K.K5

6.4K 222 30
                                    

Bilgisayarım bozuldu ve yazdığım bölümde gitti ciddi anlamda çok sinirlendim . Telefonumdan yazıyorum , yazım hatalarım olursa affola ...

1 Hafta sonra

1 haftadır Şahzan ailesiyle ilgili hiç bir şey duymuyordum fakat , evleneceğimizin dedikodusu bütün Mardin'i sarmıştı .
Evimize gelip gidenler eksik olmuyor , akılları sıra hayırlı olsun demeye geliyorlardı sözde ama laf aradıkları belliydi .

Kafamı silkip , tülbentimi düzeltmiştim . Dışarıya çıkıp yayılan dedikoduların ne alemde olduğunu öğrenecektim .
Evden çıktığımda , Mardin'in dar sokaklarında aheste aheste yürüyordum . Ne kimseyi takacak taakatim kalmıştı ne de başka bir şey ...

Dar sokaklarda kadınlar oturmuş , sohbetler ediyordu . Beni görünce konuştukları konu anında kesilip vah vah etmeye başlamışlardı .
Benimle Alakalı her hangi bir şeyin döndüğü ap açık bir şekilde ortadaydı .

" Hayrola Münevver Abla , bir şey mi oldu "
Aralarında , Mardin'le alakalı her şeyi bilen sizinle alakalı olan bir konuyu bile sizden önce duyan ' Münevver ablaya sorumu sormuştum .

" daha ne olsun Zilan . Bütün Mardin senin şahzan konağına kuma gelin gideceğini konuşurken , bir anda ortada koyulmana üzüldük kızım "

Elerini dizlerine vurup , hala vah vah etmeye devam ederken ben duyduklarımı yedirmeye çalışıyordum . İlk önce adımı çıkarıp daha sonrada olmaz demek hiç bir kitaba sığmazdı .
Mavi harelerim öfkeyle büyürken , Münevver ablaya ve yanında ki kadınlara bakmıştım .

" öyle bir şey olmayacak , yalan yanlış şeyler dönüyor belli ki ortada .! "

Hiç bir şey demelerine izin vermeden rotamı Şahzan Konağına çevirmiştim . Bu olaya el atmam gerekiyordu , hiç kimse beni ortada bırakamazdı . Buna asla izin vermeyecektim .

Koşar adımlarla konağa varan genç kız , terör estirmeye hazır komuttaydı .

'' Nerede o ? ''

konağın ortasında durmuş terör estiriyordum . Şerzan Şahzan denen , Adam bütün Mardin bizim evleneceğimizi duyduğu halde bu evlilik olmayacak diyordu . beni bir oyuncak gibi görüp parmağında oynatamazdı . eğer beni bu aileye gelin almak isteyip bütün Mardin'e duyurdularsa , alacaklardı .

'' Destur , hanım kız . ''

gözüm hiç kimseyi görmüyor ve duymuyordu . bana çağırıp , destur diyenlere kulak asmıyordum .

'' Şerzan Ağa , çık karşıma . ''

boğazımı yırtana kadar bağırdığım da , merdivenlerin karşısında iri cüssesiyle belirmişti . arkasında ise karısı vardı .

'' senin ne haddine Şahzan konağında terör estirmek kadın . ''

Merdivenlerden aşağı inerken bana bağırmayı ihmal etmeyen ağaya gözlerimi devirip , ona yaklaşıp tam karşısında durmuştum . aramızda ki mesafeyi kapatıp mavilerimi , yeşillere dikmiştim .

''senin ne haddinedir ki , Bütün Mardin beni bu eve gelin girecek diye bilirken almam demek ? . ''

Onun cevap vermesine izin vermeden , etrafımda dönmüştüm . bütün konak sakinlerine baktıktan sonra tekrardan nefretimi kusmuştum .

'' Herkes şunu iyi bilsin ben bu eve gelin gireceğim . benim adımı çıkarıp ondan sonra istemiyoruz diyemezsiniz . siz istediniz , sonucuna da katlanacaksınız . ''

Katil kumaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin