22

820 77 11
                                    

Πριν ξεκινήσει το παρτ ήθελα να πω πως την μέρα που ανέβασα το παρτ 21 είχα μια αρκετά δύσκολη μέρα και ξαφνικά είδα τα σχόλια σας -συνήθως δεν παίρνουν σχόλια τα παρτ σε αυτήν την ιστορία - και πραγματικά παιδιά,  μου φτιάξατε την μέρα στην τελευταία της στιγμή.  Σας ευχαριστώ πολύ

Έφτασα σπίτι και ξάπλωσα .
Τι ήμουν γιαυτόν τελικά?

Είδα κληση στο τηλέφωνο μου . Ήταν η Ellie.

Την πήρα για να δω τι ήθελε .

《Έλα στις 5 στο παρκακι στην γειτονιά μου》 είπε και μου το έκλεισε κατευθείαν.

Δεν άντεχα άλλο ήθελα να ξανά πάω στον Shawn να του πω
"Έλα πίσω μείνε μαζί μυ σε χρειάζομαι"

[...]

Ήταν 5 και περίμενα στο πάρκο την Ellie.

Στο κινητό μου εμφανίστηκε ένα μήνυμα.

" Tell me pretty lies,
Look me in the face,
Tell me that you love me,
Even if it's fake,
Cause I don't fucking care, at all "

Τραγουδι ηταν αυτο;
Και ποιος μου το εστειλε; 

《Danae》 ακούστηκε αππ πίσω μυ.

Ο Shawn.
Ένιωθα να ζαληζομαι και από το άρωμα του αλλά και για αυτό που είχε συμβεί το πρωί.

《SHAWN! Πες μου. Όχι πες μου
Τι σκατα θες από την ζωή μου; Τι θες να κάνω για σταματήσει όλο αυτό; Δεν αντέχω άλλο να είσαι στο μυαλό μου εξαφανίσου φύγε από την ζωή μου με τρελαίνεις. Σε μισώ γιατί σαγαπω γαμώτο μπορείς να το καταλάβεις με καταστρέφεις μόνο με τα μάτια σου!》
Πόσο ήθελα να το πω αυτό αλλά άφησα πρώτα αυτόν να μιλήσει.

《 Shawn τι θέλεις εδω;》είπα ψύχραιμη αν και έτρεμα.

Με κοίταξε κάπως διστακτικά και εξυσε το σβέρκο του.

《Θεκω να ακουσεις καποια πράγματα. Μξν περιμένεις την Ellie δεν θα ερθει》 είπε κάπως με παρατήρησε πως κοιτούσα αλλού,όμως την πραγματικότητα απλά απέφευγα το βλέμμα του.

Συνέχισε
《Ζω  για σένα... Η ζωή μου πλέον δεν προχωράει χωρίς εσένα.  Πέρασε από πολλές φάσεις αλλά αποφάσισε να κατασταλάξει σε σένα!  Τα δύο πράσινα μάτια που θέλω να βλέπω το πρωί, το χαμόγελο που θα μου ζεσταίνει την καρδιά, την φωνή που θα μου φτιάχνει την μέρα. Έφυγες,  ήρθες και ξανά τα ίδια όμως νιωθαμε σαν να μην πέρασε μια μέρα, γιατί αυτό είναι αληθινή αγάπη. Θέλω να σαι ευτυχισμένη γιατί τότε είμαι και γω, είσαι δεν είσαι μαζί μου...Θα έδινα την ζωή μου για σένα...》είπε και με καρφωνε με τα μάτια.

Τι να του έλεγα . Δεν ήξερα τι να του πω.  Είναι αληθινά;

《μιλάς σοβαρα; εννοώ λες την αλήθεια; 》 προσπάθησα να τον κοιτάξω έστω και για λίγο αλλά απέτυχα.

Θεέ μου τόσο υπέροχος.

Έσφιξε τα φρύδια του και με κοίταξε περίεργα.

《Αν δεν τα έμβια όλα αυτά για να στα ω δεν θα ήμουν καν εδώ. Ξέρω τι νιώθεις . Μου τα είπε η Ellie αυτό που θέλω να σου όμως Danae είναι πως όχι . Δεν είσαι στόχος δεν είσαι ένα ακόμα τρόπαιο όπως οι άλλες. Είσαι ένα όνειρο. Ένα όνειρο που κάνω τόσο καιρό . Κάθε μέρα ονειρεύομαι το πώς θα είμαι αν ξύπνησα δίπλα σου . Αν σε όλο το σπίτι μύριζε το άρωμα σου.Θα ήμασταν στις δύσκολες στιγμές αγκαλιά. Δεν ξέρω πως αλλιώς να στο πω . Η ζωή μου δεν έχει νόημα χωρίς εσένα . Και πίστεψε δεν το έχει ακούσει κανείς αυτό από μένα 》 είπε και στις τελευταίες του λέξεις χαμογέλασε λες και ούτε εκείνος δεν μπορούσε να το πιστέψει.

Είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό.  Δεν ήξερα αν έπρεπε να μιλήσω ή να μείνω εκεί περιμένοντας να κάνει κάτι.
Γύρισε να φύγει

《Shawn...》είπε χαμηλόφωνα.

《Ναι;》είπε και γύρισε κατευθείαν το βλέμμα του σε μένα.

Έτρεχα και έπεσα στην αγκαλιά του .

《Σ αγαπώ》 είπε λίγο πριν ακούσουμε  τον ήχο της φωτογραφικής μηχανής.

Παπαράτσι...πάλι!

Mercy On MeWhere stories live. Discover now