16

762 84 0
                                    

《Δεν πάω 》 Φώναξα και πέταξα τα ρούχα πάλι πίσω στην ντουλάπα.
Η Ellie με κοιτούσε αγανακτησμενη.
《Δεν σε ρώτησα στο ανακοινώνω 》 απαντάει και μου χαμογελάει.
《Ρε καλό μου δεν θες καλύτερα να βγούμε μαζί να περάσουμε καλά που έχουμε τόσο καιρό να διασκεδάσουμε》 προσπάθησα να της αλλάξω γνώμη.
《Danae μήπως ξέχασες ότι θα είμαστε μαζί εκεί μια χαρά θα περάσουμε 》 είπε και ξανά έβγαλε τα ρούχα από την ντουλάπα.
《Εννοώ αλλού . Δεν θέλω σπίτι του καλά τον ξεφορτωθηκα 》 λέω και ξαπλώνω κρύβοντας το πρόσωπο μου με τις παλάμες.

Την άκουσα να ξεφυσαει αγανακτησμενη.
《Γιατί δεν το παραδέχεσαι; 》 την άκουσα μετά από λίγο.

《Ποιο;》 Σηκώθηκα και την κοίταξα.
《Για δεν παραδέχεσαι ότι τον θες》
《Γιατί δεν τον θέλω ρε Ellie . Sorry εσένα μετά από όλα σου έχω πει πιστεύεις ότι τον θελω》 είπα και την είδα να θυμώνει.

《Danae σε ξέρω καλά προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου ότι δεν τον θες όμως ξέρω πως και συ το έχεις παραδεχτεί κάθετα βάθος το θες και μάλιστα πολύ 》 είπε και σταύρωσε τα χέρια της.

Δεν απάντησα ήξερα πως αν το συνέχιζα θα γινόταν πιο έντονη η συζήτηση και δεν το ήθελε καμιά μας.

《Τέλος παντων》 είπα αδιάφορα.
《Εγώ απλά δεν θέλω να πάω αλλά αν θες εσύ θα έρθω υπό έναν ορο》 είπα και της έδειξα επιδεικτικά το δάχτυλο μου.

《Συνέχισε! 》 απάντησε ενθουσιασμενη.

《Θα ήμαστε όσο πιο μακρυά γίνεται από τον Shawn》απάντησα και την είδα να απογοητευεται

《Καλά 》 είπε τελικά και καθησε ήρεμα ξανά κάτω.
《Τότε τι θα λεγες να πας να πάρεις ένα φόρεμα αφού δεν έχει τίποτα; 》

《Βαριέμαι δεν θέλω.... Γιατί δεν πας εσύ να μου πάρεις και θα κάνω εγώ κάτι να φάμε 》απάντησα και χαμογέλασα γλυκά.

《Γιατί δεν έρχεστε μαζί μου και να παραγγείλουμε αποφεύγοντας έτσι και την τροφική δηλητηρίαση; 》 απαντά και με πιάνει από το χέρι.

Έπιασα την τσάντα μου και σέρνοντας τα πόδια βγήκα μέχρι έξω.

Όταν φτάσαμε στο εμπορικό κατευθυνθηκαμε στον όροφο με τα πιο γνωστά καταστήματα.

Όλα τα φορέματα από όλα τα μαγαζιά ήταν υπέροχα όμως δεν ήθελα να φορέσω κανένα . Ήθελα να μείνω σπίτι και να ξαπλώσω για μια βδομάδα είναι πολύ αυτό που ζηταω;;;

《Τι λες γιαυτό; 》 Ακούω την Ellie δείχνοντας ένα κόκκινο φόρεμα με σκίσιμο στην μία πλευρά του ποδιού.

《Προκλητικό 》απάντησα αδιάφορα.

《Αυτό? 》
Αυτό ναι μαλιστα ήταν τέλειο ούτε απλό ούτε κυριλέ στις αποχρώσεις του μπλε και του μοβ . Τα μάτια μου γυαλισαν όμως μετά από λίγο ξανά επέστρεψε η αδιάφορη έκφραση στο πρόσωπο μου.

《Υπάρχουν και καλύτερα 》είπα και γύρισα αλλού το βλέμμα μου.

《Καλά αφού όμως δεν υπάρχουν καλύτερα θα πάρεις αυτό είπε και μου τράβηξε το χέρι οδηγοντας με προς το ταμείο.》

Ωχ όχι παλι . Πάλι η φωνή του παλιών μουσική του . Σε ολο το κατάστημα ακούγονταν άλλο ένα από τα καινούργια του τραγούδια.

Πλήρωσα όσο πιο γρήγορα γινόταν και έφυγα σχεδόν τρέχοντας από κει μέσα.  H Ellie έτρεχε κυριολεκτικά από πίσω μου μέχρι να κατέβουμε τον όροφο.

《Μα καλά τι έχεις παθει》 την ακούω να ρ τα λαχανιασμενη

《Ωραία λοιπόν ίσως και να τον θέλω 》 είπα και έκρυψα το πρόσωπο μου στην παλάμες μου.

Mercy On MeWhere stories live. Discover now