25

727 75 38
                                    

Η ώρα έχει περάσει . Έχει μεσημεριασει αλλά ο Shawn δεν έχει εμφανιστεί. Υποτίθεται ότι θα ερχόταν με πρωινό.
Κοίταξα το ρολόι μου
3:00PM
Τελεια!

Σηκώθηκα και βγήκα έξω από το σπίτι. Όχι δεν θα τον ψάχνω!
Πήρα το ποδήλατο μου και έκανα πετάλι όσο πιο γρήγορα γινόταν. Ένιωθα το κεφάλι μου βάρη και το μυαλό μου να έχει σταματήσει σαν ένα κομμάτι της μνήμης μου να έχει διαγραφεί.

Αν το μετάνιωσε αν τελικά όντως ήμουν ένας στόχος γιαυτόν; Μα φυσικά και ναι πόσο χαζή είμαι.
Τα μάτια μου άρχισαν να βουρκωνουν και τα δάκρυα θολώσαν την όραση μου. Παρόλα αυτά συνέχιζα το πετάλι.

Έχουν διαγραφεί όλα το φιλί, τα χάδια, τα σημάδια. Όλα έγιναν λες και εγώ δεν ήμουν εκεί.

Το σώμα μου έχει μουδιασει από την κούραση. Τα νιώθω τα πόδια μου βαριά όπως και το κεφάλι μου.

Είμαι σε μια παραλία λογικά κοντά από την πόλη αλλά δεν την είχα δει ποτέ.
Άφησα το ποδήλατο και ξάπλωσα στην καυτή άμμο. Το κάψιμο με χαλάρωνε ένιωθα μια λύτρωση σε ολο μου το σώμα. Το μούδιασμα άρχισε να φεύγει αι επιτέλους ένιωθα την υφή μου.

Αναπνοή , εκπνοή.

Αυτό έκανα μόνο δεν ξέρω πόση ώρα αλλά ήταν το μόνο που ακολούθησα ξανά και ξανά.

Πως θα τον ξανά αντικρισω. Θα με βλέπει και θα θυμάται ως έναν ακόμα στόχο. Μια επιπλέον εμπειρία ... μια εμπειρία που είχε ως αποτέλεσμα να τον ξενερώσει.

[...]

Η ήλιος έκαιγε το πρόσωπο μου αλλά δεν με ενοχλούσε καθώς μου αρεζε η ζέστη και έσω στον Καναδά ελάχιστες φορές το ευχαριστιωμουν.

Μια δροσιά απλοθηκε στο δεξί μου μάγουλο και ύστερα στο αριστερό. Άνοιξα να δω τι συμβαίνει και με το θέαμα μπροστά μου ουρλιαξα. Ένας σκύλος. Φοβάμαι τους σκύλους!

Συνέχισα να ουρλιάζω καθώς μου ανέβηκε πάνω μου και δάγκωνε ελαφρά το χέρι μου.

《Ντρακ ελα εδώ αγόρι μου 》ακούστηκε μια άγνωστη φωνή . Είχα κλείσει τα μάτια μου και καλά ότι έτσι θα είμαι ασφαλής.

《Είσαι καλα;》 ξανά ακπστουκε η φωνή απευθυνόμενη σε μένα .

Αναγκάστηκα και άνοιξα τα μάτια καθώς είχε φύγει από πάνω μου ο σκύλος.

《Ναι μια χαρά....》είπα ενώ κοιτούσα αδιασμενη τα σάλια στα χέρια μου.

《Συγνώμη γιαυτό συνήθως δεν φεύγει από δίπλα μου. Σε συμπάθησε 》 είπε αφηνωντας ένα γελάκι στα τελευταία του λόγια.

Mercy On MeWhere stories live. Discover now