Για άλλη μια φορά έχασα την δουλειά . Τέλεια. Όταν έφτασα σπίτι είδα πολλά άτομα να μπαινοβγαινουν.
Μόλις εντόπισα τον Shawn έτρεξα προς σ'αυτον.
《 SHAWN! Τι γίνεται εδω;》ρωτάω τσατισμενη γιατί ήμουν σίγουρη ότι πάλι κάπου θα έμπλεξε.
《Μετακομίζω σε δικό μου σπίτι 》 απαντά ενθουσιασμενος.
Πως ???? Μα γιατί δεν μου το είχε πει πιο νωρίς πως θα τα βγάλω μόνη μου πέρα. Δεν ήξερα τι να του πω .
《Πώς? Εννοώ ότι εδώ με το ζόρι έμενε μαζί μου.》
《Εμ ναι αλλά τώρα η εταιρεία μου προσφέρει σπίτι για να μπορώ να είμαι πιο άνετα και να μην υπάρχουν περιττά άτομα...εννοώ άτομα που δεν έχουν σχέση με την μουσική...Ελπίζω να καταλαβαίνεις 》
Αουτς...
《Ναι καταλαβαίνω απόλυτα 》είπα και βγήκα διακριτικά από το σπίτι προσπαθώντας να κρατήσω τα δάκρυα μέσα μου.
Μα τι με είχε πιάσει γιατί ξαφνικά στεναχωριεμαι που θα φύγει κανονικά θα έπρεπε να χαίρομαι. Είχα ξαπλώσει σε ένα παγκάκι και είχα βάλει τα ακούστηκα. Δεν ήξερα πόση ώρα ή μάλλον πόσες ώρες ήμουν εκεί πάντως μόλις πήγα σπίτι δεν υπήρχε κανένας . Κανένα δικό του αντικείμενο δεν υπήρχε εκτός από η κυθαρα του. Μα τι στο καλό? το πιο βασικό προσωπικό του αντικείμενο και το άφησε εδώ?
Καθησα στον καναπέ και την πήρα στα χέρια μου. Άρχισα να χαϊδεύω απαλά τις χορδές παίζοντας ένα παλιό τραγούδι. Δεν το ήξερα κάνεις δεν ήξερε ότι ξρ να παίζω ίσως επειδή ποτέ δεν μου δόθηκαν η ευκαιρία να παίξω μπροστά σε κάποιον. Ήταν ήδη πολύ κουραστική νερά και δεν είχα άλλο αντοχή για τίποτα έτσι πήγα στο κρεβάτι μου και κοιμήθηκα. Το πρωί δεν υπήρχε κανένας Shawn που να χτυπάει πόρτες και παράθυρα για να με ξυπνήσει παραμονο το κουδούνι. Έτρεξα γρήγορα στην πόρτα να ανοίξω ελπίζοντας πως θα ήταν αυτός.
《Shawn!!!》 Φώναξα με του που άνοιξα την πόρτα αλλά δεν ήταν αυτός .
《Α εσυ εισαι》 είπα απόγοητευμένη και έκανα χώρο για να περάσει η φίλη μου.
《Πολύ χάρηκες βλέπω. Τι έγινε είχα περάσει χθες από δω αλλά είχε πολύ κόσμο έτσι έφυγα 》
《Ναι ξέρω ο Shawn μετακόμισε 》
《Τι πράγμα ? Μα γιατί? 》
《Έγινε σταρ τώρα είναι ντροπή να συγκατοικεί 》 είπα ειρωνικά και βουλιαξα στον καναπέ.
《Μάλιστα κάτι είχα ακούσει στο ραδιόφωνο αλλά ήλπιζα να είχα κάνει λάθος. Ώστε τραγουδιστής μας βγήκε ο Σονουλης 》 είπε και άρχισε να γελάσει.
《Μα δεν καταλαβαίνω που το βρίσκεις το αστειο?》 Είπα και κοίταξα αλλού προσπαθώντας να διώξω τα δάκρυα .
《Και τι θες να κάνω ? Εξάλλου αυτό δεν ήθελες να μείνεις ξανά μόνη σου εε ορίστε λοιπον》 είπε και έδειξε τον σχεδόν άδειο χώρο.
《Δεν είναι το ίδιο δεν ξέρω. ..Νομίζω πως..αστο》είπα αλλά το διέκοψα εκεί.
《Τι άστο οχι Danae πες τι νομίζεις 》είπε ανήσυχα.
《Μου λείπει 》 είπα και άρχισαν τα πρώτα δάκρυα να εμφανίζονται ξανά .
《Ωχ όχι 》 μουρμουριζει και έρχεται κοντά μου κάνοντας με μια αγκαλιά.Γειααααααα σας !!! Ήθελα να πω ότι γενικά τα παρτ είναι αρκετά μικρά και αργεί και το imagine να εξελιχθεί αλλά προσπαθώ να ανεβάζω κάθε μέρα αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ καλύτερη εξέλιξη λόγω διαγωνισματων που γράφουμε για το τετράμηνο οπότε σρυ :'( ♡
YOU ARE READING
Mercy On Me
Teen FictionΉταν τότε που τον φιλησα για πρώτη φορά και τα χείλη μας ήταν λες και αγκαλιάστηκαν και σαν να κολλησανε μεταξύ τους τόσο πολύ που ούτε να τα ελέγξουμε δεν μπορούσαμε. Δεν κουνηθηκαμε, δεν κοιταχτηκαμε , κλείσαμε τα μάτια και αφήσαμε τις ψυχές μας ν...