13

722 85 2
                                    

《Σοβαρολογω θέλω να έρθεις να μείνεις μαζί μου》
《Shawn εγώ...》 δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω και μια τσιριχτη φωνή ακούστηκε.
《Shawn μωρό μου》
Γυρίσαμε ταυτόχρονα με τον Shawn.
Και την κοιτάξαμε.
Ήταν με ένα πουκάμισο του μόνο και κατέβαινε νυσταγμενη τις σκάλες.
《Shawn ποια είναι αυτή? !》 Ρωτάει αγριεμενη και με κοιτάει δολοφονικα.
《Άστο Shawn νόμιζα αλλαξες》 είπα και έφυγα από το σπίτι γρήγορα ακούγοντας πίσω μου τις φωνές τους να μαλώνουν.

Μπήκα στο σπίτι και ξάπλωσα στο καναπέ εξουθενωμενη. Τα μάτια μου βούρκωσαν. Πως πίστεψα ότι άλλαξε. Νόμιζα πως με ήθελε όπως τον ήθελα. Και ναι το θέλω γαμώτο. Για κάποιον περίεργο λόγο τον θέλω πολύ.
Χτύπησε το τηλέφωνο μου.
《Έλα μαμα》απάντησα προσπαθώντας να κρύψω ότι είμαι λυπημένη.
《Έλα αγάπη αυτός στην τηλεόραση δεν είναι ο Shawn; 》ρωταει καθώς άκουγα από την άλλη γραμμή το τραγούδι του να παίζει και η Stephenie να τσιρίζει.
Χαμογέλασα και για ακόμα μια φορά προσποιειθηκα πως είναι το αγόρι μου.
《Ναι μαμά αυτός ειναι》είπα γελώντας.
《Danae θέλω να παντρευτώ τον Shawn 》πετάγεται η Stephenie που είχε αρπάξει από την μαμα το τηλέφωνο.
Μετά από πολύ ώρα που μιλούσαμε επιτέλους το κλείσαμε. Ήταν Σάββατο οπότε δούλευα μόνο το βράδυ και η ώρα ήταν 5 το απόγευμα οπότε καθησα λίγο να χαζέψω στην τηλεόραση πριν φύγω για το μπαρ.
《Και ναι λοιπόν μπορεί να μας έχει πει πως είναι ελεύθερος αλλά τώρα ο Shawn Mendes φαίνεται να έχει βρει το άλλο του μισο》 Ακούω από την τηλεόραση και σηκώνω το βλέμμα μου γρήγορα.
Δεν το πιστεύω έδειχνε φωτογραφίες των δύω μας στο σπίτι του. Ήταν την στιγμή που με είχε πιάσει το χέρι . Ήμασταν τόσο κοντά και κοιτατομασταν στα μάτια . Ω θεε μου δεν το πιστεύω ....Μα αυτός έχει κοπέλα αυτήν τέλος πάντων ότι και αν είναι ελπίζω να έχει μια καλή δικαιολογία να πει στις κάμερες.
Είχε περάσει η ώρα και εγώ είχα φτάσει ήδη στο μπαρ και άρχισα να σερβίρω στον κόσμο όσο χαρούμενη και να φαινομουν τόσο κομματιασμενη ήμουν μέσα μου και το γεγονός ότι πολλοίς κόσμος με κοιτούσε καρφωμένα και συζητούσαν μεταξύ τους για μένα δεν βοηθούσε την κατάσταση. Αρκετές φορές ένιωθα τα φλας κάποιων κινητών να χτυπάν πάνω μου.
《Είσαι καλά;》 ρωτάει ο Johnny ο μπάρμαν του μαγαζιού.
《Νομίζω πως πρέπει να πάω σπίτι καλύτερα》 είπα και ετριψα τον σβέρκο μου.
《Να πω στον Aspen να σε πάει σπιτι;》προτινε αλλά ήθελα να μείνω μόνη χωρίς πολλές ερωτήσεις πάνω από το κεφάλι μου.
《Καλύτερα να πάω μόνη μου θενκς πάντως 》 είπα και πήρα την τσάντα μου.
Προχωρούσα από το ένα στενό στο άλλο και έχω να πω ότι δεν ήταν και τόσο καλή ιδέα να βγω μόνη μου βραδιάτικα και μάλιστα που τώρα πολλά κανάλια στην τηλεόραση δείχνουν φώτο μου με τον Shawn . Σε μια φάση ένιωσα φλας και ήχοι από φωτογραφική μηχανή έτσι αναγκάστηκα τα τρέξω μέχρι το ταξί όπου ήταν μπροστά μου.

《Που παμε;》 ρωτάει ο οδηγός και του έδωσα κατευθείαν την διεύθυνση.
《Παρακαλώ κάντε λίγο γρήγορα 》 είπα και ένιωσα την φορά που πήρα το ταξί .
Μόλις έφτασα σπίτι μου πλήρωσα τον ταξιτζή και μπήκα γρήγορα στην πολυκατοικία.
Μα όταν έφτασα στον όροφο έξω από την πόρτα ήταν κάποιος. Και μάλιστα γνωστός.
《Shawn;》 ρωτάω και το βλέμμα του γύρισε σε μένα .

Mercy On MeWhere stories live. Discover now