20.KAPITOLA

5.5K 258 3
                                    

Rozhodla som sa,že si nebudem nad tým lámať hlavu. Uvidím ako to všetko dopadne. Ďalej som teda kráčala domov. Bol tam však Dominic a hral sa so Stevom plejko.
"Čaute."potešil som sa že je tam Dominic. Odrazu však vyšiel z kuchyne aj Leo. Hneď mi úsmev z tváre zmizol. Objal ma a pobozkal.
"Chcel som ťa čakať pred školou hodinu,ale Steve povedal,že môžem počkať aj tu. Dúfam,že sa moc nehneváš."usmial sa.
"Poriadku."úsmev som mu opätovala. Dominic počúval čo mi Leo šepká.
"Poďme si niečo zahrať."navrhol Steve.
"Kde je Jenn?"spýtala som sa brata,ale neodpovedal. "Hej,Steve! Kde je Jenn?!"
"Hm...niekam išla s babami."mykol plecom. Nikdy ho nezaujímala naša sestra.
"Láska,sadni si k nám."zavolal má Leo.
"Počkaj,len sa prezlečiem."odpovedala som a hneď sa postavil. "Kam ideš?"
"S tebou...veď ideš sa prezliecť to mi nemôže ujsť."usmial sa išiel so mnou.
Vyzliekla som si rifle a Leo ma začal ohmatavať. Bozkával ma na krku.
"Leo...počkaj."povedala som.
"Čo si taká?"
"Aká?"
"Zvláštna. Nebozkavame sa ani. Lebo sa ti to nepáči. Veď si ma chcela tak čo teraz stvaráš?"
"Nič...len som dnes stretla Cindy."
Nadychol sa. "A? Robila scény?"
"Práveže nie."
"Tak potom čo?"
Povedala som mu čo povedala.
"To je krava. To nie je pravda."zostal nervózny. "Veď ja som normálny dobrý chalan."
Mlčala som.
"Dúfam,že si si ma obranila."pozrel na mňa.
Stále som bola ticho. "Hej...Beth. Tak áno alebo nie??"
"Nie,lebo ...bola som v šoku."
"To ti pekne ďakujem. Aspoň viem na čom som....ale nehnevám sa...viem ako si to u mňa vyžehliš."pousmial sa a vedela som čo tým myslí.
"Teraz nie...dole sú chalani."
"Noa ??? Veď oni to nebudú počuť."bozkával mi krk,sotil má na posteľ,vyzliekol mi nohavičky a vnikol do mňa. Myslela som,že to bude lepšie...celý čas som premýšľala nad Dominicom. Prečo som s Leom? Čo som na ňom videla? Veď Cindy má pravdu. Myslí len na sex.
Po sexe sme zišli dolu. Dominic podľa môjho výrazu vedel čo bolo. Pretrel si oči a zhlboka sa nadýchol. Bolo vidieť,že má na neho nervy. Posadila som sa vedľa neho a hľadela do blba.
"Idem ja domov,čaute."povedal Leo a dal mi pusu ešte na líce a konečne odišiel. Dominic na mňa pozeral utrápeným pohľadom. Steve odišiel pre pitie a Dominic mi chytil ruku
"Tam hore...vy dvaja...?"nevedel sa nato ani spýtať.
"Áno...ale ja som ho nevedela ani zastaviť."vytiekli mi slzy,ktoré som rýchlo utrela. "Povedala som,že nechcem a on ma hodil na posteľ,stiahol nohavičky a už to bolo. Čo som mala robiť? Je silnejší než ja."
"Dobijem ho..."od nervov mi stlačil ruku,ale hneď povolil. "Dnes som zistil,čo si chcela. Steve o tom nevie...Leo povedal,že si super v posteli a nato sa mu pekne hodíš. Keď som sa spýtal,čo k tebe cíti tak on že to nie je podstatné,proste je super v posteli."
To už som nevydržala a rozplakala sa.
"Neplač. Nevedel som či ti to mám povedať,ale chcela si tak som musel."ruku mi schoval do oboch dlani. Rýchlo som si utrela slzy.
"Mám ho nechať?"spýtala som sa
Mykol plecom. "Ja neviem. Naozaj to neviem povedať."
"Dobre...porozmýšľam o tom."pousmiala som sa a odišla do izby.

Ráno ma do školy viezla mama,lebo že Steve odišiel trošku skôr. Nevedela som prečo,ale neriešila som to.
Pred školou sa všetci na mňa zvláštne pozerali. Nechápala som,čo to znamená. Tie pohľady boli zvláštne. Vstúpila som dovnútra do školy. Stál pri skrinkách Steve,Clark,ktorá mu utierala nejaký škrabanec na tvári a pri nich sa o skrinku opieral Dominic a premýšľal. Na zemi bolo dosť krvy. Zostalo mi zle.
"Čo sa stalo?"ozvala som sa. Všetci na mňa pozreli. Dominic podišiel ku mne. Chytil ma za ramená.
"Hlavne žiadna panika,dobre?"
"Čo? Povedz mi čo sa stalo. Prečo je tu krv? Prečo má môj brat ranu?"
"Ide o Lea..." Povedala potichu.
Zostalo mi zase zle. Zatočila sa mi hlava tak som sa oňho oprela. "Tvoj brat nás včera počul,to čo som ti vravel o Leovi. Steva to nasralo a dnes ho v škole zbil. Leo išiel do nemocnice,lebo mu Steve zlomil nos a spôsobil otras mozgu. Poviem ti...Steve je iný macher. Viem že je hrozne čo sa stalo,ale...podľa mňa si to Leo zaslúžil."
"Čo bude teraz so Stevom?"
"Riaditeľka to bude ešte riešiť s rodičmi."odpovedal. Podišla som k bratovi a silno ho objala.
"Ďakujem ti. Mám ťa moc moc rada."

Ten pravý ❣ [DOKONČENÉ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz