33.KAPITOLA

6.5K 244 12
                                    

Už prešiel týždeň od kedy Clark potratila. Včera konečne prišla domov z nemocnice a dnes už ide do školy. Ráno som bola hrozne nervózna,že ako to bude s Clark. V škole to nikto zatiaľ nevedel,že Clark bola tehotná.
"Ideme už?"spýtala som sa Steva. Pozeral von oknom a premýšľal. Dotkla som sa jeho ramena. "Steve? Ideme?"
"Áno."mykol sa. "Poďme." Vzal kľúče a išli sme do auta. Mlčali sme celú cestu a keď sme už zaparkovali pred školou tak povedal: "Bojím sa trošku a ani neviem prečo."
"To bude fajn. Pozri už tam stojí a čaká na teba. Choď,silno ju objim."ukázala som na ňu.
"Dobre,máš pravdu."vystúpili sme a on za ňou hneď zamieril. Objal tu neskutočne silno a niečo jej šepol. Stáli,objímali sa a my sme teda zatiaľ vošli dovnútra a nechali ich samých.
"Sú spolu zlatí."skonštatoval Dominic.
"Myslíš,že aj my sme taký?"
"Jasné,že áno."odpovedal. "my dvaja sme najkrajší pár."pristúpil bližšie a pobozkal ma na pery.
"Fuj."prešiel okolo nás Leo s týmito slovami. Pozrela som naňho nechápavo.
"Máš problém?"spýtala som sa ho.
"Ja! Haha! Nie."zasmial sa ironicky.
"Debil."šepla som,ale počul ma. Pozrel na mňa s úškrnom. Prekrútila som očami a Dominic ma ešte pobozkal aby ho vyprovokoval ešte viac. 
Pred mojou triedou sme sa rozlúčili a on odišiel do tej svojej. O pár minút sa vedľa mňa už objavila Clark a silno ma objala.
"To začo?"spýtala som sa.
"Mám ťa až moc rada. A ďakujem za všetko."usmiala sa.
"Jaaaj."zatiahla som. "Ale aj ja ťa mám rada. A ako to všetko zvládaš?"
"Pohode. Psychologička mi dosť pomohla a naši sa o tom so mnou radšej nerozprávajú začo som fakt rada."
"Tak to je fajn."pousmiala som sa.

Po škole som prišla ku Dominicovi a boli sme sami. Len tak sme vedľa seba ležali na posteli a kecali. Potom som sa naňho zvalila a bozkávala. Dal si dolu tričko a ja som to zopakovala. Bozkávala som mu tú svalnatú hruď. On ma držal za zadok a ja som si dala dolu aj nohavice. Prevalil sa na mňa a zas on mne bozkával prsia,brucho a nohy. Celé telo mi zasypával bozkami. Napokon mi stiahol nohavičky a dotkol sa mi tam ústami,ale nič neurobil. Len ma vyprovokoval. Presunul sa mi k ústam a hral sa s nimi.
"Chceš to?"spýtal sa.
"Moc."odpovedala som šeptom.
Prstami mi prešiel po hrudi a prilepil sa mi ústami na krk,čím mi urobil cucflek. Následne do mňa vnikol a ja som vydala príjemný povzdych.
-----------------------------------
Takže. Toto bola moja posledná časť. Možno to je pre vás sklamanie a možno radosť 😂...už ma nič moc nenapadalo,tak som sa rozhodla tento príbeh ukončiť. Možno by som ešte urobila druhú časť z tohto príbehu. Každopádne som rada,že ste si to čítali a niektorý ak podporili. Ďakujem.😍😍a budem rada ak si aj môj druhý príbeh prečítate.❤

Ten pravý ❣ [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now