή κίνηση να με πλησιάσει θα μπεις ανάμεσα μας και θα φύγουμε 》 χαμογέλασε και σήκωσε τα χέρια της ψηλά ως ένδειξη ότι παραδινετε.

Χαμογέλασα με και οι δύο και καθησαμε στο σαλόνι βλέποντας ταινία.
____________________________________

Ένιωσα το χέρι του να χαϊδεύει τον λαιμό μου αφηνωντας υγρά και απαλά φιλιά στο στήθος μου.  Ένιωθα την αναπνοή του που χτυπούσε με μανία πάνω στο δέρμα μου ενώ με το άλλο χέρι κρατούσε την μέση μου. Τόσο ζέση και ασφαλής η αγκαλιά του . Ένιωθα το κάθε του χάδι πάνω στο σώμα του . Δεν μπορούσα να κουνηθω.  Δεν μς άφηνε να κουνηθω, να του κάνω αυτά που μου κάνει.  Είχα κλείσει τα μάτια και απολάμβανα το γλυκό άρωμα του.

Όλα τόσο τέλεια μέχρι να ακούσω τον θόρυβο του κινητού.

《Shawn το κινητό σου 》 ψιθύρισα χωρίς να ανοίξω τα μάτια .

《Όχι μωρό μου δικό σου είναι 》 είπε και άνοιξα τα μάτια.

Άνοιξα τα μάτια. Δεν ήταν εκεί ποτέ δεν ήταν εκεί . Κοίταξα δίπλα μου που χτυπούσε το κινητό μου.

《Τι;》 είπα αγανακτησμενη ξέροντας πώς είναι  η Ellie.

《Τι τι μωρε; είμαι εδώ κάτω κανένα μισάωρο θα αξιωθείς να μ ανοίξεις ή να σκαρφαλωσω από μπαλκόνι σε μπαλκόνι;》 ακουγόταν η τσιριχτη φωνή της από την γραμμή.

《Περίμενε 》 είπε και της το έκλεισα . Πήγα μέχρι το θυροτηλεφωνο και την άνοιξα.  Σε λίγα λεπτά ήταν είδη μέσα στο σπίτι.

《Λοιπον;》είπε και με κοίταξε με υπονοούμενο.

《Λοιπόν ;》 την μιμήθηκε ειρωνικά μη ξέροντας τι εννοούσε.

Γύρισα κυκλικά τις κόρες των ματιών της και με κοίταξε.

《Σήμερα είναι πάρτι . Αυτό οπότε ετοιμάσου να πάμε στην αισθητικό θέλω νύχια αι σίγουρα και συ》 είπε και καθησε άνετα στον καναπέ περιμένοντας με να ετοιμαστώ.

《Είσαι απίστευτη 》 είπα κι πήγα βαριεστημενα να ετοιμαστώ.

Mercy On MeWhere stories live. Discover now