Je víkend. Najlepšie dni. Dnes sme išli k babke,kde bola aj moja teta.
"Tak čo Beth? Už si si aj ty niekoho našla? Počula som,že Steve má frajerku,tu tvoju kamarátku. A ty ako s chlapcami."spýtala sa ma babka.
"A tak..mala som teraz jedného chlapca,ale ...bol to zlý chalan."povedala som a zatajila Dominica.
"No toto...dnešná mládež. Sami zlý chlapci. Kedysi bolo menej zlých chalanov. Ale teraz!? Teraz samé podvádzanie a využívanie. Že sa nehanbia."pokrútila nad tým hlavou.
"Nechaj tak mami. Veď aj tí zlí raz pochopia,že sa to neoplatí."povedala jej moja teta Mary a chytila ju za rameno. Babka prikyvovala a premýšľala.
Cink
Prišla mi SMS. Pozrela som do mobilu a bola to správa od Clark.
-Musime sa stretnúť. Dnes príď do našej kaviarne okolo tretej.
Napísala som jej len ok.
Bola som zvedavá čo potrebuje prebrať. O druhej sme odišli teda od babky a ja som išla do kaviarne ktorú vlastní otec Clark. Vošla som dnu a už to tam rozvoniavalo kávou a koláčmi. Porozhliadla som sa a Clark sedela v kúte,kde sme sedávali vždy.
"Ahoj."pozdravila som
"Ahoj."nervózne sa nadýchla. O pár sekúnd už pri nás stála jej sestra,ktorá tam robila čašníčku.
"Čo si dáte?"spýtala sa a už v ruke žmolila pero a papier.
"Ja si dám Latte."odpovedala Clark.
"Ja tiež ale s príchuťou orieškov."usmiala som sa. Ona to napísala na papier.
"Aj niečo pod zub?"usmievala sa na nás.
"Daj mi extra čokoládový koláč s čokoládovou polevou...a ešte mi daj k tomu kocku horkej čokolády."povedala jej Clark a ja a jej sestra sme na ňu divne pozerali.
"Oookej...a ty čo Beth?"
"Kávové zrno."odpovedala som,zapísala na papier a odišla. "To čo? Toľko čokolády si nikdy nezjedla."zasmiala som sa.
"To je to čo chcem s tebou prebrať...dva týždne nemám krámy. A vieš že mne NIKDY nemeškali. Plus sa prežieram ako také prasa. Stále mám chuť na jedlo. A dokonca som včera zjedla mamin guláš,čo úplne nenávidím."povedala nervózne.
"A ty mi tým chceš povedať,že si tehotná?"
"Presne tak! Ja sa zbláznim. A som stále nervózna."
"Videla som ako ste sa hádali s bratom mojim."
"Lebo som na nervy z toho že som stále hladná a že mi meškajú krámy."vložila si tvár do dlaní.
"Neboj,možno sa to nakoniec nejako vysvetlí."pohladkala som ju po ruke. Hneď nato nám doniesla jej sestra kávy a koláče. Clark sa rýchlo pustila do koláča a ja som ju neveriacky pozorovala.
"Čo?"pozrela na mňa cela zarypana.
"Nič ja len že máš špinavé ústa."ukázala som jej kde a zasmiala sa.
"Presne o tomto hovorím. Stále žeriem. Keď som bola včera so Stevom sa najesť,musela som sa prekonať a zjesť len šalát. Pritom som mala chuť na všetko čo sa tam nachádzalo. Bože. Ja sa bojím. Čo ak naozaj bude tehotná?! A čo ak ma Steve nechá?"
"Nenechá. Zas taký hajzel nie je. Sám povedal,že ťa ľúbi."utešovala som ju.
"Naozaj?"
"Áno. Choď za ním a povedz mu to. Musíš to riešiť aj s ním."
"A nemali by sme najprv kúpiť test a až potom mu to povedať?"spýtala sa ma.
"Dobrý nápad. Tak hneď odtiaľto pôjdeme kúpiť ten test a uvidíme." Takže sme dojedli koláč a vypili kávu a išli do lekárne kúpiť ten najlepší tehotenský test. Kúpili sme rovno dva aby sme mali istotu. Potom sme sa zastavili v nákupnom centre na wc,kde si to urobila. Vyšla s oboma von a chvíľu sme čakali.
Odrazu sa tam objavili na oboch dve čiarky.
"Kriste! Ja som v tom!"rozplakala sa. Nečinne som stála a pozerala na tie dve čiarky na testoch. "Čo teraz? Veď naši ma zabijú. A...a určite ma Steve opustí."plakala. Objala som ju.
"Nenechá ťa! To by ani naši nedovolili. A vaši to pochopia."utešovala som ju.
"Ideme za ním?"pozrela na mňa ustráchane.
"Ideme."rozhodla som. Zabalili sme testy a išli k nám domov za Stevom.
"Steve?! Poď sem!"zakričala som.
"Ahojte."mamina vybehla celá vysmiata. "Čo sa stalo? Prečo plačeš? Spravil ti niečo Steve?"mama rýchlo pribehla ku Clark.
"Tak sa to dá tiež nazvať."šepla som. Zachvilu bol dolu aj Steve.
"Čo je? Clark čo ti je? Niekto ti ublížil?"
"Poďme do obývačky. Aj vy teta."povedala mojej mame. Všetci sme sa zišli v obývačke dokonca aj otec a Jenn. Podala som jej saklik kde sa nachádzali dva tehotenské testy. Vytiahla ich odtiaľ a pohľady rodičov padali raz na mňa raz na ňu. Clark si pretrela oči.
"Budeš otcom."povedala napokon. Všetci otvorili ústa do O.
"Ja?"spýtal sa hlúpo. "Veď ...veď to je skvelé!!!"začal sa tešiť a hneď ju vyobimal. "Láska! My budeme mať dieťa! Haha ja som taký šťastný."bozkával jej tvár a ona len prekvapene stala.
"Počkať počkať!"povedal otec a všetci sa upriamili naňho. "Sú dva tie testy...takže jeden patrí tebe Beth ?! Alebo ako to mám chápať?"
"Nie nie...oba sú Clark,kúpili sme dva aby sme si boli isté."odpovedala som. Otec si vydýchol.
"Blahoželám synak."potlapkal ho po pleci.
"Ale ako to poviem rodičom?"spýtal sa Clark.
------------------
Čakali ste,že bude Clark tehotná? Najprv som to neplánovala,ale celý tento príbeh je spontánny. Dúfam že sa vám táto časť páčila. A dúfam,že ste radi ako to Steve úžasné zobral. 😍Ľúbim vás.💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ten pravý ❣ [DOKONČENÉ]
RomantizmBeth je mladé 17 ročne dievča,ktoré nemalo šťastie na chlapcov aj keď je naozaj krásna. Jednoducho nenašla toho pravého. No jedného dňa sa to všetko zmení a budú mať o ňu záujem dokonca dvaja chalani,ktorý sú najkrajší z celej školy. Ako si vyberie...