Z pohledu Tylera:
Slyšel jsem ho, občas mu hlas přeskočil a někdy nebyl slyšet, ale byl vzhůru, byl tu se mnou, díval se na mě, usmíval se na mě.
"Kdo je ten Jim Joshi?" zeptal jsem se ho na otázku, která mě trápila už dost dlouho. Jak můžu pomoct někomu, s jejímž problémem nejsem seznámený?
"To ti přesně nepovím.." odmlčel se a pohled přesunul na okno. "Sleduje mě zřejmě dlouho. Už jako malý jsem měl pocit, že nejsem sám, i když byli rodiče pryč. Děsilo mě to. Po čase jsem si zvykl a vlastně mi to tak ani nepřišlo. Jenže poslední dobou se ta osoba snaží na sebe upozorňovat a já nevím proč" jeho oči zeskelnaťely. Téměř okamžitě jsem ho objal.
"Jenže nezapomeň, teď budeme my dva a spolu se ho zbavíme, ano?" jeho mírný úsměv mě uklidnil a jeho nejspíš taky.
"Nastal čas dělat kraviny!"
"Neblbni Tyi, teď jsem vstával"
"No, takže oslava zmrtvýchvstání. Máme tu Velikonoce!"
"Tylere, to nemůžeš myslet vážně"Z pohledu Joshe:
Asi takhle vypadal náš rozhovor. Jsem si jistej, že mu ty prášky začaly působit spíš na mozek, protože takové nové teorie se jen tak nevymyslí.
"Tyi?...Tyi!!! Tyi!!!!" křičel jsem na něj, protože mě neslyšel. Začal si zpívat, kdyby zde byly děti, myslely by si, že je tu cirkus.
"Copak Joshuánku?"
"Můžeš přestat skákat a zpívat falešně? Já vím, že umíš zpívat, ale tohle děláš naschvál"
"No dobře. Hele, co kdybychom spolu něco složili?" chvíli jsem se na něj díval s překvapeným výrazem a snažil se zjistit, jestli to myslí vážně. Ano, myslí to vážně.
"No, proč by ne. Vždyť si tu chvíli poležíme. Já chci mít nějakou společnou písničku Joshi" pokračoval dál když zaregistroval, že se nějak k odpovědi nemám.
"Tyi, já neumím zpívat, natož skládat"
"To nevadí, spolu něco složíme. Prosím..."
"No jo pořád"
Vzhledem k jeho otravnému přemlouvání jsem na to přikývl. On už složil mnoho písniček, a podle mě mu v tom nijak ani nepomůžu.I know what you think in the morning
When the sun shines on the ground
And shows what you have done
It shows where your mind has gone.And you swear to your parents
That it will never happen again
I know, I know what that means
I knowUběhla hodina a my měli teprve dvě sloky, ale dokonce jsem i rád, že jsem na psaní naší písně přistoupil.
"Dáme si přestávku, co ty na to?" promluvil Tyler.
"To není další text, co?" zasmál jsem se. Už zítra by nás měli propustit. Naše očekávání bylo na delší pobyt, ale nakonec ho zkrátili.
"Hodíme selfie!" vyskřikl jsem a zapnul snapchat s efektem srny.
"Tylere, jsi nefotogenický, ani srna na tobě nejde"
"To já ne, jen jsem prostě až moc hezký"
Výsledek můžete posoudit vy (viz media)
"Zase si moc nefandi"
"Srazil jsi mi ego Joshi."
"Já Vím.." následoval můj hlasitý smích, protože Tyler začal trucovat a byl u toho strašně roztomilý.
"Jsem uražený. To se nedělá"
"Ne Tylere, nejsi uražený, ty jsi roztomilý." opět jsem se smál a mezitím přišlo upozornění na zprávu.Máme tu další díl💞 jinak vám chci poděkovat, první díl je v pořadí Fanfikce 360., což je pro mě úspěch😊 pro další část 5+ hlasování. Líbí se vám to?😊
ČTEŠ
Oh my Josh! I am so Dun!!2
FanfictionPokračování mého prvního dílu. Po seznámení s Tylerem byl Josh jako vyměněný a dostal se ze závislosti. Začali spolu bydlet a byli nejlepší frens. Jako poslední si pamatujete autonehodu, že? Kdo ji způsobil? A hlavně proč?? "Joshi? Slyšíš mě?" spatř...