K.K.16

5.7K 255 193
                                    

Her kötü şeyin bir sonu vardı öyle değil mi? Veya her iyi şeyin bir sonu olduğu gibi kötü durumlarında sonu olması gerekiyordu.
Fakat bu durum şahzan konağı için geçersiz kalıyordu.
Olaylar süregelmekle kalmıyor herkesi yakıp kavuruyordu.
Bütün ev ahalisinin dili yanarken, en çok etkilenen Viyan, Şerzan ve zilan olmuştu.

Viyan duyduğu gerçekle bir kez daha yüzleşip arkasını dönüp koşar adım uzaklaşmıştı.
Bu konaktan bu insanlardan biraz olsjn uzaklaşmak istiyordu. Peşinden gelen yaralı kocası bile umrunda değildi.
Viyan arayı açıp derin derin nefesler alarak koşuyordu.
Şerzan'ın ona aşkını itiraf ettiği tepeye varana kadar koştu, koştu.
Sonunda tepeye geldiğinde yere yığılıp kalmıştı. Hüngür hüngür ağlamaya başladı genç kadın.

" Allah hepinizi kahretsin. "

İçinde ki öfkeyi bir nebzer hafifletmek için öfkeyle bağırıyordu.

" Anne olmamak nedir bilir misin sen Zilan? Günden güne erimek nedir bilir misin sen? Senin karnın büyürken benim nasıl tükendiğimi görmez misiniz? "

Hıçkırarak ağlamaya başlamıştı bu sefer. Içine attıklarını uçsuz bucaksız tepede salıyordu. Acılarını, bütün öfkesini atmak istese de yapamıyordu. Acının şiddeti ne kadar ağır olursa olsun, ne kadar bitti desekde yeri belliydi. Geçti desekde ince bir sızı gibi yerleşmişti o oraya.

" Kalbimi de alacak mısınız? Benim şerzanımı da alacak mısınız benden? "

"Viyan"

Arabasından inen Şerzan Ağa karısının bu tepeye geleceğini biliyordu. Yerde oturan karısının yanına doğru koşmuştu. Dikişleri ağrısada kalbi daha baskın geliyordu.

Viyan kafasını çevirdiğinde kocasının geldiğini görmüştü. Ayağa kalkıp gözyaşlarını silmişti.

"Viyan, hadi eve gidelim"

Viyan akmaya devam gözyaşlarını itinayla silmeye devam ederken sesinin titrememesine dikkat edip kocasına cevap vermişti.

" Git şerzan"

Şerzan adım attıkça Viyan geri geti gidiyordu.

" sakın bir adım daha atma. Yoruldum anlamıyor musun? Gelme bırak atayım şuradan kendimi. Son bulsun, bitsin her şey. "

" sen ne diyorsun kadın. herşeyin başladığı bu tepede eğer herşey bitecekse el ele bitireceğiz. oradan atlarsan gözümü bile kırpmadan arkandan geleceğimi bilmez misin sen?

biliyor muydu? bilmiyordu. genç kadının hiçbirşeye inancı kalmamıştı.

" senin çocuğun olacaktır. onu babasız bırakma. "

" Viyan ben babasıysam sende annesisin. ne diyeceğim ben ona annen öldü mü diyeceğim? "

ne saçmalıyordu bu adam. o bebeğin annesi kendisi değil Zilandı.

" ne saçmalıyorsun sen Şerzan. o bebeğin annesi Zilandır."

Şerzan bir kaç adım atıp karısına biraz daha yaklaşmıştı.

"Hem senin daha yaptıklarını unutmuş değilim. artık kalbime ağır geliyor bunlar. "

" Bebeğin 2 ANASI vardır. birisi sen diğeri Zilan. Zilan'a anne diyecekse sana da Anne diyecek. Herşeyi bırakıp gitmek kolay mı Viyan? sen bizim aşkımızı öldürmek mi istiyorsun?"

Viyan şuh bir kahkaha atmıştı.

" Bizim aşkımız öldü Şerzan. Şerzan ve Viyan'ın aşkı o kadın o eve girdiği gün ezilip geçildi. "

Katil kumaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin