Canlarım öncelikle , biz bu hikayede kesinlikle taraf tutmuyoruz . evet yeri gelecek bir kadını yeri gelecek diğer kadını yücelteceğiz . ama bu bizim asla ve asla taraf tuttuğumuz anlamına gelmez öncelikle bunu bilmenizi isteriz .
İlk kesite Olan ilgiden dolayı sizlere çok teşekkür ediyoruz . iyi ki varsınız .
GECE GERDANLIK, GÜNDÜZ MEZARLIK MARDİN...
Hızla merdivenlerden çıktı genç kadın, göz yaşlarını xeftanının ( Yöresel bir kıyafettir ) koluyla silip konağın damına doğru ilerledi ortasında durup baş örtüsünü yere fırlattı ve ilerlemeye başladı.
Damın ucuna gelip hırçınca,asii kente baktı ve haykırmaya başladı.
" HEY ASİİ ŞEHRİM BAK BANA, BAK BU YETİM KIZA"
Mavi,deniz gözlerinde kaynayan suyu tekrardan koluyla silip haykırışına devam etti.
"ŞİMDİ GÖRÜYORSUNUZ BU KONAĞI DEĞİL Mİ? BENİM ÇOCUK CESEDİM BURADA KİM DUYDU ? KİM GÖRDÜ? "
güldü kendi kendine ardından içini dökmeye devam etti .
" HİÇBİRİNİZ, KİMSE DUYMADI KİMSE GÖRMEDİ, BU BATAN GÜNEŞ, BU KIZIL GÖKYÜZÜ ŞAHİDİM OLSUN, KUMA DİYE GELDİĞİM BU KONAĞA HANIM AĞA OLACAĞIM,BANA ESKİLERİNİ LAYIK GÖREN ONLAR, ESKİDE KALACAKLAR MAZİ OLACAKLAR,BU KONAĞA TORUN VERİCEM,BU KONAĞA AĞA VERİCEM,"
ve tekrar bir deli gibi gülüp devam etti.
" AMA BU KONAKTAN İNTİKAM DA ALACAĞIM VE SİZ BUNLARA ŞAHİD OLACAKSINIZ . ''
Batan güneşe,kızıl gökyüzüne dönüp
" SEN,GÜNEŞİ SEVİYORUM DEDİN,GÜNEŞ AÇINCA GÖLGEYE KAÇTIN ADA'M ...
SEN,YAĞMURU SEVİYORUM DEDİN , YAĞMUR YAĞINCA ŞEMSİYENİ AÇTIN ...
SEN,SEN ADAM RÜZGARI SEVİYORUM DEDİN,RÜZGAR ÇIKINCA PENCERENİ KAPATTIN"
Biraz bekledi ve sözlerini şunlarla bitirdi.
"İŞTE , BUNUN İÇİN KORKUYORUM , ÇÜNKÜ : BENİDE SEVDİĞİNİ SÖYLÜYORSUN."
Mavi hareler , batan güneşe doğru baktı . rüzgar , Kumral saçlarını savururken o inadına rüzgara meydan okuyordu .Ey rüzgara meydan okuyan kadın , ne güzel şeysin sen .
Kesit Sonu ...-EyMer-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil kuma
General FictionBebeği olmayan bir kadının, elinde kalan tek güç, tek dayanak SEVDA idi. Kalıcı, baki olan SEVDA. Mardin'in şahit olduğu, Şerzan'ın sevdalısı olduğu Viyan'ım ben. Kuma gelen, elinde tek dayanak, tek sığınacağı liman, doğacak yavrusu olan Zilan'ım b...