Vošiel tam Leo so Cindy. "Dorit!"šepla som.Dominic na mňa pozrel. "Ja tu nechcem byť keď sú tu oni dvaja."ukázala som na nich a Dominic ma len pohladil po chrbte. Leo a Cindy si sadli presne oproti nám. Oprela som sa o Dominica aby Leo žiarlil. Asi sa to podarilo,lebo stále nás pozoroval a zhlboka sa nadychoval. "Idem na toaletu."povedala som a vstala. Zamierila som si to na ženské toalety a urobila potrebu. Keď som vyšla z wc stál pred dverami Leo.
"Počkaj."povedal potichu. "Okej...neviem či to robíš naschvál,ale...vadí mi to. Žiarlim,dobre? Keď vás tak spolu vidím,tak žiarlim a vždy pochopím,že mi na tebe záleží a že ťa chcem. Takže prosím,ak s ním nie si tak mi daj šancu a môžeme to skúsiť."urobil na mňa psie očká. Je taký milý.
"Nechodím s ním. Jediné o čo mi ide aby si žiarlil. Nespala som s ním,aby si vedel."vysvetľovala som.
"Fú,to som rád. Ak chceš,rozídem sa so Cindy. V poslednom čase mi lezie na nervy. Stále mi kontroluje mobil,dnes keď sme sa stretli my dvaja a potom si odišla,tak mi robila scény,že čo s tebou mám...nemám žiadnu slobodu pri nej."vydýchol si. "Chcem teba...naozaj."objal ma a dal mi pusu na líce.
"Počkaj...a čo jej chceš ako povedať?"
"Že je koniec...bude to ťažké,viem,ale ...musím. Chcem byť s tebou."usmial sa. Potom sa perami priblížil k tým mojim a začal ma bozkávať. Len tak sme tam stáli a vášnivo sa bozkávali.Následne som sa od neho odtiahla.
"Dokým sa s ňou nerozídeš,nebudem sa s tebou bozkávať." a odišla som k ostatným. O pár minút sa vrátil aj Leo.
"Cindy,môžeš nachvíľu?"povedal. Ona sa postavila a zamierili za roh aby ich nikto nevidel. Vážne jej to ide teraz oznámiť? Je mi jej celkom ľúto,ale nevadí. O päť minút neskôr sme len videli ako sa s plačom Cindy rozbehla z podniku. Leo si k nám pomaly sadol."Čo je kámo? Čo sa deje?"spýtal sa jeden z chalanov.
Nadýchol sa zhlboka. "Nič,len som sa s ňou rozišiel. Nevládzem byť už s ňou."vysvetlil a všetci sa len zmätene pozerali.Okolo ôsmej som prišla domov a Leo ma odprevadil,pred mojím domom sme sa dali dokopy a bola som konečne šťastná. Prišla som potom k nám domov a Clark už tam nebola.Išla som teda do sprchy a potom si ľahla. Zaspávala som pomalinky,lebo som premýšlala nad Leom.
ČTEŠ
Ten pravý ❣ [DOKONČENÉ]
RomanceBeth je mladé 17 ročne dievča,ktoré nemalo šťastie na chlapcov aj keď je naozaj krásna. Jednoducho nenašla toho pravého. No jedného dňa sa to všetko zmení a budú mať o ňu záujem dokonca dvaja chalani,ktorý sú najkrajší z celej školy. Ako si vyberie...