Merhaba , pofuduklar .
Biz , yani Can'ım ablam ve ben bir hikayeye başlıyoruz . sizleri de bu hikayeye konuk ediyor ve misafirperver bir şekilde davranacağımıza söz veriyoruz . bu hikaye de enteresan , ilginç , ee yok artık , hadi Can'ım vb. gibi kelimeleri çok kullanacaksınız , evet evet çok idaalıyız . :)))
Hazır olun '' EYMER '' geliyor . yani biz geliyoruz ...
dilerseniz bir kesitle başlayalım .
genç kadın, sert çehreli adama doğru döndü. Mavi harelerini, Yeşil gözlere dikti. Adam kızgınlık biraz da şaşkınlık içinde dik kafalı kadına baktı. Bir kadına bakmak ne kadar huzur verirdi onu ölçüyordu, kendi kendine kafasını sallayıp karşı odada ki aşık olduğu kadını düşündü, şimdi onun yanında olmalıydı.
Aceleci bir tavırla karşısında ki karısına " Ne istiyorsun? " dedi.
"Adalet " diye cevap verdi genç kadın.
Ada'm genç kadına zaten adaletli davranıyordu yada öyle düşünüyordu. Ada'm sinirleniyordu, aşık olduğu kadın bile onun yanında başını eğerken, bu kadın başını dik tutma cesaretini nerden buluyordu. Ada'm sonunu düşünmeden barutu ateşledi.
" SEN ADALET Mİ İSTİYORSUN , BEN SANA YETERİNCE ADALETLİ DAVRANIYORUM AYRICA UNUTMA SENİN BURDAKİ AMACIN KADINIMIN BENDE EKSİK BIRAKTIĞI ÇOCUĞU DÜNYAYA GETİRMEK,BEN SENİ BİR KULÜBEDEN SARAY YAVRUSU GİBİ BİR KONAĞA GETİRDİM, DAHA DA BİR İSTEĞİN OLAMAZ BENDEN, KUCAĞIMA ÇOCUK VERİP SEFİL HAYATINA GERİ ÇEKİLECEKSİN",
kadın ağlamamak için yemin etmiş gibiydi , bu sözler üzerine taş bile çatlarken bu kadın da niye bir kıpırdama yoktu . kadın derin bir nefes alıp savaşı şu sözleriyle başlattı .
" BEN BURAYA NİYE GELDİĞİMİ BİLİRİM ELBET, SENİN BU SARAYINI KÜÇÜK KULÜBÜMDEKİ HUZURA KURBAN EDERİM AĞAM, SANA BİR ÇOCUK VERİR VE HERŞEYİNİ MİSLİSİYLE ALIRIM. BU BİRKAÇ TUĞLADAN SARAYIN DA BUNA DAHİL "
işaret parmağını Ada'mın kalbinin üzerine koyup , sözlerine devam etti .
" BU ET PARÇASINI DA ALIRIM HABERİN OLMAZ. SENİ VEZİR EDİCEK OLAN BEN REZİL DE EDERİM."
ardından parmağını çekip geriye doğru yürüdü ve bu sırada konuşmasına devam etmişti .
" BU KONAĞIN DUVARLARINA KAN SİNECEK AĞA"
arkasını Ada'ma dönüp avluya doğru ilerlemeye başladı ve son sözleri adeta savaş diye bağırıyordu .
" AŞK ÖLMEK DEĞİL ÖLDÜRMEKTİR AĞAM, BEN BU YÜZDEN KATİL KUMAYIM"
Mavi gözler intikam ateşiyle yanıp tutuşurken , bu ateş uğruna ağır bedeller ödemeye razı gibiydi .
YAZAR : EYMER
düşüncelerinizi lütfen belirtiniz . sizleri seviyoruz . ALLAH'A emanet olun :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil kuma
General FictionBebeği olmayan bir kadının, elinde kalan tek güç, tek dayanak SEVDA idi. Kalıcı, baki olan SEVDA. Mardin'in şahit olduğu, Şerzan'ın sevdalısı olduğu Viyan'ım ben. Kuma gelen, elinde tek dayanak, tek sığınacağı liman, doğacak yavrusu olan Zilan'ım b...