Sizden öncelikle özür dilerim. Bazı sebeplerden dolayı bölüm aksadı ve siz de anlayışla karşıladınız. Bunun içinde teşekkür ederim.
Fakat şanssız bir kız olduğum için yazdığım bölüm silindi. Nasıl silindiğini bende anlamadım. Derslerimin arasında yazdığım bölümün silinmesi gerçekten beni çok üzdü ve bu sürekli başına geliyor artık isyan bayraklarını çekmiş durumdayım.
Ve evet bölümü yeniden yazıyorum ancak yarına yetişir sizlere şimdilik kesit bırakıyorum, yarına görüşürüz.
Öptüm kelebeklerim🦋💜" Benim kocam ölümden dönmüş sen gelmiş burada neyin lafını edersin. Nerede ne konuşacağını bilmez misin sen ? "
İki kadın arasında ki gerginlik ilk defa bu boyuta gelmişti. İkisi fe birbirini kırmaktan çekinmiyordu. Ev ahalisi bu duruma dur demek için elinden geleni yapsa hiçbir şey fayda etmiyordu.
" Kocan mı ? O aitlik eki orada fazlalık Viyan, unuttun mu yoksa? Benim geldiğim gün kalktı o ek oradan "
Viyan kaşlarını çatıp ellerini sinirden sıkmaya başlamıştı. Bu kadın haddini aşıyordu .
" O Adamın sevdası da kalbi de benimdir sende geldiğin yeri ve ne konumda olduğunu sakın ha unutmayasın. "" sevdası sende kalsın Viyan. O adamın çocuğunu da ben doğuracağım bunu da sen unutmayasın ."
İki kadında birbirlerini eksik tarafıyla vurmuşlardı. Ağızlarından çıkan kelimeleri kulakları işitmiyordu bilakis işitseydi şuan bu durumda olmazlardı.
Ateş düştüğü yeri yakardı, hem Viyan hem Zilan'da o ateşten payını misliyle almışlardı.Hey gidi Mardin, başlıyor hikaye. Şahit ol sende .
KESİT SONU .
Evet şimdi neden böyle oldular değişti diyeceksiniz. Hepsi yeni bölümde.
Hadi bakalım yoruma!!
Yorumlarınız beni motive ediyor 💜💙💚
Neler olacak sizce ve neler olmalı bunları da ifade edin lütfen. 🔥🌸Allah'a emanet olun.❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil kuma
General FictionBebeği olmayan bir kadının, elinde kalan tek güç, tek dayanak SEVDA idi. Kalıcı, baki olan SEVDA. Mardin'in şahit olduğu, Şerzan'ın sevdalısı olduğu Viyan'ım ben. Kuma gelen, elinde tek dayanak, tek sığınacağı liman, doğacak yavrusu olan Zilan'ım b...