23.KAPITOLA

5.5K 243 3
                                    

Môj nudný týždeň s domácim väzením sa konečne skončil. Takže som celá natešena išla do školy,že sa s Clark alebo s Dominicom dohodnem,že niekam pôjdeme po škole. Lenže v škole ma čakalo nemilé prekvapenie. Stál na chodbe  Leo a rozprával sa s nejakými prváčkami. To už ho pustili z nemocnice? Uvidel ma. Rýchlo som pridala do kroku,ale on sa za mnou rozbehol. Postavil sa predo mňa a chytil ma za ramená.
"Ahoj,ty sa mi vyhýbaš?"spýtal sa. Pozrela som sa naňho nepríjemne. "Áno. A ty by sa mal tiež."zazrela som po ňom.
"A to už prečo? Aby ma náhodou zase nezbil Steve?"zasmial sa.
"Aj on a aj Dominic. Ale to už by si nestál na vlastných nohách. Takže mi daj pokoj."
"Nie..Beth,nepamätáš ako nám bolo spolu dobre?"
Zamyslela som sa. "Vieš čo? Nie. Ani jedna chvíľa s tebou nebola pre mňa krásna."odsunula som ho a kráčala do triedy.
"Ahoj,videla si ho už?"spýtala sa ma Clark v triede.
"Bohužiaľ áno."prekrútila som očami.
"A on teba?"
"Hej...aj si ma zastavil."
"A čo ti hovoril?"
Povedala som jej všetko čo povedal a ona nad tým len krútila hlavou.
"Taký debil."vmiešala sa medzi nás Madison. "Zabila by som ho."
"To všetci."pritakala som.
"Ináč Madison,dúfam,že si teraz nemyslíš,že sme kamošky."zaútočila na ňu Clark.
Madison sa prekvapila. "No ja...ja som myslela že sme už v pohode."
"S Beth možno,ale nie so mnou."
"Nebuď taká."povedala som jej.
"Čo? Veď chcela Steva."zazrela po nej.
"Nechaj ju tak Beth. Raz mi možno odpustí aj ona."prezrela si nechty na rukách a odsadla si k sebe na miesto.

Po prvej hodine cez prestávku som išla za Dominicom do ich triedy.
"Ahojte."pozdravila som brata a Dominica.
Obaja mi kyvli na pozdrav. Leo pozoroval každý môj krok.
"Čo tu robíš sestrička?"spýtal sa Steve hľadiac do mobilu.
"No prišla som len tak pokecať."zaklamala som. "A ináč ozaj mám ťa poslať za Clark."usmiala som sa a Steve hneď vyštartoval za ňou.
"Prišla si za mnou že?" Usmial sa Dominic.
"Áno...vieš,zaracha mi skončilo,tak by sme mohli niekam ísť."
"To som ti chcel dnes ja navrhnúť. Čo tak kino?"navrhol
"A čo dávajú?"
"Ráno som to pozeral. Dávajú rozprávku Príšerakovci a film Pobrežnú hliadku,ale tam sa bojím,že ťa bude až moc zaujímať Zac Efron."
Zasmiala som sa. "Nebude...ale môžeme skúsiť teda tú rozprávku."
"Nato by sme mohli ísť teda. Chápeš,istota."zasmiali sme sa.
"Dobre..a o kolkej?"
"Stretneme sa pred kinom o piatej večer dobre? Lebo o pol šiestej začína."
"Okej,teším sa."usmiala som sa. "Idem už do triedy,tak vidíme sa o piatej,ahoj."kývla som mu a odišla. Pred našou triedou na chodbe stála Clark a Steve. Lepili sa na seba.
"Nezhltnite sa."povedala som im
"Ha ha..."ironicky sa zasmial Steve.
"Dnes prídem k vám,Beth."usmiala sa Clark. "Môžeme byť aj spolu chvíľu."
"Ja dnes ale nebudem doma. Idem von."
"S kým?"prekvapilo ju to.
"S jednou kamoškou ešte z tábora,kde som bola pred dvoma rokmi."
"Aha,tak si to užite."zdvihla palec. Potom už zazvonilo tak sme išli do tried.
"Že ty ideš preč s Dominicom?"zasmiala sa Clark.
"Ako to vieš?"
"Bola si za ním a žiadne kamošky iné nemáš. Neber to ako urážku,ale ty si taká uzavretá ...no a baby v tábore si nenávidela."
"Okej,máš pravdu."zasmiala som sa. "Neviem klamať."priznala som si.
"Každopádne si to užite. Stevovi nič nepoviem,to sa neboj."objala ma okolo pliec.

-----------------------------------
Dúfam,že sa vám časť páčila. Budem rada za podporu.❤ Ak chcete aby som si prečítala nejaké vaše pribehy,stačí mi napísať. ❤🤗 A chcela by som vás poprosiť aby ste podporili aj moju kamarátku StoriesbyVanesa 😍píše super príbeh.❤ Budem zato aj ja aj ona vďačná.❤ Pekný dník prajem.🤗❤

Ten pravý ❣ [DOKONČENÉ]Onde histórias criam vida. Descubra agora