Zaklopala som a ozvalo sa slabé "Ďalej." Vstúpila som teda dnu a Steve sedel za stolom a pozeral do učebnice matiky.
"Úlohy?"začala som.
"Áno...potrebuješ niečo?"povedal. Nevyzeral nejako šťastne.
"No aj áno."priznala som. Vyzeral,že som ho nezaujímala. Len sa zhlboka nadýchol,stále pozeral do knihy a nervózne klepal s perom. "Takže."začala som. "Clark je sklamaná."
Prestal s klepanim a otočil sa ku mne. "To ti už stihla povedať?"
"Sme kamarátky,nečuduj sa." Obranila som ju. "Proste... nechoď na tú párty u Madison."
Zasmial sa. "Vieš aký som. Mám rád zábavu. Madison robí najlepšie párty v meste. Počuj,ja Clark milujem,ale vysvetlite mi prečo by som nemal ísť? Pretože zatiaľ som k tomu neprišiel,že prečo nie. To že nemá rada Madison,okej chápem,ale aspoň na tú párty chcem ísť. Povedal som,nech ide so mnou ak chce."
"Steve,ona ti povedala prečo nechce aby si išiel,nie náhodou?"
"Ehm,nie."nadvihol obočie.
"Preboha! Si blbý! Šak Madison ťa chce zbaliť aby si sa na Clark vykašľal !!! Preto nechce aby si išiel."
"Čo!? Ale to mi nepovedala!" Obranil sa.
"Akože nie? Mne povedala,že ti to vravela."nechápala som.
"Fakt o tom neviem. Keby mi to hneď povie tak by som hneď povedal,že nejdem."vydýchol.
"Takže nepôjdeš?"
Chvíľu premýšľal. "Nie."napokon odpovedal. Vydýchla som si. Od radosti som ho objala a odišla do svojej izby,odkiaľ som zavolala Clark. Bola mi vďačná.Ráno som prišla do školy a Clark tam ešte nebola. No Madison áno. Nevedela som sa dočkať kedy príde Clark,aby jej vynadala. Madison sa prezerala v malom zrkadielku. "Ešte si uži svoju tvár dokiaľ tu nie je Clark."povedala som si v hlave.
O päť minút neskôr už konečne prišla. Keď ju Clark uvidela,vystriedal sa jej na tvári hnev. Odložila si kabelku vedľa mňa na stoličku a prišla k lavici Madison. Ona sa na ňu falošne usmiala.
"Nehraj to tu na mňa!"povedala hnusne. "Radšej mi povedz ,čo si to za človeka,ty suka!"
"Ja? Veď som nič neurobila."obranila sa a zaškerila sa.
"Ja ti jednu vrazim.Naozaj! Ty mi chceš prebrať chalana?! To si naozaj taká zúfalá?!"kričala na ňu. Madison celá očervenala a spolužiaci ich sledovali šokovane. "Doriti povedz mi k tomu už niečo,ty štetka!"
"Som lepšia ako ty."vydala zo seba. A prišlo to,načo každý čakal. Clark sa pustila do Madison. Chytila ju za jej dlhé prefarbene blond vlasy a treskla jej facku. Madison do jej ruky zaryla nechty,ale Clark sa nedala. Vrazila jej ďalšou facku a sotila ju na zem. Na zemi ju fackala do tváre a Madison sa ju snažila dať dole.
"Hej hej!"začula som známy hlas. Bol to Steve. Chytil Clark za brucho a postavil ju zo zeme od Madison. Za Stevom stal Dominic a hneď chytil Madison,keď videl,že sa išla rozbehnúť po Clark. Obidve sa trhali zo zovretia,ale chalani boli silnejší.
"On bude môj!!!"kričala Madison.
"Ha ha!"zasmiala sa sakrasticky. "Akurát tak v sne ty špina! Zabijem ťa."vrátila jej to Clark.
"Láska,láska."utešoval ju Steve. Odtiahol ju na chodbu a Dominic držal stále Madison.
"Pusti ma ty blbec!"trhala sa Madison.
Dominic ju nepustil. Madison sa nevedela ukľudniť tak som k nej pristúpila a treskla jej facku na líce. Cítila som adrenalín. Všetci na mňa pozreli prekvapene. Dominic sa len usmial a držal v sebe výbuch smiechu.
"Ukľudni sa dočerta!"skríkla som. Dominicovi som vyčítala z pier Ďakujem. Konečne sa ukludnila a sadla si na stoličku. Prezrela sa v zrkadielku a premaľovala si tvár.
"Kokos!"sadol si vedľa mňa Dominic.
"Čo tu vlastne robíte?"spýtala som sa ho.
"Chcel ju vidieť,ja teba tak sme došli."usmial sa.
ESTÁS LEYENDO
Ten pravý ❣ [DOKONČENÉ]
RomanceBeth je mladé 17 ročne dievča,ktoré nemalo šťastie na chlapcov aj keď je naozaj krásna. Jednoducho nenašla toho pravého. No jedného dňa sa to všetko zmení a budú mať o ňu záujem dokonca dvaja chalani,ktorý sú najkrajší z celej školy. Ako si vyberie...