Kde stál Leo. Vyzeral zarazene keď ma videl,ale to ja tiež asi.
"Č-čauko Lep,čo tu robíš?"spýtal za zarazene Dominic.
"Prišiel som sa spýtať,či nechceš ísť náhodou na pivo."
Nadýchol sa zhlboka Dominic. "No,ja by som mal ísť ešte umyť auto.Prepáč,dnes nie."
"Okej,tak ja idem."kývol nám a odišiel preč. Pozrela som sa na Dominica,ktorý vyzeral,že so mnou súcití.
"Nikoho iného sme ani nemohli stretnúť?"pretrela som si oči. "No nič,idem aj ja. Ďakujem ti za dnešok...a som rada,že si bol taký milý a nechcel ma využiť."dala som mu pusu na líce.
"Veď vieš,Steve by ma zabil."zasmial sa.
"Och,to áno...tak ja idem,ahoj."zakývala som mu a odišla. Za päť minút som bola doma,kde mala Jenn nejakú kamarátku. Vyzerala príšerne. Mala krátke vlasy po plecia čiernej farby so zeleným melírom a na očiach jej svietili dlhé hrubú linky. Ústa mala tiež dostatočne zvýraznené a mihalnice niekoľko krát pretreté suchou špirálou. Preboha,povedala som si,veď má len 15.
"Ahoj,sestrička."pozdravila ma Jenn.
"Ahoj,ja som Lena."podala mi ruku. Mala dlhé červené nechty,až tak neprirodzene dlhé. Podala som jej ruku aj tak späť.
"Ja som Beth." keď som konečne vytiahla ruku z jej zovretia,vybrala som sa do kuchyne,kde som si urobila kávu a zamierila s ňou do izby. Vytiahla som učebnice a začala sa učiť dejepis. Nuda!Po hodine učenia mi do izby vbehla Clark. Vyzerala naštvane. V hlave už som si premietla,čo všetko sa asi stalo. Podviedol ju? Nechal ju? Zabijem ho!
"Ahoj,čo sa deje?"začala som.
"Čau."sadla si na posteľ. "Madison sa deje!!!"prekrížila si ruky na hrudi. Tá sviňa! Čo urobila?! Prebrala jej Steva?
"Upresni to!"
"Okej...viem,že je to sviňa a viem aj to,že sa jej páči Steve,veď každej sa páči. Ale nevedela som,že je až taká sviňa,že by mi po ňom išla a chcela prebrať! To sa nerobí!!!"
"A? Nechápem stále...čo presne spravila."
"Pamätáš,keď prišiel Steve dnes do triedy? A ona mu šepkala niečo?"spýtala sa a ja som len prikývla. "Tak ona mu vravela,že cez víkend nech k nej príde na párty a on súhlasil."
"No a? Veď vieš,že miluje párty."
"No lenže! Dnes som zistila od Harryho..." Harry je náš spolužiak. "...že vravela na obede ako ho tam zbalí a vyspí sa s ním. Vraj sa my dvaja k sebe nehodíme a jediný kto ho môže mať je ona! Chápeš!!! Čo je to za človeka?!"
"Je to mrcha! Nedaj sa! Zajtra sa do nej pusti. Veď sa ťa bojí. No a Steve...on Madisom nemá rád. Má rád len jej párty,takže to sa báť nemusíš. Dnes sa s ním o tom porozprávam,dobre?"
"Ja som sa s ním o tom rozprávala,povedala som,že na tú párty nepôjde! On že pôjde!"
"Dýchaj... choď domov,pospi si...ja sa s ním porozprávam."žmurkla som na ňu. Objala ma okolo pliec a odišla domov.
Večer som išla teda do bratovej izby...
BINABASA MO ANG
Ten pravý ❣ [DOKONČENÉ]
RomanceBeth je mladé 17 ročne dievča,ktoré nemalo šťastie na chlapcov aj keď je naozaj krásna. Jednoducho nenašla toho pravého. No jedného dňa sa to všetko zmení a budú mať o ňu záujem dokonca dvaja chalani,ktorý sú najkrajší z celej školy. Ako si vyberie...