Έχει περάσει μια βδομάδα από τότε και έχει έρθει η ώρα οι γονείς μου και η Stephenie να φύγουν και να γυρίσουν πίσω στην Ελλάδα.
《Θα μου λείψεις μικρή 》 Ακούω τον Shawn να της ψιθυρίζει την ώρα που την είχε στην αγκαλιά του. Ξαφνικά ένιωσα την ανάγκη να μπω και γω σε αυτή την αγκαλιά αλλά κατευθείαν με έβγαλε από αυτήν την επιθυμία ο πατέρας μου που με είχε πιάσει από τους ώμους .
《Να προσέχεις πριγκίπισσα μου 》 είπε και με αγκάλιασε.
《Θα προσέχω 》 είπα και οι τρεις τους έφυγαν από το σπίτι.
Πλέον ήμασταν μόνοι σπίτι ο καθένας να κοιτάει τον τοίχο του. Είχαν βγει οι μάσκες και οι παλιοί μας εαυτοι ξανά βγήκαν.
Όταν άκουσα την πόρτα να ανοίγει και να κλείνει βγήκα και γω από το δωμάτιο μου . Ήξερα πως ο Shawn είχε βγει. Εξάλλου είχε καιρό να βγει . Έτσι πήγα προς το τηλέφωνο για να πάρω και γω καμιά φίλη μου για να βρεθούμε. Πριν όμως προλάβω να πληκτρολογισω τον αριθμό της άρχισε να χτυπάει . Ήταν ένας άγνωστος αριθμός παρόλα αυτά το σήκωσα.《Παρακαλώ;》 απάντησα και ακούστηκε ένας άντρας να καθαρίζει τον λαιμό του πριν πει τα πρώτα του λόγια.
《Γειά σας ο κ.Shawn Peter Raul Mendes ?》
《Εμ αυτή την στιγμή απουσιάζει αλλά μπορείτε να πείτε σε μένα τι θέλετε...είμαι η συγκάτοικος του》απαντάω
《Α μαλιστα η κοπέλα του. Λοιπόν δεσποινίς μου θα μπορούσατε να του πείτε να έρθει αύριο κατά τις 12 από αυτή την οδό ον/οδού (😂)》 ρωτησε και εγώ άρχισα να γράφω την οδό και το τηλέφωνο που μου είπε στην συνέχεια σε περίπτωση που δεν θα μπορούσε να πάει.Μόλις έκλεισα το τηλέφωνο μπήκα κατευθείαν στο λαπτοπ για να μάθω πληροφορίες για αυτή την οδό. Ήλπιζα να μην είχε μπλέξει πουθενά ο Shawn και δεν θα μπορούσε να ξεμπερδέψει. Αντίθετα όμως ήταν η δισκογραφική εταιρία Handwritten . Μα τι δουλειά είχε με δισκογραφική εταιρία?
Αν και δεν το συνηθίζω να το κάνω αυτό μπήκα στο δωμάτιό του Shawn. Εκείνο το βράδυ που κοιμήθηκα δεν είχα παρατηρήσει την κυθαρα που είχε δίπλα στο γραφείο. Καθησα για λίγο εκεί... στο γραφείο είχε κάτι χαρτιά, σε άλλη περίπτωση θα νόμιζα ηταν από τη σχολή του αλλά μιλάμε για τον Shawn οπότε χωρίς δισταγμό τα άνοιξα. Λογικά ήταν κάποιο τραγούδι αφού κάθε πρόταση είχε και ομοιοκαταληξια . Ξαφνικά άκουσα την πόρτα να χτυπά με δύναμη και έτσι αναγκάστηκα να βγω γρήγορα από το δωμάτιο του αλλά στα μισά του δρόμου με πρόλαβε.
《Τι κάνεις εξω από το δωμάτιο μου;》 με ρωταει ανήσυχος.
《Τίποτα εεεμ βσκ..Εμ απλά ήθελα να σου πω κάτι. ..και ναι και πήγα να δω αν είσαι μέσα αλλά τελικά δεν είσαι και αυτό 》
《Μάλιστα ...και το ήθελες να μου πεις》
《Εμμ τίποτα άστο μωρε 》 είπα και έφυγα σχεδόν τρέχοντας από μπροστά του.
《Danae όλα καλα;》 με έπιασε από το μπράτσο και με κοίταξε στα μάτια.
Ξεροκαταπια.
《Ναι όλα καλά...Εσύ γιατί ήρθες τόσο νωρις》άλλαξα θέμα.
《Στο περίπτερο πηγα》 είπε και άφησε το μπράτσο μου μπαίνοντας στο δωμάτιο του.
Τελικά αποφάσισα πως έπρεπε να του πω για το τηλέφωνο που είχε προηγηθεί πριν.
Χτύπησα την πόρτα αλλά εννοείται πως δεν πήρα απάντηση έτσι μπήκα μέσα κατευθείαν.
《Τι κάνεις κοπέλα μου;》 Ακούω να φωνάζει μλιστ με βλέπει όχι ότι εγώ πήγα πίσω με την τσιριδα που έριξα μόλις τον είδα γυμνό.
《Συ..συγνώμη ήθελα να σου δώσω κάτι από πριν που ήρθα για να σου πω κάτι άλλα δεν ήσουν εδω》 είπε και γύρισα πλάτη για να μην τον βλέπω.
《ΟΚ...τελείωνε όμως θέλω να ντυθώ 》
《Ωραία λοιπόν πήρε ένα κύριος από μια δισκογραφική εταιρεία και σε ζητούσε μου είπε επίσης πως αύριο σε θέλει στις 12 σε αυτή την διεύθυνση 》είπα και πήγα να γυρίσω για να του δώσω το χαρτί. Ενώ περίμενα να έχει ντυθεί κάπως ώστε τουλάχιστον τα βασικά σημεία να κρύβονται αντιθέτως ήταν όπως ήταν πριν.
《Έλεος βάλε κάτι πάνω σου》 είπα γρήγορα και βγήκα γρήγορα από το δωμάτιο του . Ήμουν σίγουρη πως είχα κατακοκκινισει . Μα έλεος αυτός θα έπρεπε να ντρέπεται που γυρνάει τσιτσιδο και όχι εγώ που τον βλέπω . Μπήκα μέσα στο μπάνιο και κοιταχτηκα στον καθρέφτη. Ωωω ναι ήμουν κατακόκκινη.
YOU ARE READING
Mercy On Me
Teen FictionΉταν τότε που τον φιλησα για πρώτη φορά και τα χείλη μας ήταν λες και αγκαλιάστηκαν και σαν να κολλησανε μεταξύ τους τόσο πολύ που ούτε να τα ελέγξουμε δεν μπορούσαμε. Δεν κουνηθηκαμε, δεν κοιταχτηκαμε , κλείσαμε τα μάτια και αφήσαμε τις ψυχές μας ν...