《Και μετά η γιαγιά του επιτέθηκε 》 προσπάθησα να μιλήσω αλλά η φωνή μου ίσα που έβγαινε από το στόμα μου.
Είχα ξαπλώσει πλέον στον καναπέ και γελούσα .
Απέναντί μου κάθονταν η Ellie και ο Cameron που δεν ξέρω καν τι κάνουν εφόσον δεν μπορώ να τους κοιτάξω από από τα δάκρυα.
《Μπορείς να μου πεις τι είναι τόσο αστείο; ; ρώτησε εκνευρισμενος ο Cameron.
《Εμμ...Χάχα ότι ήταν λες και έπαιζε σε αστυνομική ταινία; 》είπα και ξανά έπεσε πίσω στο καναπέ γελώντας.
《Danae σοβαρέψου 》είπε ξανά
Και σηκωθηκα προσπαθώντας να σοβαρευτω.
《Οκ σορρυ》
《Danae》μίλησε αυτή την φορά η Ellie 《Ξέρεις ότι αυτό είναι πολύ σοβαρο; ο Shawn ήρθε εδώ για να σε βρει κανείς μας δεν ξέρει τι έχει στο μυαλό του ίσως να έδειχνε μάθει για το παιδί που είναι σίγουρη για αυτό και να μην το θέλει 》συνέχισε
Ωω οχι
Εκείνη την στιγμή σοβαρεψα.
《Πραγματικά δεν...δεν το είχα σκε...σκεφτεί ετσι》είπα ενώ ήμουν σίγουρη πως η φάτσα είχε πάρει μια σοκαρισμένη έκφραση.
《Υπόσχεση μας ότι δεν θα βγεις από δω χωρίς κάποιον από μας εξω》είπε ο Cameron
《Καλα》 είπα και ξάπλωσα πάλι πίσω στον καναπέ.
《Πρέπει να φύγουμε βασικά 》 είπε η Ellie και την κοίταξα ερωτηματικά.
《Έχουμε να τακτοποιηθουμε 》
《Σας είπα να μείνετε εδώ ηλιθιο 》 είπα δήθεν θυμωμένη.
《Άσε καλύτερα θα είναι σε ξενοδοχείο 》 είπε ο Cameron και μου έκλεισε το μάτι πονηρό.
《Βγείτε έξω από την οικία μου παλιό σεξομενοι απόβλητα 》 είπα όσο πιο σοβαρή γινόταν όμως αμέσως μετά είχαμε σκάσει στα γέλια.
Αχ τι χιούμορ που έχω η άτιμη (not) :(
Η Ellie με αγκάλιασε και μετά γύρισε προς την κοιλιά και την χαϊδέψε.
《Θα είσαι καλα;》 ρωτησε
《Ναι μην ανησυχείς 》είπα και γέλασα λίγο
《Στο μωρό το είπα με τέτοια μάνα πως να αντέξει 》 είπε και γέλασε μαζί με τον Cameron
《Εξω》είπα γελώντας και βγήκαν από το σπίτι.
[...]
Κοίταξα το ρολόι
2:25 AM
YOU ARE READING
Mercy On Me
Teen FictionΉταν τότε που τον φιλησα για πρώτη φορά και τα χείλη μας ήταν λες και αγκαλιάστηκαν και σαν να κολλησανε μεταξύ τους τόσο πολύ που ούτε να τα ελέγξουμε δεν μπορούσαμε. Δεν κουνηθηκαμε, δεν κοιταχτηκαμε , κλείσαμε τα μάτια και αφήσαμε τις ψυχές μας ν...