21.KAPITOLA

5.4K 225 2
                                    

"Ja som musel. Včera som vás počul a nasral som sa. Bol by som ho zabil keby neprišla riaditeľka. Bol som tak naštvaný!!! Povedal som,že tebe nikto nebude ubližovať,lebo si moja sestra! Každý,kto sa pokúsi ti ublížiť dopadne rovnako,to ti sľubujem."stisol ma Steve.
"Steve,do riaditeľne."ohlásila ho riaditeľka. Steve ju teda nasledoval a ja som sa bála čo mu urobí.
"Počuj,Beth,mám ťa rada,ale ak ho vyhodí tak si ma neželaj."povedala mi Clark a odišla do triedy.Pozrela som sa bezmocne na Dominica.
"Ja prídem o každého. Steva vyhodia,Clark ma znenávidí a s Leom byť nechcem. Budem sama ako prst."vytiekla mi slza.

"Ja ťa budem vždy ľúbiť."šepol. Pozrela som sa mu rovno do očí,naše pery sa pomaly blížili k sebe no v tom dovnútra všetci vošli tak sme sa od seba odlepili. 
"Mali by sme si dnes zase pokecať."navrhla som.
"Tak u mňa?"
"Môže byť. Idem do triedy,ahoj."kývla som mu a odišla do triedy.

V triede Clark sedela na mieste a počúvala pesničky na sluchatkach. Madison sa priplazila ku mne a šepla mi do ucha. "Môžeš na chvíľu? Je to vážne..."išla som s ňou na chodbu a Clark nás pozorovala.
"O čo ide?"začala som nepríjemne.
"O Lea..."
"Počkaj..ak mi chceš trepať blbosti ako ho chceš a podobne tak sa rovno môžem otočiť. A môžeš si ho nechať už nemám záujem,sklamal ma."už som sa chcela otočiť ale ona ma chytila za ruku.
"O to nejde. Viem,že je hajzel."nadýchla sa. "Videla som ako sa o teba dnes Steve bil,bol by ho schopný aj zabiť,ale aj by si to zaslúžil. Dosť ubližuje babám.Aj mne. Keď ešte chodieval so Cindy,tak sme išli všetci traja na jednu párty,ona sa tam zarozprávala s jej kamoškami,ktoré stretla a ja som tancovala a pila s Leom. Išli sme potom na záchody a trtkali tam spolu. Vyčítala som si to,ale myslela som si,že to bolo len raz a koniec,ale on...on ma do toho nútil. Chcel viac a viac. Stále som ho odmietala,lebo Cindy bola moja kamoška. Potom za mnou chodil,keď u nás neboli rodičia. Bol silnejší takže som ho nemala ako zastaviť. Cindy nevie,že som s ním niečo mala a ani nechcem. Občas sa ešte stretávame,sme dobré kamošky. Vieš,on nie len že ju podvádzal len so mnou,ale aj s inými a určite aj teba. Leo je naozaj hnusný chalan. Úplný kretén. Aj keby ti neviem čo nasľubuje,never mu a neodpúšťaj."
"Nebudem...nechcem ho. Využil ma len na sex. A to preto ho dnes Steve zbil."
"To mi je ľúto. Ale poviem ti,že Dominic je nejaký iný. Podľa mňa je do teba tak zamilovaný..chudák to nevie ani zakryť. Daj mu šancu,skús to s ním. Podľa mňa ťa až moc miluje on."usmiala sa a odišla do triedy. Zostala som stáť ako obarená. Asi po pár minútach som si uvedomila,že už musím do triedy,tak som tam aj išla.
Zrazu si ma Clark všimla a dala dolu slúchatka. "Čo chcela?"kývla hlavou na Madison.
"Nič,veď si na mňa nasraná."
"Nie som."pokrútila hlavou.
Zhlboka som sa nadýchla a povedala jej to.
"Fú,to je dobrý blbec."zhodnotila. "Som nevedela,že to mala také ťažké...teda obidve."
"Ja tiež nie..vyzerá teraz dosť smutne."pozrela som na Madison,ktorá pozerala zamyslene do okna.Muselo to byť pre ňu dosť hrozné.

Po škole som išla najprv do nemocnice za Leom. Vošla som do izby a ležal tam,tvár mal celú doranenú.Vedľa jeho postele bol stolík,kde mal položené fľašky,jedlo a mobil.
"Ahoj."usmial sa keď ma uvidel. Postavila som sa vedľa jeho postele.
"Chýbala si mi."povedal. Vôbec som ani nemykla kútikom. Len tak som stála a pozorovala ho aký je to zbabelec. "Síce ma tvoj brat zbil,ale teba mám stále rád,snáď ti je to jasné."podal mi ruku. Pozrela som na ňu s nadvihnutým obočím. "Beth,čo je?"

Ten pravý ❣ [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now