Po videohrách som išla do kuchyne kde som si pripravovala kávu. Odrazu sa pri mne objavil Dominic.
"Čo ?"spýtala som sa.
"Kávu? Urobíš aj mne?"
"To si tu kvôli tomu???"nechápala som.
"Nie nie...tvoj brat ma poslal pre šampanské. V chladničke že?"ukázal na ňu.
Prikývla som. "Ty kávu teda chces?"
"Áno dve lyžičky kávy a jedna cukru. Mlieka len trochu."usmial sa. Ako som to tak urobila Dominic sa za mňa postavil a chytil ma za boky.
"Čo zase robíš?!"povedala som nepríjemné a vyvrtla sa mu zo zovretia.
"Neviem si pomôcť."
"Ale ja nemám záujem ."
"No tak, Beth,poznáme sa od malička. Zaslúžim si niečo pekné. No nie?" Pozeral mi rovno do očí.
"Lenže ja nemám záujem! Nič si nezaslúžiš."zazrela som. Vedela som, že je to hnusný nadržanec,ale že až takýto ? V tom sa mi prilepil na pery a bozkával ma. Už som ho chcela od seba odsotit,ale v tom do kuchyne vošiel Leo. Dominic sa odo mňa odlepil a pozrel na svojho kamaráta.
"Išiel som sa pozrieť kde si s tým šampanským. Nečakal som tu...toto!"jeho hlase bol počuť hnev.
"Leo to nie je tak ako to vyzerá."začala som,ale on len mykol plecom,vzal šampanské a odišiel. "Super! Ty si taký debil!!!"zakričala som,zaliala kávu a odišla s ňou do svojej izby. Bola som neskutočne vytočená. Prečo to robí????!!! Ide mi pekne na nervy. Dominic je síce pekný chalan,ale je to blbec! Určite s ním nič nechcem. Je to namyslený sukničkár. Prefikol už toľko dievčat a ja nechcem byť ďalšia.
"Beth? Zlatíčko deje sa niečo?"vošla mi do izby Clark. Sadla si vedľa mňa na posteľ. "Čo je? Prečo nie si dole?"
"Nechcem byť blízko toho blbca!"
"Akého?"
"Pri Dominicovi. Je to blbec!"rozčuľovala som sa.
"Urobil niečo?"nechápala.
Nadýchla som sa. "V kuchyni keď som si robila kávu,tak prišiel za mnou po to šampanské ...začal ma obchytkávať a keď som ho od seba dala preč vrhol sa na mňa a bozkával ma...v tom prišiel Leo."
Začala sa smiať. "Noa? Niekto po tebe ide."
"Ide ale o to,že to videl Leo. Chápeš??? Bude si myslieť že spolu chodime."
"Prečo ti záleží čo si myslí Leo? ...aaaaha chápem..páči sa ti."zasmiala sa.
"Prestaň...čo ak to povie Steveovi?"
" O to sa neboj. Poviem mu že spolu nie ste."žmurkla na mňa.
DU LIEST GERADE
Ten pravý ❣ [DOKONČENÉ]
RomantikBeth je mladé 17 ročne dievča,ktoré nemalo šťastie na chlapcov aj keď je naozaj krásna. Jednoducho nenašla toho pravého. No jedného dňa sa to všetko zmení a budú mať o ňu záujem dokonca dvaja chalani,ktorý sú najkrajší z celej školy. Ako si vyberie...