Utorok:
Dnes som čakala pred školou Clark. Išli sme spolu do triedy a na chodbe nás počkal jeden tretiak Mattew. Vraj sa mu páčim.Prvýkrát sa páčim niekomu ja a nie Clark. Rozprávali sme sa ako sa nám páči na škole a pod. Mala som pocit akoby sme sa poznali celý život. Je milý,priateľský,zábavný a starostlivý. Nie je moc pekný...iba trošku.Dali sme si aj na seba kontakt. Clark: ,,Myslím,že to bude tvoj prvý." žmurkla na mňa. Ja: ,,Nie!!! Veď nie je pekný." Clark: ,,Panebože....ty si strašne náročná!" Ja:,,Nie som,ale keď sa mi niekto nepáči tak s ním nebudem len kvôli tomu,že som ešte nikoho nemala!...radšej mi prezraď prečo po tebe všetci idú...ako to robíš?" Clark: ,,Beth....ja ani neviem...podľa mňa ty nie si škaredá,práve naopak si naozaj pekná! Možno aj krajšia ako ja,ale ty si proste...tichá a snažíš sa byť...mimo ostatných a to sa chlapcom moc nepáči keď len sedíš a pozeráš na ostatných ako sa bavia.Mala by si byť trošku živšia a snaž sa s chalanmi baviť...uvidíš,že si ťa hneď všimnú. A vieš čo??? V piatok je diskotéka v House of yes a ja tam idem takže ťa tam pekne beriem so sebou a žiadne také že nie nejdeš! Viem,že si introvert a si rada doma v bezpečí,ale treba sa aj baviť.Takže ťa čakám pred barom o desiatej večer." Nad týmto som len pokrútila hlavou a mykla plecom.
Keď sme vstúpili do triedy všetci na nás pozreli a Madison si len prehodila vlasy a našpúlila pery. ,,Hej ľudia,kto ide v piatok na tú párty???" skríkol na celú triedu Harry. Ruku zdvihol Harry,John,Madison a jej naj kamoška Lucy,Stella a Clark,ktorá na mňa zazrela,tak som ju rýchlo zdvihla aj ja. ,,Super takže sa vidíme!" mrkol na mňa Harry a Madison si to hneď všimla. ,,Takže ty tam ideš tiež?! Myslíš si akože,že tam niekoho zbalíš?!" spýtala sa ma Madison a Lucy za začala chichotať. Rýchlo som sklonila hlavu. Počula som ako sa Clark zhlboka nadýchla a sadla si. ,,Mrcha jedna hnusná!" rozčulovala sa. Neviem si predstaviť čo by som robila bez nej.♥
YOU ARE READING
Ten pravý ❣ [DOKONČENÉ]
RomanceBeth je mladé 17 ročne dievča,ktoré nemalo šťastie na chlapcov aj keď je naozaj krásna. Jednoducho nenašla toho pravého. No jedného dňa sa to všetko zmení a budú mať o ňu záujem dokonca dvaja chalani,ktorý sú najkrajší z celej školy. Ako si vyberie...