20

757 77 5
                                    

Πόνος τρομερός πόνο. Άνοιξα με δυσκολία τα μάτια μου. Ήταν όλα θολά. Ένιωθα τα αυτιά μου βουλωμένα και ένα ελαφρύ κάψιμο στον λαιμό.
Η όρασή μου ακόμα θολή αλλά μπορούσα να επεξεργαστώ τον χώρο.

Δεν ήμουν στο δωμάτιο μου. Που ήμουν ; Έπρεπε να φύγω από δω.

Κοίταξα το σώμα μου σχεδόν γυμνό και μελανιές. Τι έγινε τι μου είχαν κάνει.Έκανα προσπάθεια να σηκωθώ αι το κρεβάτι όμως μάταια. Ένα βάρη χέρι ήταν τυλιγμένο στην μέση μου. Ακολούθησα το χέρι με το βλέμμα μου μέχρι του έφτασα στ πρόσωπο.

Ο SHAWN!

《Shawn!》τσίριξε και τον είδα να ανοίγει δίπλα τα τα μάτια του.

《Τι εγινε;》σηκώθηκε αναστατωμένος.

《Πες μου ότι δεν το κάναμε! 》είπα φανερά αναστατωμένη.

《Όχι απλά έπεσες από την μπάρα》είπε προσπαθώντας να ξυπνήσει.

Ωω θεέ μου . Τι εννοεί χόρευα; εγώ χόρευα; εγώ χορεύω απαίσια. Δεν το πιστεύω.

《Πες μου ότι το κάναμε και απλά με κροιδευεις!》 Είπα και έκρυψα το πρόσωπο μου με τις παλάμες μου.

《Πότε δεν θα σε εκμεταλλευομουν με αυτό τον τρόπο για να σε διεκδικήσω 》είπε και με κοίταξε έντονα στα μάτια.

Τι λεει;

《Οκευυ 》 είπα προσπαθώντας να βγω από την αμηχανη στιγμή.

《Πρέπει να φύγω 》 είπα και άρχισα να ψάχνω τα ρούχα.

Τόσο ντροπή. Ήμουν με τα εσώρουχα και ο Shawn έβλεπε το μεγαλύτερο μέρος του σώματος μου γυμνό.

Ένιωσα να πλησιάζει προς τα εμένα αλλά προσπάθησα να μην γυρίσω.

《Πάρε αυτα》 είπε και αμέσως ένιωσα ένα απαλό ύφασμα να αγγίζει την πλάτη μου.

Γύρισα και είδα φόρμες του.

《Αυτά δεν μου κανουν》 είπα και του έδειξα την πλούσια πως ήταν κάνω μουν.

《Τουλάχιστον είναι καλύτερα αυτά αυτα》 είπε και έπιασε στα χέρια του το μικροσκοπικό φόρεμα.

Ένιωσα τα μάγουλα μου να κοκκινίζουν από ντροπή. Και αν πίστευε πως ήμουν καμιά πεταμένη σαν όλες αυτές χθες στο πάρτι;
Ακολούθησαν δευτερόλεπτα σιγής μέχρι που πήρα τα υπόλοιπα ρούχα του και τα φόρεσα.

《Εγώ δεν πάω με αυτά έξω! 》 είπα μαζεύοντας τα μανίκια του παντελονιού.

《Θα σε πάω εγώ έτσι κι αλλιώς》 είπε και ήρθε μπροστά μου να με βοηθήσει.

Ωω θεέ μου δεν έπρεπε να το κάνει αυτό.
Τα μαλλιά του από τον ύπνο έπεφταν ανακατεμένα στο μέτωπο του και το γεγονός ότι δεν φορούσε μπλούζα από χθες το βράδυ έκανε ακόμα πιο αμηχανη την στιγμή.

《Ετοιμη》 είπε και σηκώθηκε βάζοντας και αυτος ρούχα.

《Shawn;》τον φώναξα μην ξέροντας τι να πω στην συνέχεια.

《Ναι》 είπε και γύρισε το βλέμμα του προς εμένα .

Τι του λες τωρα;

《Εμ να... Πριν με πας σπίτι γίνεται να...》κόπιασα δεν ήξερα τι να πω.

Ο Shawn το κατάλαβε και ήρθε προς το μέρος μου με βλέμμα ελπιδοφόρο.

《 ναι....Πες το 》 είπε και ήρθε κι άλλο πιο κοντά μου .

Η απόσταση μικραινε όλον και πολύ.

《Να πάμε Starbucks..... πεινάω》 είπα και κοίταξα κάτω κατακόκκινη.

Μπράβο Danae -.-

Ένιωσα να χαμογελάει και μετά να μου χαϊδεύει τα χέρια.
Οκ αυτό είναι πολύ άβολο και περίεργο από τον Shawn.

《Και από κει θα παμε》 είπε και σηκώθηκε για να ντυθεί ολοκληρωτικά.

《Βασικά εγώ πάω αω να σε περιμένω να ντυθείς με την ησυχία σου》 είπα και πήγα να βγω από το δωμάτιο του.

Ξαφνικά ένιωσα τα χέρια του να με τραβάνε πίσω.

Το βλέμμα του είχε αφηνιασει

Ωχχ...

Like, comment & share
Please ♡♡♡

Mercy On MeWhere stories live. Discover now