16.KAPITOLA

5.6K 225 0
                                    

Áno áno už druhá časť za deň 😂ale proste mám náladu písať.
---------------------------------------------------
"Ale nič zlatko."pobozkal ma na čelo.
"Vážne? Ona ťa chce zbaliť tak mi to povedz prosím. Bojím sa o teba."
"Nemusíš."zasmial sa. "Iba chcela odo mňa aby som jej vybavil doučovatela."upokojil ma. "Pôjdeme dnes ku mne??? Trošku sa pomojkame a pozrieme film, čo ty nato?"šepkal.
"Fajn,to znie dobre."usmiala som sa. Potom som išla do triedy.

Po škole som zašla teda k Leovi. Zapol nejaký akčný film,ktorý ma moc nebavil. Preto som ho celý čas pozorovala a on mi škrabkal chrbát. Po filme sme zašli do jeho izby. Naozaj veľká izba. Hneď pri dverách po ľavej strane mal knižnicu a po pravej skriňu  s oblečením. Hneď oproti dverám bolo okno pod ktorým bol stolík. A v kúte stala veľká posteľ. Sadla som si teda na posteľ a on vedľa mňa. "Páči sa ti tu?"spýtal sa.
"Áno."usmiala som sa. Potom sa priblížil k mojim perám a začal ma bozkávať. Dal si dole tričko a ja som to zopakovala. Ľahla som si na chrbát a on mi bozkával krk. Robil mi drobné cucfleky. Ohmataval mi prsia a bozkával na nich. Stiahol mi nohavice a nohavičky. Podprsenku mi odopol a stiahol sebe nohavice. Bozkával ma na bruchu,prsiach a medzi stehnami.
"Leo."šepla som.
"Pšt."urobil. Mlčala som teda. Prešiel mi ústami k perám a bozkávali sme sa. No a následne do mňa vnikol. Cítila som ho tam a bol to zvláštny pocit. Najprv to trošku bolelo ale potom to bolo naozaj dobre.

"Páčilo sa ti to?"spýtal sa ma po tom.
Najprv som mlčala. "Áno."napokon som prehovorila. Nebola to až taká pravda. Moc som sa na sex ešte necítila a nejako som popri tom mala pocit,že k sebe nepatrime. Desilo ma to. Nemal by to byť náhodou pekný pocit? Podľa mňa áno. Každý to tak predsa vraví. No ja som sa cítila zle. Mala som pocit,že som urobila chybu. Ale ja som ho predsa chcela zastaviť no on povedal pšt. A teraz si to celé vyčítam.
"Čo je? Čo si taká?"spýtal sa.
"Aká? Som pohode."
"Nepáčilo sa ti,že ? Môžeme si to zopakovať a bude to lepšie,uvidíš."
"Čo?" Nechápala som ho.
"Nechcem aby si si myslela,že som zlý v posteli."
"Och,Leo..prestaň. Som fajn a bolo to dobré. Len už by som mala ísť. Nikomu sa s tým nechvál."prikázala som. Obliekla som sa a odišla. Po ceste domov som sa rozplakala. Neviem ani prečo,ale držala som to v sebe,muselo to už ísť von. Plakala som a plakala.
"Ahoj,už si tu?"bola u nás Clark. Videla že som smutná."Čo sa stalo?"podišla ku mne. Spolu sme išli do mojej izby.
"Clark? Ako sa cítiš keď máš sex so Stevom?"spýtala som sa. Pozrela na mňa dosť prekvapene.
"Úžasný prečo?"
"Dnes som mala sex s Leom."
"To fakt?"potešila sa. "To je super. Detaily poprosím."
"Cítim sa zle...aj počas toho som sa tak zle cítila. Nemysli si že bol on zlý,ale ja mám pocit že to bola chyba a že sa k sebe nehodíme."
"Poznám...mala som to pri svojom prvom chalanovi. Je to zle keď to tak cítiš. Prečo si s ním teda spala po tak krátkej dobe?"
"Chcela som ho zastaviť,ale...nedalo sa. Ja si to vyčítam,Clark. Čo mám robiť? Chcela som si to nechať pre toho pravého...ale tak moc som Lea chcela,že keď ho už mám tak mám pocit že nie je pre mňa. Bože som jak taká tupá krava."rozplakala som sa zase. Clark ma objala.
"Bude to dobre. Neboj sa. Možno máš len taký pocit a všetko bude dobré nakoniec."
"Kiežby."

Ten pravý ❣ [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now