Οι ακτίνες του ήλιου χτύπησαν τα βλέφαρα μου με αποτέλεσμα να ξυπνήσω. Για κάποιο λόγο ήταν πιο βολικά από όταν κοιμήθηκα μάλλον επειδή ξύπνησα στο κρεβάτι.
Κοίταξα τριγύρω να δω που είναι ο Shawn και να μου δόση μια εξήγηση γιατί βρισκόμουν στο κρεβάτι.
Το εντόπισα στο πουφ κουκουλομενος με μια κουβέρτα. Γέλασα με την την στάση του και πήγα να τον ξυπνήσω. Πήγα κοντά του και εκείνος μου άρπαξε τα πόδια με αποτέλεσμα να πέσω πάνω του αφήνοντας και μια κραυγή.
《Δεν ήξερα ότι είσαι ξύπνιος》είπα ενώ γελούσα με την κατάσταση μου.
Αυτός δεν είπε τίποτα παραμονο συνέχιζε να γελάει μαζί μου.Ξαφνικά η πόρτα άνοιξε απότομα και εμφανίστηκε η αδερφή μου.
λογικά δεν περίμενε να μας βρει σε τέτοια θέση.《Stephenie όλα καλα;》 ρωτάω και σηκώνομαι γρήγορα από τον Shawn.
《Εμ ναι βασικά άστο άλλη στιγμή είπε και βγήκε από το δωμάτιο. Εννοείται πως την ακολούθησα ήξερα πως ήθελε να μου πει κάτι .《Stephenie κάτσε ντε... Πες τι ήθελες 》 είπα και την έπιασα οδηγώντας την προς το σαλόνι.
《Απλά...Πφφ δεν ξέρω δεν τον συμπαθώ αυτόν τον Shawn 》είπε με δισταγμό.
Οκ είμαστε σίγουρα αδέρφια.
Χαμογέλασε και της χάιδεψα τα μαλλιά.《και γιατί δεν τον συμπάθησες δηλαδη? 》 την ρωτάω και γελάω με την έκφραση που πήρε.
《Δεν ξέρω... δεν ξερω》 είπε και ξέσπασε και αυτή σε γέλια.《Λοιπόν λοιπόν κυρίες μου τι λέτε να φτιάξουμε πρωινό να φάμε ...λαιμό να αφήσουμε και λίγο για τους υπναραδες 》 ακούστηκε ο Shawn καθώς ερχόταν.
《Ναιι》 Πετάχτηκε αμέσως η Stephenie και ανέβηκε στην πλάτη του Shawn.
Είναι που δεν τον συμπαθούσε το σκατο μωρό -.- .
Γέλασα και τους ακολούθησα μέχρι την κουζίνα. Ωχ πάλι εγώ θα καθαρίζω.Αρχίσαμε να φτιάχνουμε βαφλες και καφέ για μας. Η μικρή είχε πάρει το αλεύρι και είχε κάνει την κουζίνα χιονοδρομικό κέντρο. Και ο Shawn άλλο μωρό από κει να της το πασαλειβει στα μούτρα. Τέλεια πάω να πάρω από τώρα την σκούπα
Please
LIKE, COMMENT, SHARE ♡
YOU ARE READING
Mercy On Me
Teen FictionΉταν τότε που τον φιλησα για πρώτη φορά και τα χείλη μας ήταν λες και αγκαλιάστηκαν και σαν να κολλησανε μεταξύ τους τόσο πολύ που ούτε να τα ελέγξουμε δεν μπορούσαμε. Δεν κουνηθηκαμε, δεν κοιταχτηκαμε , κλείσαμε τα μάτια και αφήσαμε τις ψυχές μας ν...