K.K.6

6.2K 242 53
                                    


Merhaba canlarım!

yazılılarım bitti , bilgisayarım geldi ve yeniden sizlerleyim . Katil Kuma kaldığı yerden devam ediyor . 

Multideki şarkıyı dinleyin , ben bu şarkıda ağladım :( . gerçekten çok dokunuyor . sizleri çok seviyorum , keyifli okumalar . yorum yapmayı lütfen unutmayın !.




Sabah güneşi doğmadan kalkan Zilan , ilk lavaboya girip işlerini hallettikten sonra odasına tekrardan geçip başına tülbentini takmıştı.

Uyku  haram olmaya başlamıştı Zilan'a haftalardır. Çektiği dertler yetmiyormuş gibi bir de uyku sorunu ortaya çıkmıştı .

İç çekip mutfağa geçti . Madem erken kalkmıştı , kahvaltıyı hazırlasa bir şey kaybetmezdi .

İlk çayı demleyip daha sonra kahvaltı tepsisini hazırlayarak işini son buldurmuştu Zilan . 

Ağabeyi ve çok sevdiği ( yalan :) ) yengesi Zişan daha kalkmamıştı . amcası da buna dahildi . o minik cadı yeğeni de mışıl mışıl uyuyordu kesin yoksa çoktan Zilan'ı uyandırmak için mınzırlık peşinde koşardı ama bugün Zilan ondan önce davranmıştı .

herkes kalktığında , kahvaltı yapılmış ve ortalık toplanmıştı . Zilan'ın amcası ve Zinar  dışarıda oturuyordu . Amcası , Zilan'ın onu çarşıda rezil etmesinden ötürü  çarşıya çıkamıyordu . bu olay öyle çabuk unultmayacaktı elbette ama 2 gün sonra bu evden kuş misali uçup gidecek olan Zilan'ın ardından biraz olsun sular durulacaktı .

'' Zilan . ''

Zilan damın merdivenlerinden inerken çağıran amcasına bakıyordu . amcasına benziyordu aslında Zilan . onun gibi kinci ve acımasızdı . ama aralarında ki tek fark Vicdandı . Allah kimseyi vicdansız etmesin diye ah etti genç kadın . 

''Buyur Amca ''

Amcası elinde ki tesbihi sıkarak yeğenine baktı . eliyle gel işaretini verdikten sonra elini yeniden dizinin üzerine koydu . 

Zilan'ın mavi harelerinde ki , göze dokunur olan sinir ve öfke kendini belli ediyordu . 

''İki gün sonra buradan gidiyorsun Zilan . resmi nikah olmayacak ama dilersen kınayı yaptırırız . sonuçta her kızın haya... ''

Amcasının sözlerini sert bir dille kesti genç kız .

'' Hayaller mi ? o toz pembe hayalleri ben yıllar önce geride bıraktım amca . kınaymış , resmi nikahmış hiçbirinin gereği yok . madem beni gelin istiyorlar , alırlar . ammavelakin herkeste sonucuna bir bir katlanır bunu ben size diyeyim . ''

Amcası , Zilan'ın öfkesine şaşırmadı . bir kez olsun bu kızı gülerken veya normal bir şekilde konuştuğunu görmemişti . onun gözünde bu kesinlikle saygısızlıktı . ama bilmiyordu ki bu sadece sevgi eksikliğinden kaynaklanıyordu . 

'' Sen bilirsin Zilan . sonradan kına gecem bile olmadı deyip bize ah etme . ''

'' Evleneceğim adamı bile siz seçerken bile karşı çıkamamışken bunları düşünecek değilim ben Amca . olsun bitsin artık şu iş . ''

Amcası başıyla onaylayıp , konuşmanın bittiğini ifade edercesine susmuştu . Zilan canıma minnet dercesine bakarak arkasını dönmüştü . 

eve doğru girecekken , evlerinin  önünde ki siyah lüks araba dikkatini çekmişti . siyah filmle kaplı olan cam indirildiğinde , arabanın içindekinin müstakbel kocası olduğunu anlaması saniyelerini almıştı . 

Katil kumaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin