Alıntı ve Duyuru

4.6K 117 123
                                    

Lütfen okuyunuz!!

Bir iki dakikanizi ayırın ve okuyun lütfen. Arkadaşlar, KLİŞE KUMA HIKAYESI OLDU, KURGUN DİĞER HİKAYALERE BENZİYOR.  vb mesajlar ve yorumlar geliyor. Bana gelen mesajlarda şahsıma ve kurguma hakarette var. Hakaret etmeye kimsenin hakkı yok. Beni kırmayada hakkınız yok. Bende herkes gibi insanım ve ben sizi nasıl incitmiyorsam sizde beni incitmeyin.
Kurgumun farklı olacağını Başında söyledim. Size alttan alttan mesajlarda verdim anlamamakta direnen sizlerken niye suç benim oluyor? Bunu gerçekten anlamıyorum. Zamanla her şey yerli yerine oturunca ne demek istediğimi anlarsınız.
Ayrıca okuyup okumamak sizin kararınız . Ben kimseye illa da okuyacaksın demiyorum. Bu sizin kararınızdır.
Ikincisi, adı üstünde KUMA hikayesi. Elbette ki benzerlikler olacak. Olmayacak diye bir kural yok. Bir yerde benziyor ancak herkesin olay döngüsü farklı.  Benim olay döngüm Yen'i Yen'i  başlıyor zira önceki bölümlerde fazla büyük boyutta bir  atışma veyahut süregelen olaylar yoktu.

Ve şuna da açıklık getirmiş olayım, Benim taraf tuttuğum yok olabildiğince iki kadını ve adamı yansıtmaya çalışıyorum. Lütfen sizde anlayışlı olun biraz. Kısacası, diyeceklerim bu kadar.

Allah'a emanet olun.
Keyifli okumalar.
.
.
.

" Git şerzan"

Şerzan adım attıkça Viyan geri geti gidiyordu.

" sakın bir adım daha atma. Yoruldum anlamıyor musun? Gelme bırak atayım şuradan kendimi. Son bulsun, bitsin her şey.  "


ALINTI SONU

Katil kumaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin